- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totaal geen problemen mee, af en toe merk ik het niet eens als er maten van me aan t trainen zijn zo'n focus heb ik dan. Kan me meer ergeren aan je avatar :$
O okay, tja dat kan ik me wel enigzins voorstellen hoor.
Maar ja dat is de avatar die ik gekozen heb.
---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------
Nou, 'n flinke ja
Zolang mensen mij niet lastig vallen of irriteren zal 't mij verrotten waar ze 'm in willen steken. En als het om stelletjes, welke variant dan ook, gaat is het voor mij idem dito: flikflooien doe je maar ergens anders.
Bij ons loopt er een overdreven verwijfde.. daar heb ik wel schruft aan..
Absoluut niks tegen homo's opzich, integendeel zelfs.. maar zoiets gaat me wat te ver.
Totaal geen problemen mee, we zijn allemaal mensen toch. Als het niet te nichterig wordt. Val zelf wel op vrouwen.

Waarom niet, ik ben een serieuze sporter hoor.
Dit is toch gewoon een avatar met een wedstrijdfysiek, zo staan BB'ers ook op het podium toch ?

Ergens hier op het forum staat dat dergelijke foto's een 'sportief karakter' moeten hebben.
Volgens mij iig bij de foto boeken aangegeven.
De man op je afbeelding ligt er als een zak aardappelen bij... da's niet echt sportief.