AndroidHealthClinic

Peiling Hoeveel uren slaap jij gemiddeld per nacht?

Peiling Peiling Hoeveel Uren Slaap Jij Gemiddeld Per Nacht?

• Totaal stemmers
    364
Status
Niet open voor verdere reacties.
5 uurtjes als ik met de vroege ploeg sta en in de namiddag een uur.

Op andere dagen 8-9 uur

Op het moment ca 9-10 uur.

Ben een zeer slechte slaper! Het er zelf melatoline voor om in slaap te kunnen maar slaap pillen laat ik toch nog liggen.

5-6/7 uur door de weeks weekeinde , vraag het maar niet de-tot-/11/12-uur-uit-slaper

ongeveer zo'n 5 a 6 uur op werkdagen
int weekend dan vaak 12u

ook dagen dat ik maar 2u slaap, dag erna ben ik dan hyperactief, maar moet wel zorgen dat ik dan nacht erna ongeveer 8u slaap heb of ben niet meer zo vrolijk volgende dag :)

doordeweeks tussen de 6 en 8 uur. in het weekend soms maar een uurtje of 4 als ik op stap ben geweest...

door de weeks rond 7-8 uur, in 't weekend 12/13 uur

gemiddeld 6-7
En slaap nooit langer dan 8-9 uur kan echt niet uitslapen

6-8 gemiddeld, maar meer 7-8, die optie voor mij dus.
Vakantie/weekend 10-12u. heb wel een uur of 8 slaap nodig, maar met inslaaptijd e.d. haal ik dat vaak niet.

Probeer altijd 8uur te halen, maar door te laat naar tv te kijke(ook al is er nx op) is het meestal half 1 - 1uur en moet opstaan om half 7 voor men werk... maar in het weekend slaap ik meestal wel bij zo'n 9u ongeveer :)

In de vakantie was dat 8-9 uur per dag, nu weer 6-7 uur, merk dat ik nu eigenlijk fitter ben dan dat ik telang blijf liggen.

probeer toch wel 6-8 uur te pakken, maar slaap heel moeilijk in en word zeer snel wakker. als ik niet goed slaap heb ik daar echt meteen last van! heb echt veel slaap nodig om te herstellen

Meestal 7 totdat ik een keer behoorlijk gaar ben, dan worden het 9.
Een enkele keer 5 tot 6 uur maar dan ben ik behoorlijk brak...

Afgelopen 3 nachten 0.......

doordeweeks rond de 4 a 5 uurtjes. doordeweeks kan ik heel moeilijk in slaap komen, komt voornamelijk door studie etc. in het weekend rond de 10 a 12 uur. dan moet ik het ook echt inhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven