AndroidHealthClinic

Hoe wordt er aan gekeken tegen homofielen in de sportschool ?

Ik vind dit nu al het beste topic van het jaar:D

Ja dan zou er herkenning kunnen zijn, tof dat je er voor uit komt

Oh maar dat is al jaren bekend hoor op dbb. Vraag maar aan arnodsi of friedenand bijvoorbeeld. Die kunnen bevestigen dat ik een ware meester ben in het oprekken van rectums.
:verneder:

Ik was eens trainen bij de Splash in Amsterdam. Dat voelde wel beetje als overdekt parkeergedeelte naast de snelweg met wat dumbbells. Gay is niet erg, maar als er alleen gays rond lopen krijgt het wel een bepaalde vibe. Ik zit liever tussen de chickies of hardcore gasten.

Wat is g4p"??

Ik was eens trainen bij de Splash in Amsterdam. Dat voelde wel beetje als overdekt parkeergedeelte naast de snelweg met wat dumbbells. Gay is niet erg, maar als er alleen gays rond lopen krijgt het wel een bepaalde vibe. Ik zit liever tussen de chickies of hardcore gasten.

Spong en Hammerstein trainen daar

homo voor betaal

Laat maar zitten nu, nu ben ik niet meer geïnteresseerd :(

• Topic Starter Topic Starter

Weet KinkKoong niet :o

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

I like it too, hardcore

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

O okay, nee zover ben ik nooit gegaan.
Ik ben wel kieskeurig

Totaal geen problemen mee, af en toe merk ik het niet eens als er maten van me aan t trainen zijn zo'n focus heb ik dan. Kan me meer ergeren aan je avatar :$

Terug
Naar boven