XXL Nutrition

Hoeveel geld geven jullie per maand uit aan voeding en drank?

ruim 200 per maand aan eten voor het dieet, en dan nog supps, denk zo rond de 250eu??

300-400 euro, als ik me aan de witte producten en vers vlees houd.

300 a 350 euro per maand. Afhankelijk van de hoeveelheid verse producten en vlees.
Het lijkt me dat er hier veel zijn die in de cut zitten of die nog ferm gesponserd worden door de ouders.

hangt er van af. met bier der bij zeker 100000

Wow op de mensen die maar 80-100 euro per maand verdoen, leg dat eens nader uit, wil dat ook wel..

Zelf probeer ik ook zo goedkoop mogelijk te eten en drinken, maar zit toch op 250-300 eurie per maand.

Havermout xxl
Whey
Chocomelk, en gwne melk
Kipfilet, rijst, curry saus
Biefstuk, aardappel, groenten
Fruit
Multivit, glucosamine en visolie, maar da moet ik maar om de 2 maand kopen
En dan nog maaltijden afhankelijk van waar ik zin in heb, vis, kipburgers, bij weekend durft er wel es een frituurtje binnen te gaan.

Zelf al koop ik witte merken dan toch zit ik aan 250-300euro, en als ik niet op mijn geld let en duurdere dingen koop draait dat toch op een 400 euro uit.. Maar daar ben ik mee opgehouden..

ca 75,- p/w voor ons tweeen. Excl sups.

300 a 350 euro per maand. Afhankelijk van de hoeveelheid verse producten en vlees.
Het lijkt me dat er hier veel zijn die in de cut zitten of die nog ferm gesponserd worden door de ouders.

Of onderschatten, want nu ik erover denk zal ik waarschijnlijk wel boven de 400 zitten, had nog men zink en omega-3 niet meegerekend, enkel "voeding" (etenswaren en eiwitten). Maar ga maar eens na, op een dag zoals gisteren :

Ontbijt :
Stuk Kaastaart
500 ml halfvolle melk met 1 scoop caseine en 1 scoop whey
150 mg zink, 3g omega-3, multi

10.30 : litertje halvolle melk

Middageten : 3 Sneden vleesbrood (400g - eigen recept) en blik witte bonen (450g)

15.30 Nog stuk kaastaart, droge worst, en glas melk

17.30 preworkout : 1 Snee vleesbrood, stuk Eiwitpizza (deeg gemaakt van rijst en erwteneiwit poeder, ook niet goedkoop), glas melk, 100 mg zink, 450 mg magnesium

18.00-19.00 : shake tijdens de training : 500 ml melk, 2 rauwe eieren, 2 scoops whey, 1 scoop caseine, 3g creatine

20.30 : Avondeten : Grote steak, 300g wokgroentjes + sojascheuten, 300g quinoa

mogelijk nog iets om te snacken voor de TV (salamitjes, borrelballetjes, gekookte eieren, enfin als er maar eiwit in zit)

23.00 : pot yoghurt (500 ml) met 3 scheppen caseine.

Gelukkig is het merendeel goedkoop : 30L melk, 7 potten yoghurt, 3 potten kwark (voor de kaastaart) en 30 eieren. Maar dan kom je aan vleesbrood, is wel goedkoper als je dan een week puur varken eet, maar ik wissel al graag eens af met varkens-run, kip of kalkoen. Deftig stuk vlees elke avond. Eiwitpizzatje. Reken toch 20 euro aan zink en nog eens minstens zoveel aan omega-3 en dan de eiwitpoeders nog.

boven de 400 euro zitten en dan zulke kleine maaltijden eten :roflol:

Heb je een grote kat die je niet meegerekend hebt oid?

• Topic Starter Topic Starter
Zonder uitgaan, dus wat noodzakelijk is voor BB, kom ik aan een kleine 400 euro (385-390 ongeveer). Voedingsprijzen in België zijn 10 % duurder dan in NL dus in NL zou ik aan 350-360 euro ongeveer zitten.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 11:54 ----------

Enige waar ik nog op kan besparen is goedkopere kipfilet kopen (degene die ik nu koop is 11,90 per kilo in supermarkt) en aangezien ik 250 gr per dag eet kom ik aan 3 euro per dag kipfilet als warme maaltijd... is wel veel :/

maar al de rest zoals melk, eieren, bananen, appels koop ik van de goedkoopste shit

Zonder uitgaan, dus wat noodzakelijk is voor BB, kom ik aan een kleine 400 euro (385-390 ongeveer). Voedingsprijzen in België zijn 10 % duurder dan in NL dus in NL zou ik aan 350-360 euro ongeveer zitten.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 11:54 ----------

Enige waar ik nog op kan besparen is goedkopere kipfilet kopen (degene die ik nu koop is 11,90 per kilo in supermarkt) en aangezien ik 250 gr per dag eet kom ik aan 3 euro per dag kipfilet als warme maaltijd... is wel veel :/

maar al de rest zoals melk, eieren, bananen, appels koop ik van de goedkoopste shit

Kip voor 12 euro per kilo? wtf?

Eet je soms van die biologische kip. Waar ze jarenlang in een prachtig weiland gelopen hebben en allemaal een blij en succesvol stress vrij leven hebben gehad?

Je kan kipfilet al vinden voor 2 kilo voor 9 euro bij een slager..

Ik wil het eigenlijk niet weten.. die proteïne bars zijn in ieder geval wel duur en daar loop ik aardig van te snoepen. Als ik dat niet zou doen dan zou ik zeggen zo'n 200 per maand. Maar ik ontbijt niet en ik lunch op m'n werk (trouwens ook nog een bijdrage per maand maar dat haal ik er wel uit) dus dit is eigenlijk alleen voor voedsel tussen 18:00 en 23:00 en in het weekend.

kunnen mensen die stellen dat ze onder de 150 euro per maand zitten en op zichzelf wonen aub een maand lang bonnetjes verzamelen, supplementen meerekenen. En als het echt blijkt te lukken kunnen ze dan alle bonnetjes posten.

heel erg bedankt!

boven de 400 euro zitten en dan zulke kleine maaltijden eten :roflol:

Heb je een grote kat die je niet meegerekend hebt oid?

Kleinste maaltijd is 500 kcal. Deze hierboven is ~5000 kcal met ~280g eiwit. Dus ja, is maar wat je klein noemt zeker ? Nu ja, zink helpt ook wel snel zo'n 10-15% minder calorien te moeten eten gewoon door betere absorptie.

Laatst bewerkt:
kunnen mensen die stellen dat ze onder de 150 euro per maand zitten en op zichzelf wonen aub een maand lang bonnetjes verzamelen, supplementen meerekenen. En als het echt blijkt te lukken kunnen ze dan alle bonnetjes posten.

heel erg bedankt!

Kunnen de mensen die meer dan 250 euro per maand opeten een foto van hun fysiek posten zodat we kunnen beoordelen of het er aan af te zien is?

Lijkt me heel erg onnuttig om mekaar te zitten afzeiken over dit soort toestanden, in plaats van op te scheppen wie het meest en het minst uitgeeft, of wie dan gelijk heeft, kunnen we misschien wat tips geven om A) minder uit te geven als je veel eet, en B) goede manieren om meer te eten voor degene die het niet doen ?

Lijkt me heel erg onnuttig om mekaar te zitten afzeiken over dit soort toestanden, in plaats van op te scheppen wie het meest en het minst uitgeeft, of wie dan gelijk heeft, kunnen we misschien wat tips geven om A) minder uit te geven als je veel eet, en B) goede manieren om meer te eten voor degene die het niet doen ?

Ja, ik zou dit ook graag weten, als ik 100-150euro kan uitsparen dat is 1000+euro per jaar, ik zou wel weten wat ermee te doen..

Thx

Als je naar een gemiddeld persoon (non BBer) kijkt voor hoeveel die eet, denk ik tussen de 8 en 10 euro per dag.
Dat maal 28 (maand) en dan zit je al bijna op 300 euro...

Ik bestel zelf voor ongeveer 200 euro aan subs.. kan ik ongeveer 3 maanden mee vooruit.

En vlees? ik vreet zo wel een kilotje of 6-8 per week weg aan rund/kip.... dat 3-4 euro de kilo...

BBers die 1 kilo vlees per week eten?? zou ik niet echt serieus nemen.

Als je naar een gemiddeld persoon (non BBer) kijkt voor hoeveel die eet, denk ik tussen de 8 en 10 euro per dag.
Dat maal 28 (maand) en dan zit je al bijna op 300 euro...

Ik bestel zelf voor ongeveer 200 euro aan subs.. kan ik ongeveer 3 maanden mee vooruit.

En vlees? ik vreet zo wel een kilotje of 6-8 per week weg aan rund/kip.... dat 3-4 euro de kilo...

BBers die 1 kilo vlees per week eten?? zou ik niet echt serieus nemen.

Ik kan een bodybuilder van nog geen 90kg die 1kg vlees per dag eet ook niet serieus nemen.
Ik eet nog geen kg in de 2 weken, maar ik ben dan ook geen bodybuilder die serieus genomen wil worden.

Terug
Naar boven