MuscleMeat

Hoeveel geef jij uit aan vuurwerk?

Peiling Peiling Hoeveel geld geef jij uit aan vuurwerk?

• Totaal stemmers
    49
Ik geniet mee van wat anderen gekocht hebben :D

Voor 25 euro ongeveer ben ik de hele avond wel zoet.

Kanonslag
Babypijltjes
Grondbloemen

Lekker taartjes maken van 100 kanonslag ofzo en in 1x afknallen :D

Wat ook leuk is 50 babypijltjes tegelijk weg laten schieten dmv een grondbloem.

Zal wel een pakketje siervuurwerk worden. Ik heb van die neefjes en nichtjes enzo die nog jong zijn (lees onder de 5) en die vinden dat mooi. Daarom steek ik wat af, want die komen altijd langs bij ons (woon nog thuis). Me pa en ma kopen meestal niks, dus ja, dan ik maar :P Hou het meestal wel simpel, ben niet zo iemand die de hele nacht over straat loopt met me strijkertjes :P

nofear train! zei:
Omdat het een slechte grap was of uit medelijden?
maakt mij niet uit.
waarom hebben ze jou na je geboorte eigenlijk niet linea recta in de afvalcontainer gekieperd, nofear? Was het een slechte grap of uit medelijden?

tussen de 50 en de honderd euro

andere jaren gaven we minstens 200 euro uit .

vroeger was nieuwjaar nog een familiefeest nu ga ik fuiven en onderweg gooi ik strijkers uit het raam op weg naar de volgende club

boogie zei:
maakt mij niet uit.
waarom hebben ze jou na je geboorte eigenlijk niet linea recta in de afvalcontainer gekieperd, nofear? Was het een slechte grap of uit medelijden?

Mijn ouders wilden dat wel doen Boogie maar ze konden de verwijderingsbijdrage niet opbrengen zo arm waren ze.
Maar waarom zo negatief over een afvalcontainer, zijn prima dingen hoor en hebben een lekkere isolerende werking.
Hoe bevallen de schapen op het groningse platteland je trouwens boogie?

Best hoor! Ik slacht ze met mijn blote handen (en lach logischerwijs in mn knuistje). De bloedende schapenlijken leg ik vervolgens over m'n schouder en ik neem terstond de benenwagen naar de Grote Stad (Grunn), alwaar ik ze doorverkoop aan de plaatselijke ali's van de kebab en shoarma tenten (weet jij trouwens wat het verschil is tussen kebab en shoarma? Ik niet :( ). Dit alles met in het achterhoofd het sluwe plan een orïentaalse/arabische schone aan de haak te slaan. Wellicht was je al van mijn aangeboren afwijking op de hoogte, desalniettemin wil ik deze nog wel even herhalen: ik vind dat soort meisjes maar wát mooi!

En hoe is het daar, in Noord-Brabant? Alweer tijd voor carnaval?

groetjes

boogie zei:
Best hoor! Ik slacht ze met mijn blote handen (en lach logischerwijs in mn knuistje). De bloedende schapenlijken leg ik vervolgens over m'n schouder en ik neem terstond de benenwagen naar de Grote Stad (Grunn), alwaar ik ze doorverkoop aan de plaatselijke ali's van de kebab en shoarma tenten (weet jij trouwens wat het verschil is tussen kebab en shoarma? Ik niet :( ). Dit alles met in het achterhoofd het sluwe plan een orïentaalse/arabische schone aan de haak te slaan. Wellicht was je al van mijn aangeboren afwijking op de hoogte, desalniettemin wil ik deze nog wel even herhalen: ik vind dat soort meisjes maar wát mooi!

En hoe is het daar, in Noord-Brabant? Alweer tijd voor carnaval?

groetjes

Ik had al wel eens wat gehoord over die afwijking van je.
Maar als ik het dus goed begrijp val je op: onderdanige vrouwen met veel lichaamsbeharing en een snor die niet aan coïtus voor het huwelijk doen?
Uhm nou ja, ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Maar afgaand op de door jouw gegeven info kan ik dus vaststellen dat je tot nu toe weinig succes hebt geboekt?

Hier is het prima Boogie, er springen weer lekker veel mensen voor de trein, das een teken dat het weer bijna Kerst is. Carnaval laat nog even opzich wachten, ik zal je uitnodigen wanneer het zover is.

• Topic Starter Topic Starter
Stelletje relnichten, zuig elkaar anders even. DBB´ers plagen kusjes vragen...

gaarne ontopic

ik geef geen cent uit, dat laat ik anderen lekker doen. Het is toch in een seconde weg. Misschien een lawinepijl voor een lantaarnpaal, maar meer ook niet...Ik heb whey nodig, dat is belangrijker:D

Dat klopt, NoFear. Dat is precies het type vrouw dat ik zoek!
En wederom heb je het bij het rechte eind: echt vlotten wil het niet. Sowieso niet tussen mij en de meisjes. Laatst was er trouwens wel een homo die interesse in mij toonde, wel balen dus dat ik op meisjes val! Volgens mij ben jij, net als D., een charlatan die zich over dat soort problemen geen zorgen hoeft te maken, is het niet, m'n beste? Groen alsmede geel, zie ik, van jaloezie. Wil je dat wel geloven?

En wat betreft je uitnodiging: ik kan niet wachten!

boogie zei:
geinûg joh. Ik heb een paar sloffen verrijkt urianum bij Fransie van Anraat gehaald. Sterk spul!

karma voor deze grap, mensen!
Word tijd, dat jij eens wat uitdeelt, schrale!:D
OT:
Ik geef ook niets uit aan vuurwerk. Het heeft me nooit getrokken en nog steeds niet, dus.
Ik maak mijn eigen vuurwerk wel!:hornyna: (Ik lul uit mijn nek trouwens, want ik ben met oud&nieuw aan het werk.:D )

boogie zei:
Dat klopt, NoFear. Dat is precies het type vrouw dat ik zoek!
En wederom heb je het bij het rechte eind: echt vlotten wil het niet. Sowieso niet tussen mij en de meisjes. Laatst was er trouwens wel een homo die interesse in mij toonde, wel balen dus dat ik op meisjes val! Volgens mij ben jij, net als D., een charlatan die zich over dat soort problemen geen zorgen hoeft te maken, is het niet, m'n beste? Groen alsmede geel, zie ik, van jaloezie. Wil je dat wel geloven?

En wat betreft je uitnodiging: ik kan niet wachten!

In tegenstelling tot D. dicht ik mijzelf niet gauw een titel toe.
Dat jij diverse kleuren kerstlichtjes ziet van jaloezie kan ik mij terdegen voorstellen Boogie, maar ach jouw tijd komt nog wel.
Ik zie uit naar onze ontmoeting waneer Carnaval weer zijn intreden doet.
Nu moet ik mij helaas begeven naar de campus naar gebouw cz101 om deeltenemen aan het tentamen Strafrecht.
Ik groet u,
Nofear

(om peoples tegemoet te komen)
Ik ga geen vuurwerk kopen, ik ga alleen naast mensen staan die het wel hebben en hun continu wijzen op de bedragen ze net met een aansteker wegschoten.

boogie zei:
geinûg joh. Ik heb een paar sloffen verrijkt urianum bij Fransie van Anraat gehaald. Sterk spul!

karma voor deze grap, mensen!
Wordt tijd, dat jij eens wat uitdeelt, schrale!:D
OT:
Ik geef ook niets uit aan vuurwerk. Het heeft me nooit getrokken en nog steeds niet, dus.
Ik maak mijn eigen vuurwerk wel!:hornyna: (Ik lul uit mijn nek trouwens, want ik ben met oud&nieuw aan het werk.:D )

• Topic Starter Topic Starter
ja zo kom ik ook wel aan mijn posts Mighty.... :rolleyes:

j/k ;)

ik zat altijd wel zoon beetje onder 100 euro. dat ga ik dit jaar niet redden ..aangezien ik sinds kort een een meid heb met chinese ouders en familie. Wordt dus heel veel rollen aansteken. parkeerplaatsen vol dus kan natuurlijk niet achterblijven

Idd! Dat komt, omdat die f*ckin' pagina's zo snel geladen worden hier!:rolleyes: :D

Niks, kijk wel hoe andere mensen hun geld opknallen :D

Terug
Naar boven