- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naar mannen in strings kijken en aan niks anders denken dan bb is juist het toppunt van heteroseksualiteit als competitief bb bij jou meteen seksuele gedachtes oproept ben je zelf wsl een beetje hommel
naar mannen in strings kijken en aan niks anders denken dan bb is juist het toppunt van heteroseksualiteit
als competitief bb bij jou meteen seksuele gedachtes oproept ben je zelf wsl een beetje hommel

Volgens mijn collega's zijn al die fitnessers en bodybuilders homo's... En geef nu toe: zo van die kerels die naar mannen in een string op een podium kijken...

Je bent 42 jaar, dan weet je inmiddels wel hoe er op homo's word gereageerd.. in de sportschool zal dat niet anders zijn als in het winkelcentrum oid. Waarom zoek je aandacht?

Ik dacht gezien de titel dat ik wel een serieuze reactie kon plaatsen maar topic is een beetje een kant op gegaan waar ik weinig behoefte aan heb, no prob maar niet mijn ding. Have fun
Nee niet bepaald. Tuurlijk mag er zo nu en dan getrolled worden.. maar post dan ook wat nuttigs. Beetje low life als je het mij vraagt. Heb je dit echt nodig om jezelf te vermaken?2e van rechts = streeffysiek ---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ---------- Ik zoek geen aandacht, dit is toch gewoon fun Saiko. Ik lach me een breuk zo nu en dan, lachen is gezondIrriteer je je er aan dan ?
Nee niet bepaald. Tuurlijk mag er zo nu en dan getrolled worden.. maar post dan ook wat nuttigs. Beetje low life als je het mij vraagt. Heb je dit echt nodig om jezelf te vermaken? Je valt nu een beetje in het rijtje van EagleOne... ben jij EagleOne? Wel dezelfde schrijfstijl..
Haha ontmaskerd.......... nee ik ben niet Eagleone (waar ik me persoonlijk overigens wel flink aan irriteer). Low life, ja dat is jou mening (dat is vanzelfsprekend ook je goed recht om die te hebben). Ik vind het geen low life, ik laat iedereen in zijn waarde en schoffeer niemand. Ik heb gewoon lol met dit topic, je hoeft toch niet te reageren ? En mogelijk ga ik nog reacties geven (of topics openen) die wel degelijk hun meerwaarde hebben. Misschien heb ik wel aardig wat kennis in huis, dat zal nog blijken.

Ik heb ook de moeite genomen om op je fatburner vraag antwoord te geven.. volgens mij één vd weinige die antwoord wou geven op je (**) vraag??Dan vraag ik me af, zat je me daar ook te trollen? Want dat zou zomaar kunnen... Anyway, als je hiermee een gelukkig man word.. ga je gang. Maar verwacht niet dat je ooit nog een serieus genomen word. (kom maar met dat grapje>serieus genomen worden)

Verrek, zijn we nu al 7 pagina's onderweg zonder de aanwezigheid van mat en adil 23 ?![]()

Als ze zich bekende maken als homofielen als homofiel zeker... xD