Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gezondheidsschade als gevolg van AAS gebruik is zwaar overrated imo. Als het mis gaat zie je dat er vaak gewoon dom mee is omgegaan (bijv. teveel orals, te weinig cardio, foute voeding -> zijn factoren die het pas gevaarlijk maken voor de gezondheid). Ik vind eigenlijk alleen insuline echt gevaarlijk (omdat het zowel op korte termijn als op lange termijn enorme schade/gevaren veroorzaakt).Ik ben wel benieuwd wat het met hun gezondheid doet in de toekomst. Interessant experiment.
Gezondheidsschade als gevolg van AAS gebruik is zwaar overrated imo. Als het mis gaat zie je dat er vaak gewoon dom mee is omgegaan (bijv. teveel orals, te weinig cardio, foute voeding -> zijn factoren die het pas gevaarlijk maken voor de gezondheid). Ik vind eigenlijk alleen insuline echt gevaarlijk (omdat het zowel op korte termijn als op lange termijn enorme schade/gevaren veroorzaakt).
Die bb'ers die tegen de top aanhikken gebruiken wel denk ik, om hun gebrek aan genen te compenseren.Zo'n Dennis Wolf bijvoorbeeld, totaal geen aanleg. Ronny, Jay en uiteraard RUHL zijn 100% naturel. Ze trainen gewoon een tandje harder en reageren goed op creatine.

Nee man, het zijn de MuscleTech supplementen die Jay aan zijn titel hebben geholpen. Staat op hun site.
het is allemaal toch te mooi om waar te zijn