Fitness Seller

Peiling Hoeveel uren slaap jij gemiddeld per nacht?

Peiling Peiling Hoeveel Uren Slaap Jij Gemiddeld Per Nacht?

• Totaal stemmers
    364
Status
Niet open voor verdere reacties.
8-9. als ik een paar dagen weinig slaap krijg dan krijk ik koppijn en gaan het me wat draaien. ogen beginnen wat te fl*kkeren en krijg een raar trileffect te zien. als ik dan naar bed ga en ik slaap 1 of 2 uren is het weer voorbij en heb ik geen hoofdpijn meer. heb ik trouwens zelden, 3 keer per jaar hoog uit.

nooit meer dan 5 uurtjes helaas door slaapproblemen al 3 jaar lang geen dag
uitgezonderd en tijdens die 5 uur wordt ik ook meestal een paar x wakker,
dit belemmerd het trainen en groei wel.

Doordeweeks zoon uurtje of 6 a 7 per nacht. Weeken korter door stappen enzo, dan meestal 3 a 4 uur per nacht.

een uurtje of 6-7 wat te weinig is voor mij en dat wil ik dan in het weekend inhalen en dan slaap ik nog minder ....

Met een beetje geluk 5 uurtjes vindt het zonde van mijn tijd en na een minuut gaat die klote wekker toch weer.:(

doordeweeks rond de 6 tot 7 afgelopen nacht slecht maar gemiddeld over de hele week dit. In het weekend ook meestal rond 9 uur weer op of eerder met rijlessen.

6-8 uur, in vakanties/weekenden zo'n 8-10 uur

Voor die mensen die maar 5 uur per nacht slapen, voelen jullie niet een beetje zombie.

Als het aan mij ligt 12 uur. Hoe langer ik slaap des te beter hou ik gevoel vast.

Maar 8 uur is ook voldoende. En soms teer ik ook goed op 6.

ik heb de laatste tijd dat ik slecht slaap en af en toe wakker word ect.
dan lig ik gewoon 2 uur wakker voor dat ik slaap ofzo.. en dan heb ik nog maar 5 uur slaap ofzo, en dan gaat die wekker en dan denk ik neeeee, haha

heb zeker 8 uur nodig, meer is altijd lekkerder, maarja meestal kom ik daar niet aan, ja in het weekend, als ik niks gedaan heb.

6-7 en in het weekend meestal iets van 10-11 uur , in het weekend haal ik mijn slaap ook in al heb ik soms het gevoel dat ik doordeweeks toch wel wat meer slaap nodig heb.

Doordeweeks, 6-7 uurtjes. S'weekends, 9 uurtjes.

echt vreemd dat zoveel mensen zo weinig slaap krijgen. jullie zouden meer slaap moeten krijgen dan de gemiddelde mensch!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven