AndroidHealthClinic

Hoe zit het met dat U3 op usb stick?

chunky

Huge Freak
Waardering
52
Lengte
1m92
Massa
118kg
Ik heb zo'n U3 usb stick met wat programma's erop, o.a. mozilla, limewire, openoffice enzo.
Mijn vraag is eigenlijk welke sporen dit nu achterlaat op een pc. Als ik limewire gebruikt, wordt er in application data gewoon een mapje 'limewire' aangemaakt.
Niet dat ik daar nou een probleem mee heb, maar ik dacht dat U3 erom bekend stond niks achter te laten op de host pc?

gr

test het zelf even anders... start tools als filemon en regmon op je windows box.. vrot die stick erin.. start wat apps en zie wat er gebeurt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er niet zo in thuis en weet niet waar ik naar moet kijken eigenlijk. Bij regmon zie je wel het U3 logo veel voorbij komen??

Nou zoals ik al zei, er wordt er in ieder gevel een map aangemaakt in application data bij het opstarten van Limewire

Dus mijn vraag daarover is dus, men zegt dat het geen sporen achterlaat op de host pc, maar een map aanmaken is een aardig spoortje mijn inziens.

wsl vind je dan hier iets terug:
Documents and Settings\USER\Local Settings\Application Data
Documents and Settings\USER\Recent

en vergeet in je register niet:
HKCU - HKey_Current_User
HKLM - HKey_Local_Machine

• Topic Starter Topic Starter
Ja precies, dus dan klopt het toch niet dat men zegt dat U3 apps geen sporen achterlaten op de host pc?

Terug
Naar boven