MuscleMeat

Hoeveel betaal jij voor een abonnement in je gym?

Kan je toch gemakkelijk wegsteken??? Het zou mij verbazen moest iemand dit toch zien.

Lol weet niet wat je precies helemaal bedoeld maar ik zit altijd naakt in de sauna, en ja... als ie klein is vind ik het wel een derde beentje, maar stijf dan dekt het zelfs de schaamlippen van ma Flodder helemaal af.

Lol weet niet wat je precies helemaal bedoeld maar ik zit altijd naakt in de sauna, en ja... als ie klein is vind ik het wel een derde beentje, maar stijf dan dekt het zelfs de schaamlippen van ma Flodder helemaal af.

Die sigarenkop wil ik ook wel eens berijden.

ik betaal €32.moet eigenlijk €60 betalen maar omdat ik bij achmea ben verzekerd,dan betalen hun die andere helft.

19,95 per maand en mag zoveel water pakken als ik wil. Douchen kost wel 50cent maar ik douche toch thuis. Lekker goedkoop dus. Ga wel binnenkort ergens anders trainen voor 50 maar moet wel als ik verder vooruit wilt. Post 100 :D

270 per jaar voor studenten

470 (dacht ik) per jaar voor niet studenten.

Ikzelf betaal 200, ken daar ondertussen de instructeurs (niet veel kennis van zaken, maar echt relaxe mensen), dus zij foefelen daar wat (voor mij, en 2 maten).

16 euro onbeperkt trainen

Nu 85 euro voor 3M

36 euro onbeperkt. Lessen en sauna zijn gratis, maar daar maak ik nooit gebruik van.

Vanaf maandag thuis trainen :D.

ik betaal 15,95 straks in een splinternieuwe sportschool:cool:
daar zit geen sauna en dergelijke bij in, maar alle spullen die er staan zijn wel spik splinternieuw, gaat 1 januari open!!

Zo'n "FitAllDay" of "Fit4Life" low budget clubbie? Die schieten de laatste tijd als paddenstoelen uit de grond.

Jammer genoeg blijft het dumbbell aanbod overal steken bij 20kg, is er geen squatrek en gaat de legpress niet over de 100kg.

Bij de gym waar we ons maandag gaan inschrijven gaan we 36 betalen overigens. Daar wél alle genoemde zaken incluis tot 50kg dumbbells :)

Je mag trouwens ook je eigen water meenemen.

22,50 per maand, eigenlijk 1 keer per week. maar mag er eigenlijk wel elke dag trainen, de rest van de week train ik op de kazerne,
Dus eigenlijk wel onbeperkt, sauna, douche, zit er gewoon bij.
Wel chill dus.

0 euries, en kan trainen wanneer ik wil :D

ik train thuis....

:D

160,- voor een half jaar, onbeperkt trainen.

Terug
Naar boven