Fitness Seller

Hoeveel % bodyfat heb ik? :o

Is lastig te zeggen gezien je overgewicht in het verleden. Ik heb zelf 138 kilo gewogen op mijn 18e, en ben 51 kilo afgevallen. Het vervelende is dat je veel vel overhebt, en een huidplooimeting niet accuraat zal zijn. Ik ben zelf een tijdje geleden in het ziekenhuis gescanned, en m'n vetpercentage was 12,6% op dat moment.
Vanwege het teveel aan vel lijkt het alleen meer, dus, er zit maar een ding op: 10 kilo aankomen. ;)
Oh ja, er is nog een manier: Operatief laten verwijderen. Misschien betaald de verzekering, ik ben er ook mee bezig geweest,maar nog geen bevestiging of uitsluitsel gezien.

126.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vetpercentage is ongeveer wel verteld nu, voorderest kun je het ook eens meten met een caliper..
Is het gewoon hangend vel bij je borsten, of heb je last van gynaecomastie? (Behandeling daarvoor word dacht ik vergoed namelijk?)
ja denk gewoon nog vet vooral, geen gyno, zijn niet hard ofzo voelt gewoon als vet

gyno is vetvorming onder tepels, en zo ziet het er uit, zie zijn 1e foto, vooral de linkerkant op de foto lijkt toch wel wat gyno, het kan natuurlijk ook door lichtval zo lijken. Wil niet zeggen dat t nie weg kan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik hoop het jongens, heb nu even geen vooruitgang , vakantiewerk, geen cardio gedaan enkel gewichten! vanaf maandag elke dag 30 min intensief crosstrainer

Terug
Naar boven