MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had friso die maarNet toch nog 40 lawinepijlen erbij geregeld door mn broer. Helaas wel 14 euro per stuk maarja geld moet rollen.

Zo dan 14 euro per stuk!Net toch nog 40 lawinepijlen erbij geregeld door mn broer. Helaas wel 14 euro per stuk maarja geld moet rollen.
( alles uitverkocht )Nee zeg het is.Weet jij trouwens welke boete je zou krijgen als je bijv. 2 nitraatjes in bezit zou hebben?
Zo dan 14 euro per stuk!
Achja je hebt ze wel.
Ben net gebeld dat mijn lawinepijl toch niet doorgaat( alles uitverkocht )
Nee bedankt man, heb in plaats van die lawinepijl nog een doosje nitraten erbij gekocht, als ik genoeg geld had had ik het wel gedaan.moet je paar kopen?? kan ff m'n broer vragen want wij konden alleen per 40
Nee bedankt man, heb in plaats van die lawinepijl nog een doosje nitraten erbij gekocht, als ik genoeg geld had had ik het wel gedaan.
Ik zie het net:
Lijst I = kleine strijkers, vlinders en nitraten*:
- 1 t/m 100 stuks = € 130
- 101 t/m 300 stuks = € 210
Lijst II = grotere strijkers, vlinders en nitraten*:
- vanaf €90 per stuk!
Lijst III = nog grotere strijkers, vlinders en nitraten*:
- één stuk €300
- vanaf twee stuks hechtenis van 12 dagen of meer!
Ik vraag me dus af, die normale nitraten, is dit nou lijst 1 2 of 3?
---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------
Ja vraag het me ook af
1 belletje naar de politie om die ventjes te laten oppakken en mezelf een deuk lachen als ik zie dat er 100+ euro aan illegaal vuurwerk wordt ingeleverd bij oom agent.
Omdat het kan!![]()

Geen lekker eten kopen want het is zo weer op, niet naar de bios want na 1,5 uur is het klaar, etc. nice life idd.

Net toch nog 40 lawinepijlen erbij geregeld door mn broer. Helaas wel 14 euro per stuk maarja geld moet rollen.
oke nu met de rollator
---------- Toegevoegd om 01:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------
kon geen rollator vinden![]()
Hij koopt ze op het laatste moment, dan zijn ze altijd veel duurder.lol zink pijlen zijn per 10 tussen de 70 & 80
gf ripped.