AndroidHealthClinic

Hoeveel drank kan jij op?

It would take 25 bottles of Grolsch to kill you.

Estimates are based on a three hour drinking period.

wat een ****ing onzin :roflol: ten eerste heb ik al eens meer gehad in minder tijd en ten tweede slaap dit echt nergens op!

Globaal kan je na ongeveer 35 biertjes (25) flesjes inderdaad je glas niet meer goed recht houden maar je zit nog geeneens op 10% van een dodelijk percentage!
als je nog 2x zoveel drinkt dan ben je al t*fus ziek en krijg je zonder hulp van anderen niks meer door je strot en moet je nog 5x meer drinken om dood te gaan!

grote bullcrap dus!

met shotjes kan het wel alleen deze site is niet echt precies :P

Please Note
These estimates are based on a three hour drinking period and they are not 100% accurate. The potency of drinks often depends on the bartender, metabolism, body type, alcohol proof, and a million other factors. Although the figures shown here are based on having a BAC (blood alcohol content) of .40, death from alcohol poisoning can occur anytime you have a BAC higher than .20. In other words, this is not medical advice. Do not use this as a serious metric for how much you can or should drink.

It would take 23 bottles of Heineken to kill you.

denk dat ik na 5 al genoeg heb :d

18 heineken's..:grumble:
niet zoveel dan, boeiend.

It would take 25 bottles of Grolsch to kill you.

Estimates are based on a three hour drinking period.

wat een ****ing onzin :roflol: ten eerste heb ik al eens meer gehad in minder tijd en ten tweede slaap dit echt nergens op!

Globaal kan je na ongeveer 35 biertjes (25) flesjes inderdaad je glas niet meer goed recht houden maar je zit nog geeneens op 10% van een dodelijk percentage!
als je nog 2x zoveel drinkt dan ben je al t*fus ziek en krijg je zonder hulp van anderen niks meer door je strot en moet je nog 5x meer drinken om dood te gaan!

grote bullcrap dus!

met shotjes kan het wel alleen deze site is niet echt precies :P

Meer dan 25 flesjes in minder dan 3 uur:rolleyes:

Kan trouwens best. 180 minuten / 25 flesjes = 7.2 minuten per flesje. Flink doordrinken + pissen, maar 't moet lukken.
Jawor zal wel. Op een gegeven moment gaat het echt niet meer zo snel. Ik geloof er niks van, mag hij wel ff laten zien dat hij dat kan:p

Maat van me heeft jarenlang een café gehad.
Hij heeft tientallen weddenschapen aangegaan en maar 2 verloren.
Hij beweerde dat je in 8uur tijd geen bak bier leeg kon drinken. Geen restjes in het glas laten, volledig opdrinken...
Ik moet zeggen, het lijkt makkelijk, en iedereen denkt iemand te kennen die het kan, maar dat valt vies tegen...

Jawor zal wel. Op een gegeven moment gaat het echt niet meer zo snel. Ik geloof er niks van, mag hij wel ff laten zien dat hij dat kan:p

okeee ik geef toe het komt een beetje stoer over :D

maar het is echt wel haarbaar!

Maat van me heeft jarenlang een café gehad.
Hij heeft tientallen weddenschapen aangegaan en maar 2 verloren.
Hij beweerde dat je in 8uur tijd geen bak bier leeg kon drinken. Geen restjes in het glas laten, volledig opdrinken...
Ik moet zeggen, het lijkt makkelijk, en iedereen denkt iemand te kennen die het kan, maar dat valt vies tegen...

ik had laatst ook weddenschap om 25 hamburgers @ mac op te eten.. als het me lukte kreeg ik 100 euro, als het me niet lukte moest ik ze zelf betalen :D

ik moet je zeggen! tot 20 ging prima maar daarna valt het VIEs tegen! jezus wat een kramp :D

uitslag laat ik even in het midden

ik had laatst ook weddenschap om 25 hamburgers @ mac op te eten.. als het me lukte kreeg ik 100 euro, als het me niet lukte moest ik ze zelf betalen :D

ik moet je zeggen! tot 20 ging prima maar daarna valt het VIEs tegen! jezus wat een kramp :D

Jij bent zeker in de bulk of super ecto? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter

25:roflol: Ik won al een weddenschap met 2 XXL triple chili whopper menu's. Easy stuff.

Terug
Naar boven