XXL Nutrition

Hoeveel melk drink jij weg per dag/week?

Wat drinken jullie voor melk? Ik eerst magere, maar ben overgestapt naar halfvolle? Wat jullie?

1 liter per dag magere melk
soms komt daar nog 0.5 liter karnemel per dag bij

2 liter volle en ongeveer een halve liter halfvolle

(halfvolle gebruik ik voor havermout en me kwark met havermout te verdunnen)

2 liter volle en ongeveer een halve liter halfvolle

(halfvolle gebruik ik voor havermout en me kwark met havermout te verdunnen)

@ Chunky, heb ik niet es gelezen dat jij ook wel Biest at? Ik heb me wel eens afgevraagd hoe je dit dan welde? Ook met beschuit en basterd suiker?

Misschien een beetje Off-topic maar aangezien je dit ook bij je melk op kan tellen ;)

@ Chunky, heb ik niet es gelezen dat jij ook wel Biest at? Ik heb me wel eens afgevraagd hoe je dit dan welde? Ook met beschuit en basterd suiker?

Misschien een beetje Off-topic maar aangezien je dit ook bij je melk op kan tellen ;)

Je moet het net verwarmen en net voordat het kookt moet het van het vuur, en dan af laten koelen. Op zich best wel een tricky iets. Ik eet het niet met beschuit, maar dat wordt wel veel gedaan.

Gebeurd overigens maar een aantal keer per jaar dat ik biest eet overigens.

zuivel is oke, maar weinig biologische waarde (aan eiwit) drink 0% vet melk(zit ook nog eens 0.5 gram meer eiwit in)

1,5-2 liter per dag of zo. Volle, al denk ik dat ik beter kan overschakelen op halfvolle.

als ik een kater heb 2 liter in 2 uur

0 ltr nu ,normaal buiten het cutten 1.5 ltr per dag

1 liter

2 shakes per dag 350ml
en 2 glazen melk

3-6 liter

zuivel is oke, maar weinig biologische waarde (aan eiwit) drink 0% vet melk(zit ook nog eens 0.5 gram meer eiwit in)

Er zit wel 1 gram meer suiker in... Maarja 0% vet melk is de enige magere melk in 0,5L vorm, in de meeste winkels iig.

Ik zelf drink 1,5-2 liter per dag

Ik dronk eerst halfvolle melk, maar toen kwam ik erachter dat je dan al gauw 20 gram verzadigd vet binnen krijgt per dag. Dus dan maar magere melk, ik vind het nog lekkerder ook, magere melk smaakt zoeter.

half litertje

's Ochtends 0,5 liter melk + whey + brinta + lijnzaad = shake van 800 kcal :P

1 litertje

Terug
Naar boven