Fitness Seller

Hoeveel melk drink jij weg per dag/week?

1,5 liter

1 pak magere melk per dag...

ik drink helemaal geen melk natuurlijk, troep

2-3 liter/dag voornaamlijk karne- en geitenmelk

Drink geen melk.

momenteel niet veel. Tijdens cut alleen bij brinta en shake magere melk. Tijdens bulk 1,5 liter halfvolle melk per dag

1 liter halfvolle melk per dag voor beide brinta shakes

3 liter magere melk per dag.

0,5 liter magere melk per dag, bij de brinta en bij de shakes die ik ook met water drink...maar met melk is een shake toch lekkerder:D

1-1,5 liter per dag. Meer dan zat

halve liter per maand (als ik een keertje zin heb in cornflakes o.i.d).
Ik ben gestopt met melk... ben best wel lactose intollerant.
Kaas en kwark heb ik er ook maar zo goed als uit gegooid. Ik eet misschien 100 gr kwark per week (meestal minder).

2 pakken en in de bulk wel 3 of 4 per dag ;) .

teveel melk kan niet slecht zijn ?

1,5/2 liter per dag

Me pa haald 7 paken in de week en dan moet ik er zelf altijd nog stuk of wat bij kopen :P

teveel melk kan niet slecht zijn ?

tuurlijk wel. melk is net als alle zuivel rijk aan verzadigd vet. Ik snap daarom ook niet waarom men hier wel 5 liter per dag of zo drinkt, das echt niet normaal, tenzij je graag hart en vaatziekten wilt later. Als je dat voor de eiwit doet, zijn er veel betere manieren om aan je eiwit te komen, aangezien de vet/eiwit verhouding ongeveer 1:1 is in melk, en bovendien bevat het veel water, wat op zich niet slecht is maar je raakt er wel snel vol van. Ook zorgt melk en andere zuivel voor botontkalking, zorg dus dat je genoeg calcium uit groente en ander eten krijgt en niet gelijktijdig met zuivel inneemt. Wat uiteraard wel misschien nog goed is zijn al die groeihormonen die in melk zitten.

Terug
Naar boven