MuscleMeat

Hoeveel oefeningen voor dezelfde spiergroep per training??

Borst groot ? ? ?

Ik weet wel dat velen de borst belangrijk vinden, maar een ondergewaardeerde spiergroep zoals de kuiten bevat bij de meesten al meer massa.
Serge_NUBRET_294.jpg

Nietes:D

TS: waarom doe je niet gewoon starting strength, zoals anderen al zeiden, en ga je daarmee gewoon door tot je op alles stalt? Dan kan je een ander programma kiezen.

Ong 2500 - 3000 kcal 50 - 70 gram vet + omega 3 pil en heel veel koolhyrdaten :) maar langzame koolhydraten ik snoep niet en ook geen frisdrank alleen maar water.Snelle koolhydraten dat ik eet zitten in fruit en die eet ik smorgens 2 stuks. ik doen 10 min cardio na mijn 50 min krachttraining.ik schrijf het via tel vandaar dat ik mijn teksten niet netjes op volgorde kan krijgen.

Laatst bewerkt:
Ong 2500 - 3000 kcal 50 - 70 gram vet + omega 3 pil en heel veel koolhyrdaten :) maar langzame koolhydraten ik snoep niet en ook geen frisdrank alleen maar water.Snelle koolhydraten dat ik eet zitten in fruit en die eet ik smorgens 2 stuks. ik doen 10 min cardio na mijn 50 min krachttraining.ik schrijf het via tel vandaar dat ik mijn teksten niet netjes op volgorde kan krijgen.

Welk gedeelte van de rode zin die ik typte snap jij niet?

Maak een nieuwe Thread aan voor je eigen vragen.
Andermans threads verzieken met nieuwe vragen is een beetje respectloos..

Terug
Naar boven