AndroidHealthClinic

Hoeveel % bodyfat heb ik? :o

failblog12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
83kg
Hey beste mede dbb'ers! :) graag zou ik wille weten hoeveel bodyfat % ik heb, ongeveer 3 jaartjes gelede woog ik 120 killo ( 16 jaar ) nu weeg ik 79 killo (19 jaar) en ben ongeveer 1.78M groot.. alvast bedankt! :D
2vxn3tw.jpg

• Topic Starter Topic Starter
hmm iets rond de 15 ofzo, jammer van die stria :(/vel

41kg afgevallen, respect!

VP is inderdaad ~15%. Zeker niet slecht, hoor.

Knap gedaan hoor! Persoonlijk zou ik je minder dan 15% geven, ik denk dat het vooral vel (bindweefsel ed) is, niet zozeer vet. Ik zou een keer een meting met huidplooitang (laten) doen, altijd interessant.

Knap gedaan hoor! Persoonlijk zou ik je minder dan 15% geven, ik denk dat het vooral vel (bindweefsel ed) is, niet zozeer vet. Ik zou een keer een meting met huidplooitang (laten) doen, altijd interessant.

Dit, valt echt heel erg lastig te zeggen met veel vel.

dankje! hoe k*t, 3 jaar training voor er beter uit te zien blijft er lelijk vel over :( ik heb zelf een bodyfat meter en ik kom 15.5 uit :D ik zal ook een full body foto's posten,
ook onderkant borst blijft lelijk .. wat gaat blijken uit foto's

dankje! hoe k*t, 3 jaar training voor er beter uit te zien blijft er lelijk vel over :( ik heb zelf een bodyfat meter en ik kom 15.5 uit :D ik zal ook een full body foto's posten,
ook onderkant borst blijft lelijk .. wat gaat blijken uit foto's

Teveel vel is inderdaad lastig, als je meer spiermassa blijft bouwen trekt het natuurlijk wel strakker.

hier ekele foto's net genomen
10n7z2e.jpg

x3j0k8.jpg

en een random van na het fitnessen
eambfd.jpg
lol

Om en nabij de 15%

het is niet het vet%/laag vochtgehalte wat hij vies vind, maar de vasculariteit waarschijnlijk.
Ik ben ook meer fan van bijvoorbeeld Phil heath (geen rare vasculariteit over zijn spieren) dan bv. branch warren of mcgrath.

De meningen zijn er over verdeeld maar ik vind minder overdreven vasculariteit, complimenterender voor fysieken.

15/16%

Vetpercentage is ongeveer wel verteld nu, voorderest kun je het ook eens meten met een caliper..
Is het gewoon hangend vel bij je borsten, of heb je last van gynaecomastie? (Behandeling daarvoor word dacht ik vergoed namelijk?)

Slechtste vergelijkigs foto's ever. Deze slaan werkelijk nergens op. En waarom niet omdat elk lichaam anders is. Sta ik op 4% zal dat er totaal anders uitzien dan dat jij dat staat. Denk hier aan middelen die worden gebruikt masteron, trenbolone zorgen toch voor een hardere uitstraling. Dus als je dit wil gaan gebruiken ben je niet goed bezig

35% man, Nee maar even serieus wat maakt het uit lol? Uiteindelijk zie je het zelf ook wel in de spiegel -_-

Terug
Naar boven