elke dag voor 18 weken straight 2100 en er is niks veranderd aan je fysiek?
jawel: van 106,9 kg naar 91 kg (in 4 -4,5 maanden)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
elke dag voor 18 weken straight 2100 en er is niks veranderd aan je fysiek?
Zo veel mogelijk. Klaaar,
Kan iemand mij een pm sturen, heb test binnen gehad en moet weten of t echt is. Echt nep forum snap ik nl niks van want kan niks openen![]()
Hoi allen, Erg interessant om dit allemaal te lezen, ik ben nu zelf al een jaar of 2 bezig met mijn eten, waarvan het laatste jaar echt met veel focus op de kcal en koolhydraten. Ik denk dat ik nu gemiddeld op de 1500 kcal zit (dit is op sportdagen iets meer omdat ik meer avondeten eet) maar laten het er op die dagen 1800 zijn … nog veel te weinig lees ik! Ik heb even een snelle berekening gedaan en ik sport zo’n 4 tot 6 dagen in de week, afwisselend krachttraining en tennis - nu het OT gedeelte: Ik ben in die 2 jaar zo’n 25 kilo verloren (van 128 naar 103) maar begin nu steeds meer in te zien dat ik al VEEL verder had kunnen zijn als ik iets meer goede aandacht aan de kcal had gegeven. Overigens sport ik nu pas 2 maanden echt intensief. Ik denk dat mijn verhaal samen met dat van andere aangeeft dat het echt erg belangrijk is om je lichaam niet te ondervoeden (zoals ik waarschijnlijk wel heb gedaan). Mijn geluk is dan wel dat ik regelmatig vind dat ik iets te vieren heb dus regelmatig (1 keer per week) uit eten ga oid.) Voor mij is dit dus wel een eye-opener dat ik toch weer wat meer moet gaan eten. (250ml griekse yogurt met aardbeien, 1 komkommer + tomaat, standaard salade zonder paste e.d., 250ml griekse yogurt met aardbeien, normaal avondeten) < < < --- tips altijd welkom natuurlijk.Als jij 18 weken elke dag 2100-nogwat calorieen hebt gegeten en je hebt eigenlijk volgens je berekening 3100-nogwat nodig, dan is het zeker de moeite waard om even een paar dagen (in dit geval 3 of 4) op een iets hogere hoeveelheid dan je onderhoud te gaan eten. Dus zegge 3300 per dag ofzo. Redelijke kans dat je daarna wel weer wat effecten ziet.
2 sneeen brood met kipfilet, of 'n banaan (/ander stuk fruit), in principe kan het gewoon alles zijn, je kan hier het IIFYM principe gebruiken. Als gewoon 90% van je voeding op orde is en je hebt nog 100-200 kcal over om te vullen maakt het echt geen drol uit waar je die 100-200 kcal mee vult, pak iets wat je lekker vindt of wat goed vult en ervoor zorgt dat je de rest van je schema goed vol kunt houden.
Niet doen bij een cut. "cheat food" verhoogt de trek voor cheat food in je hersenen, een onwillekeurig proces waar je geen invloed over uit oefend. Het helpt dus juist niet met het volhouden van je schema, dat is een leugen en excuus om niet effetjes gedisciplineerd af te vallen.
Niet doen bij een cut. "cheat food" verhoogt de trek voor cheat food in je hersenen, een onwillekeurig proces waar je geen invloed over uit oefend. Het helpt dus juist niet met het volhouden van je schema, dat is een leugen en excuus om niet effetjes gedisciplineerd af te vallen.
Het idee om voeding als cheat of noncheat te zien heeft meer negatieve psychologische invloed op diet adherence dan wat je precies eet. Lees eens over flexible dieting ---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:19 ----------Ik weet niet precies wat je bedoelt met "boost" en "fat burn", metabolisme resetten?. Dat moet je doen door middel van een refeed. Clean eten en veel koolhydraten boven je onderhoud, niet cheat food, met veel zout en vet eten. "Another part of metabolic compensation is the way calorie combinations impact HEC. One emerging understanding is the way the combination of sugar, fat, and salt (the so-called fast food diet) short circuits your appetite centers. Research in animals is showing that these food combinations not only increase food consumption at the current meal, but also cause increased cravings for the same calorie-rich foods at future meals. So that 250 calorie doughnut not only makes you want to eat more doughnuts now, but also crave more doughnuts later. There's no reason to suggest this isn't the case in humans. This may explain the frequent finding in my clinic of patients who engage in "cheat meals" who then find themselves on a cheat week, unable to regulate their hunger, energy, and cravings." http://www.t-nation.com/diet-fat-loss/a-calorie-is-sometimes-not-a-calorie
Dit, men moet niet denken dat je alles van de allerlaatste dagen van een contest prep constant het hele jaar door moet doen. Dat is geen gedisciplineerde cut meer dat is een eetstoornis.Alleen de laatste periode van je cut doe je dit niet. Dan ga je door tot je carb load.
lekker belangrijk een studie bij dieren aan te halen.
Wij zijn bodybuilders, geen dieren.
Je bent op dieet, continu schoon voedsel, verbrand erg veel vet en raakt depleted. Dan eet je een flink bord patat en laadt weer flink op. Desnoods eet je er nog een slechte hamburger bij.
Het gaat er niet voor zorgen dat je dan gaat hunkeren en toegeven aan donuts.
Het geeft je alleen volle spieren en extra kracht, geeft daarnaast je metabolisme weer een boost en je gaat weer extra vet verbranden.
Kom op, wat een broscience mentaliteit weer. Diertesten zijn, onder voorwaarden, een betrouwbaar wetenschappelijk instrument. Je negeert huidkankeronderzoek toch ook niet met "dat zijn honden/apen, wij zijn mensen" om vervolgens homeopatische zalf te gaan smeren ofzo.
En het quoten van T-Nation met uitspraken zoals "short circuits your appetite centers" is natuurlijk zeer wetenschappelijk?Methodologie van wetenschappelijk onderzoek moet een verplicht vak worden op de middelbare school.
Die uitspraak is gestuwt op wetenschappelijk onderzoek, alleen ontdaan van de vaktermen.
"k zal m'n lichaam eens duidelijk uitleggen dat het helemaal geen vet en zout nodig heeft" waar staat dat dan?
Begrijpend lezen moet een verplicht vak zijn op de middelbare school.
Ze verzinnen iets hips dat tot de fantasie van onzekere lezers op zoek naar verklaringen voor hun falen spreekt en plakken daar dan wat studies bij die soort van met het onderwerp te maken hebben maar totaal niks zeggen over relevante subjects of absolute effecten in de praktijk voor de lezer. Marketing hoeft ook helemaal niet wetenschappelijk onderbouwt te zijn.Die uitspraak is gestuwt op wetenschappelijk onderzoek, alleen ontdaan van de vaktermen.
Ik stel me kritisch op tegen jou definitie van clean eten en trek een contrastlijn met wat er daadwerkelijk toedoet voor je lichaam en de psychologie omtrent diet adherence. Alleen ontdaan van de vaktermen."k zal m'n lichaam eens duidelijk uitleggen dat het helemaal geen vet en zout nodig heeft" waar staat dat dan? Begrijpend lezen moet een verplicht vak zijn op de middelbare school.