AndroidHealthClinic

Hoe wordt er aan gekeken tegen homofielen in de sportschool ?

Grote pik

• Topic Starter Topic Starter
Totaal geen problemen mee, af en toe merk ik het niet eens als er maten van me aan t trainen zijn zo'n focus heb ik dan. Kan me meer ergeren aan je avatar :$

O okay, tja dat kan ik me wel enigzins voorstellen hoor.
Maar ja dat is de avatar die ik gekozen heb.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Nou, 'n flinke ja

Zolang mensen mij niet lastig vallen of irriteren zal 't mij verrotten waar ze 'm in willen steken.
En als het om stelletjes, welke variant dan ook, gaat is het voor mij idem dito: flikflooien doe je maar ergens anders.

Totaal geen problemen mee, we zijn allemaal mensen toch.

Als het niet te nichterig wordt.
Val zelf wel op vrouwen.

Bij ons loopt er een overdreven verwijfde.. daar heb ik wel schruft aan..

Absoluut niks tegen homo's opzich, integendeel zelfs.. maar zoiets gaat me wat te ver.

Zolang mensen mij niet lastig vallen of irriteren zal 't mij verrotten waar ze 'm in willen steken. En als het om stelletjes, welke variant dan ook, gaat is het voor mij idem dito: flikflooien doe je maar ergens anders.

Duidelijk, mee eens

Okay, ben nieuw hier, wist ik dus niet

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Totaal geen problemen mee, we zijn allemaal mensen toch. Als het niet te nichterig wordt. Val zelf wel op vrouwen.

Tja zo zou wat mij betreft iedereen in het leven mogen staan.

Waarom niet, ik ben een serieuze sporter hoor.
Dit is toch gewoon een avatar met een wedstrijdfysiek, zo staan BB'ers ook op het podium toch ?

Het gaat niet erom of zijn fysiek een wedstrijd fysiek is of niet, het gaat om de pose en de naaktheid.
Het mag niet :)

Ergens hier op het forum staat dat dergelijke foto's een 'sportief karakter' moeten hebben.
Volgens mij iig bij de foto boeken aangegeven.

De man op je afbeelding ligt er als een zak aardappelen bij... da's niet echt sportief.

volgens mij doen we allemaal wel eens wat g4p als we even wat geld nodig hebben, ook de heteros

right guys?

goed topic

Terug
Naar boven