MuscleMeat

Hoe wordt er aan gekeken tegen homofielen in de sportschool ?

denk dat iedereen die traint wel is ''gay'' is genoemd. maar als je op het punt komt dat je iemand gaat haten om dat ie homo is moet je zelf lekker op fl*kkeren ;) niks mis met beetje mannen liefde...

op 1 of andere manier blijf ik kingdong lezen...

• Topic Starter Topic Starter
denk dat iedereen die traint wel is ''gay'' is genoemd. maar als je op het punt komt dat je iemand gaat haten om dat ie homo is moet je zelf lekker op fl*kkeren ;) niks mis met beetje mannen liefde...

Zo is het

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

jij bent echt een mooi hapje voor adil 23 die lust jou wel

Lekkel :meal:

Do whatever you want as long as you don't hurt anybody
of hoe die quote ook ging

6c906bdaa4e0bf81a1a4191a67875741.jpg

Hmmm, zei er iemand pillie??

Gladde mocroboy is weer in da 'ouse! Nu nog gladder, heter en beter.

Hmm kingkoon klinkt lekker groot, hard en lekker behaard. hmmm i like.

ontopic: heb niks tegen homo's. Ze kunnen overigens wel goed pijpen.
Stuur me maar een pm als je zin hebt in een spannende nacht. Ik hou wel van het verwijfde type of grote n*gers (extreem aan beide fronten :D)

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

jij bent echt een mooi hapje voor adil 23 die lust jou wel

Sinds dat 'incident' met de roos heb ik mijn zoekcriterium flink uitgebreid. Ik zoek nu niet meer op geslacht, maar pak alles wat beweegt, vliegt, kruipt of ademt.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Verrek, zijn we nu al 7 pagina's onderweg zonder de aanwezigheid van mat en adil 23 ?:eek:

I'm in
very deep

Toevallig dat Bryce (ongeveer) dezelfde leeftijd heeft als jij

OT: mij boeit het me niet of iemand homo is.

Al word ik wel nerveus tijdens goodmornings als ze achter me gaan staan :o

In mijn oude sportschool liep altijd zo'n overduidelijke homo, zo'n eentje waarvan je zeker wist dat het er een is, kon er altijd wel om lachen. Deed geen vlieg kwaad en stond gewoon altijd met de dames te kletsen. Iedereen is welkom in de gym

Maakt me niks uit op wie of wat je valt.

Zolang je mij er maar niet mee lastig valt.

Behalve als je lekkere muscle chick bent die op big boys geilt :cool:

Als je het belangrijk vindt waar een ander op geilt, dan ben je gewoon dom.
Who gives a f**k of een man nu geilt op een man of een vrouw. Zolang iemand zijn handen thuishoudt, I don't care.

Wat ik me altijd af vraag of homo's het erg vinden als niet homo's nohomo zeggen

Trainen er een paar bij ons die zo het podium opkunnen, totaal geen vrouwelijke trekjes, als ze me het zelf niet zouden hebben gezegd had ik het nooit geweten, trainen soms samen en zijn prima gasten. Dan hebben we er anderen die giegelen als trienen, zich gedragen naar miss world. Die gaan erover vind ik.

mijn vraag was wel srs, op het werk hebben ook wat homo's en soms floep ik er tegen iemand anders in hun bijzijn een nohomo uit en dan denk ik ah kut was dat wel zo aardig

mijn vraag was wel srs, op het werk hebben ook wat homo's en soms floep ik er tegen iemand anders in hun bijzijn een nohomo uit en dan denk ik ah kut was dat wel zo aardig

Je geeft hiermee alleen dat je zelf geen homo bent, dus op die manier zullen ze het niet erg vinden lijkt me.
Als een homo tegen iemand zou zeggen: 'no hetero' dan zou ik dat ook niet erg vinden :p

Maarja misschien als ze het verkeerd opvatten oid.

Serieus antwoord:

De personen op jouw werk zijn gewoon personen. Of zij het erg vinden dat jij nohomo zegt moet je aan hen vragen en niet hier.
Het hier vragen is hetzelfde als vragen: vinden hetero's het erg als je zegt dat hij/zij dom is (bijvoorbeeld).
De een zal het niet erg vinden, de ander flipt hem helemaal daardoor.

Homo's zijn gewoon personen..het is niet 1 grote bevolkingsgroep met 1 algemene mening die iedereen deelt.

/politieke correctheid

Als ik een proteine fartje durf laten op het werk durven men gay collega's wel eens zeggen: "hey niet flirten hé!" Die gasten kunnen er zelf om lachen, zelfde op men gym. Ze komen daar om te trainen en niet om op anderen te geilen.

Terug
Naar boven