Ik train nu ongeveer 1 1/2 jaar 3 keer in de week, de laatste maanden let ik bewust op mijn voeding, vermijd vet en snoep e.d. De laatste tijd heb ik het gevoel dat ik een beetje stil sta (qua de hoeveelheid gewicht waarmee ik train)
Omdat mijn BMI aan de hoge kant was, ben ik meer cardio gaan doen (rennen,fietsen,squashen)
Nu weet ik dat groeien tijd nodig heeft, maar naar mijn idee kan het wel wat sneller. Ik eet 3 maaltijden per dag:
-'s ochtends yoghurt met muesli en amandelen
-'s middags 2 roggelplakken met kaas, 2 boterhammen en een krentenbol
-'s avond eet ik gewoon wat de "pot schaft" en neem geen dessert.
Nu heb ik o.a op dit forum gelezen dat het beter is om vaker een kleinere hoeveelheid voeding in te nemen, is dat in deze fase al aan te raden?
Of moet ik gaan denken aan het gebruik van supplementen? Naar mijn idee rust ik genoeg, sport ik genoeg, dus zou het alleen aan de voeding kunnen liggen?
Omdat mijn BMI aan de hoge kant was, ben ik meer cardio gaan doen (rennen,fietsen,squashen)
Nu weet ik dat groeien tijd nodig heeft, maar naar mijn idee kan het wel wat sneller. Ik eet 3 maaltijden per dag:
-'s ochtends yoghurt met muesli en amandelen
-'s middags 2 roggelplakken met kaas, 2 boterhammen en een krentenbol
-'s avond eet ik gewoon wat de "pot schaft" en neem geen dessert.
Nu heb ik o.a op dit forum gelezen dat het beter is om vaker een kleinere hoeveelheid voeding in te nemen, is dat in deze fase al aan te raden?
Of moet ik gaan denken aan het gebruik van supplementen? Naar mijn idee rust ik genoeg, sport ik genoeg, dus zou het alleen aan de voeding kunnen liggen?