XXL Nutrition

hoe ziet jouw kapsel eruit ?

bovenkant stekels, achter lang met vlechten en zijkant kort met figuurtjes erin geschoren. Rechts heb ik de ster van de Marokkaanse vlag, en links wat letters

kaal geschoren

beneden rastavlechten met kralen en boven kaalgeschoren! :D

ah 9 - 10 zoiets (maar het lijkt erger omdat het zo hele kort is :))

Halflang, the beauty. :cool: Zoals deze knakker [Afbeelding niet meer beschikbaar]
De vuile na-aper :rolleyes:

MightyDuck zei:
Halflang, the beauty. :cool: Zoals deze knakker [Afbeelding niet meer beschikbaar]
De vuile na-aper :rolleyes:

heb ik heel lang gehad, nog wel iets langer ook, tot aan me neus. vorig jaar in turkije werd het me na 2 dagen teveel en ben naar de eerste de beste kapper gerend. vanaf toen heb ik 3mm haar tot 2cm.

man mountain, bedoel je dit ongeveer? :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gurumaster zei:
Modern ik heb stekels bovenop en een heel klein beetje lang aan de achterkant(matje) maar niet zo overdreven het ziet er mooi uit.

Kleren en uiterlijk maakt de man.
Matje :eek: Aaaaahhhh

EricR zei:
Wat is Alopecia Androgenetica
De meest voorkomende vorm van structurele haaruitval bij mannen en vrouwen is Alopecia Androgenetica ook wel de mannelijke kaalheid genoemd. Alhoewel het om dezelfde ziekte gaat is het patroon van haaruitval anders voor mannen dan voor vrouwen. Bij mannen valt het haar opzij (de zg. inhammen) en bovenop uit. Bij vrouwen dunt het haar voornamelijk bovenop uit.

:o

Standje 1 :thumbs:

Ik volg de mode.
Vroeger veel geblondeerde plukken enzo.
Nu wat langer, soort matje en dan zijkanten deels weggehaald met tondeuse, je kent het wel.

:kots:

Coupe militair

Ff een update: vanmiddag naar de kapper geweest en het is weer lekker kort :D

Stekel, zwart...

Terug
Naar boven