AndroidHealthClinic

Hoeveel geld geven jullie per maand uit aan voeding en drank?

300-500 euro, afhankelijk of ik basic of wat luxer kook
no way dat ik onder de 250 euro kan komen

Kunnen de mensen die meer dan 250 euro per maand opeten een foto van hun fysiek posten zodat we kunnen beoordelen of het er aan af te zien is?

ik zeg niet dat als je voor 300 euro/maand eet dat je dan gespierd wordt, maar het lijkt mij echt meer dan onmogelijk om voor 150 euro in een maand te eten en op ~3000kcal te zitten maar de juiste eiwitten/koolhydraten/vetten, (stappeneten en drinken niet meegerekend.)
Ik ben echt meer dan benieuwd wat voor eten die mensen dan kopen, en ik zou echt willen dat die mensen dat delen, dat scheelt me gewoon 1800 euro per jaar, dat zijn 2 vakanties.

Ik weet trouwens niet precies hoeveel ik uitgeef, maar zit dichter bij 300 dan bij 150 euro pm.

wat een trollen allemaal hier boven de 200... zelf kom ik uit op 80 euro per maand gwn cheap aankopen doen

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 16:09 ----------

300-500 euro, afhankelijk of ik basic of wat luxer kook
no way dat ik onder de 250 euro kan komen

Ja als je alle duren producten koopt wel:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 16:12 ----------

Sorry hoor maar dit vind ik gewoon zever. 200eur per maand aan voeding + supps?
Of jij kent plekjes waar alles bijna gratis is of je eet gewoon veel te weinig of....

Ik haal mijn vlees in het slachthuis waar een goede vriend werkt.
Dat kost me voor kip en biefstuk ongeveer 30 a 40 EUR per week.
Afhankelijk van hoeveel ik van wat neem. Ik ga ook elke week naar aldi of Colruyt.
Wat neerkomt op gemiddeld 50 a 70 EUR per week.
Zit dus aan een 100eur per week en dat is niet overdreven. Zijn weken dat het meer is.
En daar dan nog de supps bij.

Een 450 a 550 EUR zal niet overdreven zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 22:04 ----------

Strike :-D

Dude eet je 10kg kip in 1 week wat voor beest ben jij dat is 230 gram eiwitten per dag ik denk dat je iets fout doet gozer

wat een trollen allemaal hier boven de 200... zelf kom ik uit op 80 euro per maand gwn cheap aankopen doen

Dude no offence, maar ik vind 80 euro meer troll dan boven de 250, in plaats van elkaar trollen te noemen, leg dat eens nader uit?
Hoeveel je eet ongeveer per dag en wat dat je kost..

80 euro per maand, 80 delen door 30 dagen is 2,6euro per dag..
Leg mij eens uit wat jij allemaal voor 2,6 euro koopt..

Wil ik wel weten, zoals eerder gezegd als ik maar 80 euro verdoe heb ik ook 2 dikke vakanties uitgespaard..

Epic weinig sinds ik samen ben gaan wonen. :roflol: Iets van een €100/maand.
We gaan wel regelmatig eens eten bij de schoonouders en doen vaak restaurantbezoekjes.

ongeveer 200-250 eur per maand, ecto fo life yo :o

80euro lijkt me totaal niet te lukken, ik zit al alleen en fruit en groenten per maand voor dat bedrag.
250-300 euro per maand, voor mezelf.

Sorry hoor maar dit vind ik gewoon zever. 200eur per maand aan voeding + supps?
Of jij kent plekjes waar alles bijna gratis is of je eet gewoon veel te weinig of....

Ik haal mijn vlees in het slachthuis waar een goede vriend werkt.
Dat kost me voor kip en biefstuk ongeveer 30 a 40 EUR per week.

Misschien was dat iets te kort door de bocht. Als je gewoon basis voedsel koopt gaat het gewoon lukken voor onder de 200 euro. Als je lekker/gezond/gevarierd wilt eten en niet te veel wilt nadenken over wat het kost zit je gemakkelijk op 300-500 euro per maand.

Wel vraag ik mij af hoe jij in godsnaam 30-40 euro per week aan vlees besteed. Ik neem aan dat het slachthuis goedkoper is dan de supermarkt. Dus dan zou je iets van 10 kilo vlees per week eten? Minder dan 7kg zal het niet zijn. Dus vind dat behoorlijk overdreven.

Mijn huidige schema eet ik 2,84 per dag. zit ik net over de 3k calorien en is zonder whey. Met vitamines/whey etc. zal ik denk ik uitkomen op zo'n 3,50 per dag. Mijn schema is echter verre van ideeal/gezond en de macro's zijn waarschijnlijk shit. Maar is gewoon om ff gemakkelijk te cheatbulken. (100gr pindakaas, 100 gr pinda's, 1L chocomel, 250 gr havermout + 200 gram vlees)

Ik weet niet waar jullie boodschappen doen :/
Ik ga 1 keer per 2 weken naar Lidl en Jumbo. Bij allebei geef ik rond 20 euro uit en dan nog 1 keer per die 2 weken langs AH als ik nog wat nodig heb....zit ik dan meestal binnen 10 euro. Dus 50-60 per 2 weken.

20 euro voor 4 dagen + 3 dagen profiteren van mijn ouders. Dus zou omgerekend zo'n 140 euro per maand zijn. 3050Kcal.

Waar zijn je groenten, fruit, peper, olijfolie, kaneel, paprika's, water, kwark.

Groenten en fruit zijn overrated. Ik eet 's avonds wel eens wat appeltjes en soms een banaan pre- en post workout. Laat dat allemaal max 25 euro per maand zijn dan ben je voor 200 euro gewoon klaar.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel kost een pot kwark van 500 gram bij jullie?

72 cent bij de AH, 9.5g eiwit per 100g. Kan nog wel iets goedkoper maar deze is wel lekker.

Ik eet voor z'n 200 euro per maand, met subs zou ik rond 250 euro zitten.
En dan koop ik meestal de goedkoopste producten en let ik ook nog eens op de verschillende aanbiedingen.

Ontbijt:
500 gram kwark met 40 gram Muesli en pure chocolade.

1000:
4 stukken brood met kalkoen, 1 whey shake

1200:
4 stukken brood met kalkoen, 250 gram kwark

1300:
Pre workout, banaan.

1600:
whey shake, fruit

1800
Rijst, groenten ( meestal spinazie, broccoli, wortels of witte bonen), 200 gram kip of rundergehakt.

2000:
broodje bapao, kwark.

2200:
Whey shake.

150 a200

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 16:09 ----------

Ja als je alle duren producten koopt wel:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 16:12 ----------

Dude eet je 10kg kip in 1 week wat voor beest ben jij dat is 230 gram eiwitten per dag ik denk dat je iets fout doet gozer

Hoe kom jij aan 10kg kip? Jezus... Denk na voor je iets neertypt...

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 21:09 ----------

Misschien was dat iets te kort door de bocht. Als je gewoon basis voedsel koopt gaat het gewoon lukken voor onder de 200 euro. Als je lekker/gezond/gevarierd wilt eten en niet te veel wilt nadenken over wat het kost zit je gemakkelijk op 300-500 euro per maand.

Wel vraag ik mij af hoe jij in godsnaam 30-40 euro per week aan vlees besteed. Ik neem aan dat het slachthuis goedkoper is dan de supermarkt. Dus dan zou je iets van 10 kilo vlees per week eten? Minder dan 7kg zal het niet zijn. Dus vind dat behoorlijk overdreven.

Mijn huidige schema eet ik 2,84 per dag. zit ik net over de 3k calorien en is zonder whey. Met vitamines/whey etc. zal ik denk ik uitkomen op zo'n 3,50 per dag. Mijn schema is echter verre van ideeal/gezond en de macro's zijn waarschijnlijk shit. Maar is gewoon om ff gemakkelijk te cheatbulken. (100gr pindakaas, 100 gr pinda's, 1L chocomel, 250 gr havermout + 200 gram vlees)

Ik weet niet wat vlees kost in Nederland maar hier ben je gauw 10 of zelfs meer kwijt per kilo in een slagerij.
nee ik eet geen 10 kg vlees. Eet 3 of 4 maal / dag rijst met kip of steak en groenten.
Eet ook regelmatig zalmfilet en kabeljauw. Dat tikt ook aardig aan hoor. Je bent snel 100eur armer.

Ik weet niet wat vlees kost in Nederland maar hier ben je gauw 10 of zelfs meer kwijt per kilo in een slagerij.
In slachthuis gemiddeld 6 tal euro. Afhankelijk welk vlees je wil. Nee ik eet geen 10 kg vlees. Eet 3 of 4 maal / dag rijst met kip of steak en groenten.
Eet ook regelmatig zalmfilet en kabeljauw. Dat tikt ook aardig aan hoor. Je bent snel 100eur armer.

Terug
Naar boven