Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
300 a 350 euro per maand. Afhankelijk van de hoeveelheid verse producten en vlees.
Het lijkt me dat er hier veel zijn die in de cut zitten of die nog ferm gesponserd worden door de ouders.
Zonder uitgaan, dus wat noodzakelijk is voor BB, kom ik aan een kleine 400 euro (385-390 ongeveer). Voedingsprijzen in België zijn 10 % duurder dan in NL dus in NL zou ik aan 350-360 euro ongeveer zitten.
---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 11:54 ----------
Enige waar ik nog op kan besparen is goedkopere kipfilet kopen (degene die ik nu koop is 11,90 per kilo in supermarkt) en aangezien ik 250 gr per dag eet kom ik aan 3 euro per dag kipfilet als warme maaltijd... is wel veel :/
maar al de rest zoals melk, eieren, bananen, appels koop ik van de goedkoopste shit
boven de 400 euro zitten en dan zulke kleine maaltijden eten
Heb je een grote kat die je niet meegerekend hebt oid?
kunnen mensen die stellen dat ze onder de 150 euro per maand zitten en op zichzelf wonen aub een maand lang bonnetjes verzamelen, supplementen meerekenen. En als het echt blijkt te lukken kunnen ze dan alle bonnetjes posten.
heel erg bedankt!
Lijkt me heel erg onnuttig om mekaar te zitten afzeiken over dit soort toestanden, in plaats van op te scheppen wie het meest en het minst uitgeeft, of wie dan gelijk heeft, kunnen we misschien wat tips geven om A) minder uit te geven als je veel eet, en B) goede manieren om meer te eten voor degene die het niet doen ?
Als je naar een gemiddeld persoon (non BBer) kijkt voor hoeveel die eet, denk ik tussen de 8 en 10 euro per dag.
Dat maal 28 (maand) en dan zit je al bijna op 300 euro...
Ik bestel zelf voor ongeveer 200 euro aan subs.. kan ik ongeveer 3 maanden mee vooruit.
En vlees? ik vreet zo wel een kilotje of 6-8 per week weg aan rund/kip.... dat 3-4 euro de kilo...
BBers die 1 kilo vlees per week eten?? zou ik niet echt serieus nemen.