- Waardering
- 2.952
Kipping, dacht dat dat iets met pull ups te maken heeft
Heeft er ook deels mee te maken. Het is een combinatie van, zoals een man met een man een combinatie van is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kipping, dacht dat dat iets met pull ups te maken heeft

Het gaat niet erom of zijn fysiek een wedstrijd fysiek is of niet, het gaat om de pose en de naaktheid. Het mag niet![]()
Okay Hell maar waarom mag het dan niet ?
Dit is toch gewoon een poseerslip.
Ik zag toen straks ook een avatar voorbij komen van een vrouw in slip, niets mis mee toch.
Ik neem aan dat ze haar buikspieren wilde tonen.
Samengevat moet het mogelijk zijn om het forum ongegeneerd te lezen in bijzijn van elk gezinslid, jong of oud. Opnieuw, de enige uitzondering zijn de Privé forums waar wel alles geplaatst kan worden.

Heeft er ook deels mee te maken. Het is een combinatie van, zoals een man met een man een combinatie van is![]()

erbij, ben je een beetje haatdragend of zo ?Angelus heeft ooit ook eens zo geposeerd dacht ik (zonder slip dan).
Hoe zie ik of iemand die in de sportschool loopt, homo is of niet?
Daarom zeg ik inb4 WORDT weggehaald en niet.. Deis omdat je de regels niet leest voordat je allerlei dingen gaat posten. Ik heb geen vooroordelen, ik heb oordelen over je avatar. En nee, dat is NIET omdat je homo bent -_-
Haha dat zal wel niet hier op Dbb geweest zijn dan, als ik de reacties van Hell93 zo lees.
Jawel was op dbb, heeft ie zelfs even als avatar gehad. En nu permban.
Maar ja ik heb ook wel oordelen over avatars, het is alleen niet aan ons om te bepalen of die oordelen gegrond zijn. Misschien neem ik wel aanstoot aan jou naam, tja zo kun je op elke slak wel zout leggen. ---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ---------- O okay, heftig

Aha
---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------
O okay, nou het zij dan zo.
Waarom dieerbij, ben je een beetje haatdragend of zo ?
Of geeft het je een gevoel van macht als je gelijk hebt ?
Vreemde reactie dit hoor, of komt het toch voort uit vooroordelen ?
---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
Haha dat zal wel niet hier op Dbb geweest zijn dan, als ik de reacties van Hell93 zo lees.
Aha
---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------
O okay, nou het zij dan zo.
Waarom dieerbij, ben je een beetje haatdragend of zo ?
Of geeft het je een gevoel van macht als je gelijk hebt ?
Vreemde reactie dit hoor, of komt het toch voort uit vooroordelen ?
---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
het leuke aan een sportschool is is dat het geen fl**ker uitmaakt wie je bent of wat je bent.
mensen komen voor zichzelf, niet voor anderen.