Fitness Seller

Hoeveel van de professionele BB'ers zou anabolen nemen?

Nee joh Roxxe die heb ik nog steeds :D

je kan beter vragen:"wie van de pro's pakt geen anabolen?"

gustavo! 100% hard work!

Alle profs gebruiken of hebben gebruikt;)

thnx voor deze bijdrage, we twijfelden nog.

ik d8 altijd dat ze niks gebruikte altans dat zei jay cutler wel alleen creatine enzo.

hahaha alles en iedereen gebruik bij de MrO die gasten liggen gewoon aan het infuus.met geleidelijke afgifte van test. tijdens hun slaap

Misschien 1 hooguit 2 maar meer echt niet.

Ik ben wel benieuwd wat het met hun gezondheid doet in de toekomst. Interessant experiment.

Iedereen gebruikt in de profwereld. En niet zo'n klein beetje ook..

Ik heb gehoord dat Ruhl compleet naturel is.

Ik ben wel benieuwd wat het met hun gezondheid doet in de toekomst. Interessant experiment.
Gezondheidsschade als gevolg van AAS gebruik is zwaar overrated imo. Als het mis gaat zie je dat er vaak gewoon dom mee is omgegaan (bijv. teveel orals, te weinig cardio, foute voeding -> zijn factoren die het pas gevaarlijk maken voor de gezondheid). Ik vind eigenlijk alleen insuline echt gevaarlijk (omdat het zowel op korte termijn als op lange termijn enorme schade/gevaren veroorzaakt).

Gezondheidsschade als gevolg van AAS gebruik is zwaar overrated imo. Als het mis gaat zie je dat er vaak gewoon dom mee is omgegaan (bijv. teveel orals, te weinig cardio, foute voeding -> zijn factoren die het pas gevaarlijk maken voor de gezondheid). Ik vind eigenlijk alleen insuline echt gevaarlijk (omdat het zowel op korte termijn als op lange termijn enorme schade/gevaren veroorzaakt).

lange termijn gevaren van slin vallen toch juist mee, het zijn de hypo's die t gevaarlijk maakt, toch? Kans op diabetes vallen toch reuze mee..?

Die bb'ers die tegen de top aanhikken gebruiken wel denk ik, om hun gebrek aan genen te compenseren.Zo'n Dennis Wolf bijvoorbeeld, totaal geen aanleg. Ronny, Jay en uiteraard RUHL zijn 100% naturel. Ze trainen gewoon een tandje harder en reageren goed op creatine.

Die bb'ers die tegen de top aanhikken gebruiken wel denk ik, om hun gebrek aan genen te compenseren.Zo'n Dennis Wolf bijvoorbeeld, totaal geen aanleg. Ronny, Jay en uiteraard RUHL zijn 100% naturel. Ze trainen gewoon een tandje harder en reageren goed op creatine.

Ja precies.

:o

Terug
Naar boven