Fitness Seller

Hoeveel boerka's heb jij ooit IRL gezien?

Peiling Peiling Hoeveel boerka's?

• 0

Stemmen: 22 24,7%
  • 1-3

Stemmen: 24 27,0%
  • 4-10

Stemmen: 15 16,9%
  • 10-20

Stemmen: 3 3,4%
  • Meer dan 20

Stemmen: 25 28,1%

• Totaal stemmers
    89
kan mij niet herrineren dat ik er ooit eens één gezien heb.

Denk een stuk of 4...

20 +
jep kom uit amsterdam ;p

Loopt wel in de honderden maar dan tel ik wel de ninja's mee die ik zag lopen in Jordanie, vliegvelden VAE en wat ninjavolk in andere landen. In Nederland weinig, denk zo'n 10 tot 15.

Hoe meer je er ziet hoe meer je msch wat harder had moeten doorleren.

On topic, 1 of 2. In ieder geval 1 zakenvrouw in Tunesië (ja echt) en 1tje weet niet zeker meer, maar dacht van wel.
In Nederland iig nog nooit.

In nederland meer dan 20, woon in Rdam.

In werkelijkheid 0, maar mocht ik spreektijd hebben in Den Daag dan draag ik aan dat onze kinderen geen speeltuin meer kunnen bezoeken zonder zwarte spoken te zien.

Weinig 1 a 2 sowieso misschien meer, niet op gelet
Was een bloedhete dag, zit je dan in je boerka.

Echt met zo'n roostertje, geen enkele. Wel zo eentje met alleen een spleetje voor de ogen en dan 4-10 keer. Wat trouwens ook verboden is in België.

Shit, er zitten hier dus echt alleen maar boerenpummels die nooit verder dan een halve dagmars uit hun dorp zijn geweest. :(

Meer dan 20 natuurlijk.

0-10.

:rolleyes: Al die mensen die zeggen 'meer dan 20 natuurlijk, ik woon in Rotterdam/Amsterdam/Den Haag'... Ik woon ook in Amsterdam, heb zo'n 20 jaar in Marokkanen-buurten gewoond, en heb toch in totaal niet meer dan 10 burka's gezien (en meestal was het ook nog eens dezelfde vrouw)... dus wonen in een grote stad zegt echt niet alles.

1, aan het Sint-Jansplein in Antwerpen.

kom regelmatig op de Haagse Markt om garnalen en knoflookolijven te halen dus zal ze vaak genoeg tegengekomen zijn ;-) , maar let er eigenlijk nooit zo op..................heb al mn aandacht nodig om mn portemonnee en mn zakken te bewaken.... :D

Laatst bewerkt:
Niet veel gezien, woon op rijafstand van Rotterdam maar probeer die stad te mijden als de pest. Overgins de paar die ik gezien heb waren in rotterdam :rolleyes:

Zag er regelmatig wel eens in Luik, Schaarbeek, op de cité in Genk ... best wel regelmatig dus.
Tegenwoordig woon ik op de boerebuiten en zie ik er geen enkele meer.

Terug
Naar boven