XXL Nutrition

Hoeveel medailles hebben de Belgen nu?

Bezoekers in dit topic

Kim Gevaert zilver nu....
 
Zilver is erg netjes, de hatelijke 0 eindelijk weg.
 
Kim Gevaert?
Het hele 4*100 team zeker
 
Belgie heeft een medaille met een paard toch en nou las ik vanochtend iets van dat dat paard doping gebruikt zou hebben

kan de ruiter toch niets aan doen?? die paarden zijn niet meer betrouwbaar.. :cool:
 
Zozo, nu al maar liefst de 64e plaats voor België! Net onder Tadjikistan, maar dat is natuurlijk ook niet zomaar iemand. Zimbabwe en Oezbekistan staan bijna twee keer zo hoog op de ranglijst, misschien is dat iets om voor de verre toekomst op te hopen.

Maar de Belgen laten toch maar mooi 18 landen achter zich. Petje af hoor.

Ah, Nederland haalt zojuist weer een gouden plak met die lekkere hockey dames zie ik. :)
 
Zozo, nu al maar liefst de 64e plaats voor België! Net onder Tadjikistan, maar dat is natuurlijk ook niet zomaar iemand. Zimbabwe en Oezbekistan staan bijna twee keer zo hoog op de ranglijst, misschien is dat iets om voor de verre toekomst op te hopen.

Petje af hoor.

Ah, Nederland haalt zojuist weer een gouden plak met die lekkere hockey dames zie ik. :)

bwa.. binnenkort gaan wij ons lekker aan Nederland plekken.. eerst die bevende ouwe zak en zen inteelt gezinnetje.. egh die koning etc over de grens gooien...
 
Zozo, nu al maar liefst de 64e plaats voor België! Net onder Tadjikistan, maar dat is natuurlijk ook niet zomaar iemand. Zimbabwe en Oezbekistan staan bijna twee keer zo hoog op de ranglijst, misschien is dat iets om voor de verre toekomst op te hopen.

Maar de Belgen laten toch maar mooi 18 landen achter zich. Petje af hoor.

Ah, Nederland haalt zojuist weer een gouden plak met die lekkere hockey dames zie ik. :)

Zoals gezegd, Nederland haalt z'n medailles bij de randanimatie.
 
Zoals gezegd, Nederland haalt z'n medailles bij de randanimatie.

:roflol: Had niet anders verwacht dat zo'n opmerking voorbij zou komen. Haal de randanimatie weg en je hebt alleen een WK atletiek dat overblijft.

Nederland heeft de 4x100m bij de vrouwen gewonnen in het zwemmen, het dameshockey, het waterpolo, baanwielrennen, roeien en dan nog 2 keer goud in sporten waar je ook niet zomaar even goud ophaalt. Randanimatie :roflol:

Nederland - Belgie 7-0 :roflol:
 
Zwemmen, waterpolo, hockey, roeien..

Lijkt wel op de affiche van een sportdag in het bejaardentehuis.
 
Zwemmen, waterpolo, hockey, roeien..

Lijkt wel op de affiche van een sportdag in het bejaardentehuis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar het knelt natuurlijk ook wat als het land waar je woont iedere keer voor spek en bonen meedoet op de OS.
 
ik had niet durven hopen op die zilveren medaille! erg goed gelopen en gewisseld. je kan zeggen dat we geluk hadden met het wegvallen van de USA en Jamaica, maar geluk moet je afdwingen. zij hebben gewoon slechter gewisseld, en dat is toch een belangrijk onderdeel in deze discipline. eindelijk belgische trots!!! hopelijk morgen meer :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar het knelt natuurlijk ook wat als het land waar je woont iedere keer voor spek en bonen meedoet op de OS.

Dat boeit me niet zo hoor.

In Londen kan de situatie al helemaal omgekeerd zijn. Niet elke generatie brengt een Justine Hénin, een Ulla Werbrouck enz voort.
 
:roflol: Had niet anders verwacht dat zo'n opmerking voorbij zou komen. Haal de randanimatie weg en je hebt alleen een WK atletiek dat overblijft.

Nederland heeft de 4x100m bij de vrouwen gewonnen in het zwemmen, het dameshockey, het waterpolo, baanwielrennen, roeien en dan nog 2 keer goud in sporten waar je ook niet zomaar even goud ophaalt. Randanimatie :roflol:

Nederland - Belgie 7-0 :roflol:

laat het maar zo, ik vind nu al dat er teveel atletiek te zien is!!

we moeten gewoon aanvaarden dat onze noorderburen een betere spelen hebben en de fout bij onze slechte spelen zoeken
 
Dat boeit me niet zo hoor.

In Londen kan de situatie al helemaal omgekeerd zijn. Niet elke generatie brengt een Justine Hénin, een Ulla Werbrouck enz voort.

Reken er maar niet op, dan moet je eerst een solide topsportbeleid opzetten. Je denkt toch niet dat bij Nederland (of Australie) het succes uit de lucht komt vallen? In Australie is het programma nog stukken beter dan in Nederland maar hier wordt sporters toch vrij veel ruimte gegeven om te komen tot grootse prestaties. De waterpolo-esters hebben als pro's de voorbereiding mogen doen, met succes.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven