Fitness Seller

Hoeveel medailles hebben de Belgen nu?

Bezoekers in dit topic

Yep, zoals Thomas Dekker.

Je poging tot sarcasme is een epic fail (of hoe zeg je dat???), Dekker is nog steeds een van de grootste talenten die er rondlopen in het hedendaagse wielrennen. De Rabobank toont gewoon (weer) geen ballen door die jonge na wat verdachte bloedwaardes gelijk te dumpen. Hoop zelf dat hij ergens bij een arrogante Italiaanse ploeg terecht komt, en zo met die Italiaanse dokter Checini kan blijven werken. Die jonge heeft altijd zijn eigen plan getrokken, dus die komt nu ook wel weer op zijn pootjes terecht.
 
Yep, zoals Thomas Dekker.

Je poging tot sarcasme is een epic fail (of hoe zeg je dat???), Dekker is nog steeds een van de grootste talenten die er rondlopen in het hedendaagse wielrennen. De Rabobank toont gewoon (weer) geen ballen door die jonge na wat verdachte bloedwaardes gelijk te dumpen. Hoop zelf dat hij ergens bij een arrogante Italiaanse ploeg terecht komt, en zo met die Italiaanse dokter Checini kan blijven werken. Die jonge heeft altijd zijn eigen plan getrokken, dus die komt nu ook wel weer op zijn pootjes terecht.

lol, dacht dat hij Ramon Dekkers bedoelde :D


*edit: Ramon die wel degelijk meer dan genoeg bewezen heeft, laten we daar geen twijfel over bestaan!
 
lol, dacht dat hij Ramon Dekkers bedoelde :D


*edit: Ramon die wel degelijk meer dan genoeg bewezen heeft, laten we daar geen twijfel over bestaan!

Als je bijna 200 wedstrijden knokt en je wint er zo'n 175 van dan heb je idd meer dan genoeg bewezen.:cool:
 
Haha magnusje wat een bullshit man. Olympische spelen draaien net om "kleinere" sporten die in de kijker worden gezet. Zeggen dat Nederland hun medailles in zo'n "kleinere" sporten haalt is dus dikke bullshit. Alsof een gouden medaille in het waterpolo gemakkelijk te behalen is? Olympische Spelen staan overal hoog aangeschreven en in elke olympische sport moet je erg getalenteerd zijn en keihard naar je doel werken, anders wordt je niet eens geselecteerd.

Ik ben gewoon ****in jaloers, zou heel graag hebben dat België wat meer medailles zou halen in diezelfde sporten. Het wordt bewezen dat we op Olympisch vlak weinig te bieden hebben. Excuses naar boven halen om onszelf omhoog te trekken en Nederland naar beneden te trekken terwijl wij nu net ons eerste medaille hebben, houdt dan ook geen steek.
 
Respect voor de prestaties van de Nederlanders hoor maar de meeste medailles die jullie behaald hebben zijn 'zachte medailles'. In die sporten is er minder concurrentie van de grote sportlanden. In bvb. turnen (v), zwemmen (m) en sprintnummers (m/v) kunnen jullie ook niet mee.

België zou zich beter ook richten op die minder bekende sporten, de andere landen kunnen we nooit bijbenen bij de grote sporten.

Als we 10 jaar terugkijken hebben we toch wel topsporters gehad in sporten waar er veel concurrentie was. Denk aan fred deburggreave (ofzoiets) zwemmen, een stuk of 3 topjudoka's enzo. En bij de 100 en 200 meter sprint en 400 meter estafette hebben we ook goeie loopsters! Vooral kim gevaert. En het tennis niet te vergeten. We hadden Kim clijsters en Justine Henin, voor zo een klein landje hebben we toch al heel wat gepresteerd op topsportniveau vind ik.
 
:rolleyes:

:rolleyes:


tja... op sportgebied zijn we een nul, dat weet ik al lang... hier kennen ze alleen maar voetbal, wielrennen en tennis

en als je dan eens kijkt naar de kwaliteit van de nationale competitie... lachwekkend

ons land heeft altijd grote wielrenners gehad :)
voetbal is ooit wel beter geweest met Jean-Marie enz
op de tennis meisjes mag je best trots zijn, ze zijn nu wel beide op pensioen
en stefan everts niet vergeten in de motocross

Belgie is dus geen 0 in sport :p
 
ons land heeft altijd grote wielrenners gehad :)
voetbal is ooit wel beter geweest met Jean-Marie enz
op de tennis meisjes mag je best trots zijn, ze zijn nu wel beide op pensioen
en stefan everts niet vergeten in de motocross

Belgie is dus geen 0 in sport :p

het is niet omdat je eens om de 20 jaar wat presteert int voetbal da je goed bent erin he...

tennis... daar hadden we inderdaad geluk met 2 super toppertjes, alleen jammer dat ze het zo snel voor bekeken hielden. ook al is tennis totaaaaal mijns port niet

en stefan everts heeft helemaal niet genoeg credit gekregen dat hij verdient!
 
het is niet omdat je eens om de 20 jaar wat presteert int voetbal da je goed bent erin he...

tennis... daar hadden we inderdaad geluk met 2 super toppertjes, alleen jammer dat ze het zo snel voor bekeken hielden. ook al is tennis totaaaaal mijns port niet

en stefan everts heeft helemaal niet genoeg credit gekregen dat hij verdient!

bij mij is voetbal totaal men sport niet, hehe

wielrennen heb ik altijd wel gevolgd
ook in trial, moutenbike en cyclo, heeft/ had Belgie toppers

en Jacky ickx niet vergeten in formule 1 hehe ;)
 
bij mij is voetbal totaal men sport niet, hehe

wielrennen heb ik altijd wel gevolgd
ook in trial, moutenbike en cyclo, heeft/ had Belgie toppers

en Jacky ickx niet vergeten in formule 1 hehe ;)

voetbal is mijn sport ook helemaal niet


geef mij maar motorsport (moto gp, superbikes) en vechtsporten (mma)

maar kan veel sporten waarderen, alleen vindik het hatelijk dat men hier in belgië alleen maar oog heeft voor de magische 3 sporten
 
Proficiat met zilver.
 
ahum, wat zei je eric? hoorde ik daar nou een lama schijten?

:kiss:

Jamaica er uit, USA er uit, UK er uit. Allen door foute wissels. USA had de finale niet eens gehaald door die fout van Williams.
 
Dat mensen zo inzitten over de uitslagen :roflol:

Nederlanders die het in ons gezicht wrijven alsof ze er zelf een prestatie hebben neergezet, heel boeiend.
 
Dat mensen zo inzitten over de uitslagen :roflol:

Nederlanders die het in ons gezicht wrijven alsof ze er zelf een prestatie hebben neergezet, heel boeiend.

:roflol: x 2 :D
 
Ik ben blij met onze eerste medaille :woot:
 
Spannend afwachten voor numero 2 misschien! Go Tia!
 
eerste poging 1.99 mislukt
 
Back
Naar boven