XXL Nutrition

Hoeveel medailles hebben de Belgen nu?

Ik hoop stiekem op een clean sweep voor de Belgische mountainbikers

1. Paulissen
2. Nys
3. Meirhaeghe

Stel je voor :D

ik denk niet dat ik oprecht blij kan zijn met een medaille in jumping met jos 'ik voel me op en top nederlander' lansink. maar ik heb gehoord dat het goed gaat, temeer omdat een paar andere favorieten betrapt zijn op doping (hun paarden dan).

de reusachtige-pizza-etende-neus hellebaut heeft het erg goed gedaan. zij en de 4x100 meisjes kunnen met een medaille de belgische spelen alsnog inkleuren.

ik zag gisteren het mountainbike parcours en ik zou voor geen geld ter wereld met een fiets van dat ding rijden. echt te gevaarlijk gek. ook gehoord dat het zaterdag erg warm zal zijn. niet al te best dus voor de belgische 3.

ik denk niet dat ik oprecht blij kan zijn met een medaille in jumping met jos 'ik voel me op en top nederlander' lansink. maar ik heb gehoord dat het goed gaat, temeer omdat een paar andere favorieten betrapt zijn op doping (hun paarden dan).

de reusachtige-pizza-etende-neus hellebaut heeft het erg goed gedaan. zij en de 4x100 meisjes kunnen met een medaille de belgische spelen alsnog inkleuren.

ik zag gisteren het mountainbike parcours en ik zou voor geen geld ter wereld met een fiets van dat ding rijden. echt te gevaarlijk gek. ook gehoord dat het zaterdag erg warm zal zijn. niet al te best dus voor de belgische 3.

Sven Nijs heeft toch al aangegeven dat het parcours hem op het lijf gesneden is, omdat hij zeer stuurvaardig is.

Hij heeft ook getraind in omstandigheden (temperatuur, luchtvochtigheid etc) zoals in Peking.

Ik zie hem dicht eindigen.

Sven Nijs heeft toch al aangegeven dat het parcours hem op het lijf gesneden is, omdat hij zeer stuurvaardig is.

Hij heeft ook getraind in omstandigheden (temperatuur, luchtvochtigheid etc) zoals in Peking.

Ik zie hem dicht eindigen.

dan mogen er geen excuses zijn. ook geen gezever op tv van '4de plaats, spijtig maar zeer knappe prestatie en blablabla. want dat ben ik echt zat. 'dicht eindigen' betekent volgens het Belgisch-Olympisch woordenboek top-12.

Het is jammer dat we niets halen. Topsport in België stelt te weinig voor. Maar is dez regering blind voor, aan de andere kant kent België andere problemen.

Zo belangrijk is die sport niet voor mij.

Nog steeds niks.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Nederland 2 keer goud vandaag.

Nu goud in dressuur, zwemmen,roeien open water zwemmen, waterpolo en baanwielrennen. Verder nog medailles in judo, zeilen, dressuur. Aardige score dus.

Wel k*tsporten waarin Nederland floreert. Het is niet zo sip als bij de Belgen maar wie geeft er nou werkelijk iets om een plak in de paardensport? Of zeilen?

Wel k*tsporten waarin Nederland floreert. Het is niet zo sip als bij de Belgen maar wie geeft er nou werkelijk iets om een plak in de paardensport? Of zeilen?

Goud = goud. Zijn overigens redelijk mondiale sporten meestal, ook al heeft natuurlijk ieder continent zijn eigen disciplines zo'n beetje op de OS.

Judo moet idd beter kunnen!

inderdaad niet te vetjes dit jaar :( misschien op de 4x100m? Voetbal mogen we vergeten.

Belgie heeft een medaille met een paard toch en nou las ik vanochtend iets van dat dat paard doping gebruikt zou hebben :roflol:

Belgie heeft een medaille met een paard toch en nou las ik vanochtend iets van dat dat paard doping gebruikt zou hebben :roflol:

Typisch België. We winnen er geen en dan gaan ze toch even vermelden dat dat paard in België gekweekt is en dat we dus toch een beetje een medaille hebben....

Damn how low can you go....

Ik hoop dat België van Brazilië wint met voetbal.

Terug
Naar boven