XXL Nutrition

Hoeveel uur slapen jullie per nacht

Peiling Peiling Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per nacht?

• > 11 uur

Stemmen: 2 1,5%
  • 11 uur

Stemmen: 0 0,0%
  • 10 uur

Stemmen: 11 8,0%
  • 9 uur

Stemmen: 21 15,3%
  • 8 uur

Stemmen: 37 27,0%
  • 7 uur

Stemmen: 38 27,7%
  • 6 uur

Stemmen: 11 8,0%
  • < 6 uur

Stemmen: 17 12,4%

• Totaal stemmers
    137
Hangt ervan af. School = 6-7u. Vakantie = werken bij mijn pa. Zat deze week bij vriendin tot 4u snachts , tot 6u geslapen is dus 2u XD.

Maar dat heb ik dan vandaag weer ingehaald met 12-12 = 12 uurtjes :D

Beetje onregelmatig mjah care , na de douche ben ik altijd fris :')

:(Ik slaap de laatste vier maanden 4 a 5 u,,,,maar dat is omdat ik nogal geplaagd wordt door een persoonlijk probleem :(

Ik heb toch wel echt minstens 7,5 uur nodig op langere termijn. Ben jaloers op mensen die toekunnen met structureel 6 uur of minder. Ik ken zelfs mensen die 4 uur per nacht slapen en zich er prima bij voelen.

probeer 8 uur te slapen maar vaak zijn het er helaas maar 7...

nja 7 uur dat ik echt lig, dan moet ik nog in slaap kunnen vallen (nox pump xD) en wakker kunnen worden

Haha, vertel eens. Hoe zit dat nu eigenlijk met Gekke Gijs en de kids? Iedereen hier dacht dat je getrouwd was en gesetteld met 2 kids ofzo. Waar zit die ex van je btw?

Getrouwd? Nee, nooit geweest.

Hoe het allemaal zit gaat niemand wat aan, dat snap je zelf ook wel.

Vaak maximum 6u. Eens per week, vaak in het weekend, wel eens ongeveer 10u (van 2 tot 12 bijvoorbeeld) om uit te slapen en dan kan ik er tijdens de week weer tegen.

Denk dat veel en gezonde voeding + stilzitten achter een bureautje (studies) hier vooral mee te maken hebben.

Getrouwd? Nee, nooit geweest.

Hoe het allemaal zit gaat niemand wat aan, dat snap je zelf ook wel.

Het is gewoon dat je er in dit topic zelf over begint. Dat roept een aantal vragen op. De normale lezer begrijpt ook niet alles en wil ook kunnen meelachen. Als je niet wil dat deze vraag komt zou je in het vervolg beter rustig aan kunnen doen ivm je relatie met Jonko en er zelf niet teveel naar verwijzen. Iedereen vraagt zich namelijk af wat er gebeurd is en er zijn een paar relnichten die niet zullen rusten voor ze weten hoe dit in elkaar zit. Straks lijkt het nog of je wat te verbergen hebt.

probeer 8 uurs te slapen kom er niet altijd aan.

Het is gewoon dat je er in dit topic zelf over begint. Dat roept een aantal vragen op. De normale lezer begrijpt ook niet alles en wil ook kunnen meelachen. Als je niet wil dat deze vraag komt zou je in het vervolg beter rustig aan kunnen doen ivm je relatie met Jonko en er zelf niet teveel naar verwijzen. Iedereen vraagt zich namelijk af wat er gebeurd is en er zijn een paar relnichten die niet zullen rusten voor ze weten hoe dit in elkaar zit. Straks lijkt het nog of je wat te verbergen hebt.

Je hebt gelijk.

Iedereen is vrij om een berichtje te sturen als ze echt willen weten hoe het zit :)

Laatst bewerkt:
7-8uur

min 8 maar normaal 9 uur toch wel. anders ben ik niet te genieten ;)

gemiddeld 8uur

7 à 8 uur.. Ik zet de wekker sowieso altijd 8uur nadat ik in bed lig (tenzij ik na 7 uur al op moet dus)

door de week (als ik moet werken) rond de 6 a 7 uur, in het weekend ligt het eraan hoe lang mijn zoontje slaapt ;)

Soms 10 , soms 3 ... Hangt ervan af . Gemiddeld zeker niet meer dan 6 uur per nacht

Terug
Naar boven