- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen de mensen die meer dan 250 euro per maand opeten een foto van hun fysiek posten zodat we kunnen beoordelen of het er aan af te zien is?
300-500 euro, afhankelijk of ik basic of wat luxer kook
no way dat ik onder de 250 euro kan komen

Sorry hoor maar dit vind ik gewoon zever. 200eur per maand aan voeding + supps?
Of jij kent plekjes waar alles bijna gratis is of je eet gewoon veel te weinig of....
Ik haal mijn vlees in het slachthuis waar een goede vriend werkt.
Dat kost me voor kip en biefstuk ongeveer 30 a 40 EUR per week.
Afhankelijk van hoeveel ik van wat neem. Ik ga ook elke week naar aldi of Colruyt.
Wat neerkomt op gemiddeld 50 a 70 EUR per week.
Zit dus aan een 100eur per week en dat is niet overdreven. Zijn weken dat het meer is.
En daar dan nog de supps bij.
Een 450 a 550 EUR zal niet overdreven zijn.
---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 22:04 ----------
Strike :-D
wat een trollen allemaal hier boven de 200... zelf kom ik uit op 80 euro per maand gwn cheap aankopen doen
Sorry hoor maar dit vind ik gewoon zever. 200eur per maand aan voeding + supps?
Of jij kent plekjes waar alles bijna gratis is of je eet gewoon veel te weinig of....
Ik haal mijn vlees in het slachthuis waar een goede vriend werkt.
Dat kost me voor kip en biefstuk ongeveer 30 a 40 EUR per week.
Waar zijn je groenten, fruit, peper, olijfolie, kaneel, paprika's, water, kwark.
Hoeveel kost een pot kwark van 500 gram bij jullie?

Hoeveel kost een pot kwark van 500 gram bij jullie?
wat een trollen allemaal hier boven de 200... zelf kom ik uit op 80 euro per maand gwn cheap aankopen doen
---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 16:09 ----------
Ja als je alle duren producten koopt wel
---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 16:12 ----------
Dude eet je 10kg kip in 1 week wat voor beest ben jij dat is 230 gram eiwitten per dag ik denk dat je iets fout doet gozer
Misschien was dat iets te kort door de bocht. Als je gewoon basis voedsel koopt gaat het gewoon lukken voor onder de 200 euro. Als je lekker/gezond/gevarierd wilt eten en niet te veel wilt nadenken over wat het kost zit je gemakkelijk op 300-500 euro per maand.
Wel vraag ik mij af hoe jij in godsnaam 30-40 euro per week aan vlees besteed. Ik neem aan dat het slachthuis goedkoper is dan de supermarkt. Dus dan zou je iets van 10 kilo vlees per week eten? Minder dan 7kg zal het niet zijn. Dus vind dat behoorlijk overdreven.
Mijn huidige schema eet ik 2,84 per dag. zit ik net over de 3k calorien en is zonder whey. Met vitamines/whey etc. zal ik denk ik uitkomen op zo'n 3,50 per dag. Mijn schema is echter verre van ideeal/gezond en de macro's zijn waarschijnlijk shit. Maar is gewoon om ff gemakkelijk te cheatbulken. (100gr pindakaas, 100 gr pinda's, 1L chocomel, 250 gr havermout + 200 gram vlees)
Misschien was dat iets te kort door de bocht. Als je gewoon basis voedsel koopt gaat het gewoon lukken voor onder de 200 euro. Als je lekker/gezond/gevarierd wilt eten en niet te veel wilt nadenken over wat het kost zit je gemakkelijk op 300-500 euro per maand.
Wel vraag ik mij af hoe jij in godsnaam 30-40 euro per week aan vlees besteed. Ik neem aan dat het slachthuis goedkoper is dan de supermarkt. Dus dan zou je iets van 10 kilo vlees per week eten? Minder dan 7kg zal het niet zijn. Dus vind dat behoorlijk overdreven.
Mijn huidige schema eet ik 2,84 per dag. zit ik net over de 3k calorien en is zonder whey. Met vitamines/whey etc. zal ik denk ik uitkomen op zo'n 3,50 per dag. Mijn schema is echter verre van ideeal/gezond en de macro's zijn waarschijnlijk shit. Maar is gewoon om ff gemakkelijk te cheatbulken. (100gr pindakaas, 100 gr pinda's, 1L chocomel, 250 gr havermout + 200 gram vlees)