AndroidHealthClinic

Hoevaak Moet Je Trainen In De Week ? (naturel)

Als je naturel traint zijn je rustdagen extra belangrijk.
4 x per week zwaar aan de gewichten is wel een beetje het maximum.
Ik heb eerst ook jaren 6x per week getraind, maar in de loop van de jaren kom je jezelf toch tegen.
4 x is een ideaale balans tussen inspanning en rust. Nogmaals als we het over naturel hebben.

danny22 zei:
Ik Train 4 Keer In De Week En Elke Spiergroep Train Ik 1 Keer.
Ik Wil Graag Weten Hoevaak Jullie Trainen En Hoe Jullie Trainen.

iK TrAiN 6 KeEr PeR WeEk En DaN eChT AlLeEn Mn BuIk En BoRsT,
iK hEb bl0kj3s :D

Jizza zei:
6x per week:

ma - borst, triceps
di - rug, biceps
wo -
schouders, benen
do - borst, triceps
vr - rug, biceps
za - cardiodagje

De week erop draait alles door, zodat alle spiergroepen gelijk getraind worden, omdat ik natuurlijk 1 dag tekort kom.

maak je niet op die manier je schouders kapot? overbelasting ofzo..

ik train 5x in de week. 4x in de week push,benen,pull 1x kuiten en buik. en vanaf april ook nog cardio

5 keer per week maar één spiergroep per dag :cool:

soms 2 (bvb. schouders/triceps,..)

hangt af of ik de 5 dagen kan benutten.

De andere dagen beetje cardio ofwel erachterna

Ik ga binnenkort (als ik verhuist ben) 6x per week 2x per dag trainen ala HFT ala Chad W!

KaLe zei:
Eerst normaal typen, dan fatsoenlijk antwoord krijgen..
:whip: :roflol:

whahahahaha!

0wned!

maargoed, ik train 2 tot 3 keer full-body. Een split vind ik niks aan, en ik ga er ook niet echt op vooruit. Je moet even uitproberen wat je het beste bevalt.

KaLe zei:
Eerst normaal typen, dan fatsoenlijk antwoord krijgen..
:whip: :roflol:

whahahahaha!

0wned!

maargoed, ik train 2 tot 3 keer full-body. Een split vind ik niks aan, en ik ga er ook niet echt op vooruit. Je moet even uitproberen wat je het beste bevalt.

edit: ****, dubbelpost.. :o
nog meer 0wned :D
Kale: Het is hier geen sugardudes.nl ouwe. Dit is een serieus forum, geen breezerforum. Je bent verdorie nog 22 ook, time to grow up.

phreak & Lauw zijn ok! :thumbup:
En voor die grapjurken die over "breezah" liggen te janken: topicstarter heeft waarschijnlijk z'n hele reply in hoofdletters liggen typen, maar het board past dit soms aan en zet hoofdletters om in kleine letters. Daarom zie je soms :d:d:d staan ipv. :D:D:D. :)

Samu zei:
phreak & Lauw zijn ok! :thumbup:
En voor die grapjurken die over "breezah" liggen te janken: topicstarter heeft waarschijnlijk z'n hele reply in hoofdletters liggen typen, maar het board past dit soms aan en zet hoofdletters om in kleine letters. Daarom zie je soms :d:d:d staan ipv. :D:D:D. :)

HMMM FF TESTEN! ALS DAT ZO IS....EXCUSES AAN TOPICSTARTER, MITS JE NATUURLIJK PER ONGELUK JE CAPSLOCK AAN HAD STAAN...

huhu niet dus :roflol:

4 x in de week + 2x jj
Grote spiergroepen 1 maal per week

Ik train 4x per week.

Maandag: Borst + Voorkant en zijkant schouder
Dinsdag: Benen + kuiten
Donderdag: Rug + achterkant schouders
Vrijdag: biceps/ triceps

Bevalt me erg goed! :cool:

Ik train op een splitschema:

A:Borst, triceps, schouders, benen.
B:Biceps, buik, rug,traps.

Tussen training A en B neem ik 14 dagen rust.

KaLe zei:
hahaha dude... Het is inclusief citaat hahahaha....

on topic:

split split spli, spiergroepen spiergroepen blablablabla. Halve forum snapt er nog geen fl**ker van.

@ Lauw fullbody echt waar? Hoelang al en hoe is je progressie? Kun je je trainingsschema eens posten. Ik ben serieus benieuwd:)
(echt).
(heus!)

klopt die gast is zeer waarschijnlijk geen sugardudette, want af en toe schijnen teksten met alleen maar hoofdletters vertaalt te worden naar brreezah

RvR zei:
maak je niet op die manier je schouders kapot? overbelasting ofzo..

Heb nooit blessures gehad of enige pijn gevoeld. Vind het juist lekker om na een schouderdag borst te gaan trainen, omdat ik het gevoel heb dat mijn schouders dan minder hard meewerken bij bijvoorbeeld de bench press.

Sowieso als ik borst train, vermoei ik de schouders eerst door bijvoorbeeld eerst de pec deck te pakken, voordat ik ga bankdrukken.

Kijk Kale Zo Werkt Dat Alles Moet Met Hoofdletters Zijn En Jij Had Nog Een Citaat Waarin Kleine Letters Zitten.
En Dan Werkt Het Dus Niet!

• Topic Starter Topic Starter
hallo ik had de capslock aan staan en ik typte hier alleen maar hoofdletters op mijn scherm en toen kwam het er anders te staan ...........:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Terug
Naar boven