- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuk of 8 inmiddelsHoeveel fysio’s heb je inmiddels versleten en geraadpleegd?![]()

hebben ze ook wel is x ray foto's gemaakt van jou? voordat ze je gingen behandelen?
is niet nodig, het is algemeen bekend dat ik geen ruggengraat hebhebben ze ook wel is x ray foto's gemaakt van jou? voordat ze je gingen behandelen?

het zal vast niet ideaal en/of gezond zijn, maar het bevalt prima.

(McKroket, Crispy strips, Cinnabon etc.)
Daarna wel echt verlichting van de pijn (ok, ok..op de hoofdpijn na..
). Ik ga nu een intensief behandel traject in waarbij ik de komende 2 weken, 3 behandelingen per week krijg. Daarna 3 weken lang 2 behandeligen per week.
), 12, 12 (top
), 12 (2 licht forced..)
jeej, dat ik zo blij kamn zijn met fucking 4x12x20kg
)
), 12, 12 (2f.
)
), 8, 8 (niet van harte, maar gehaald!)
), 12 (paar alternate)
), 9, 8+4 slingerreps met 2 armen.., 8+2 slingerreps..

(Tevreden! Pijntjes wel een beetje aanwezig, maar mag de pret niet drukken!)Haal jezelf niet zo naar beneden Marv. Dat doen wij wel voor jou.is niet nodig, het is algemeen bekend dat ik geen ruggengraat heb
het zal vast niet ideaal en/of gezond zijn, maar het bevalt prima.![]()

Trouwens gister naar de chiropractor geweest. C1, C3-C4, T3-T4 en L5 stonden wat uit lijn...
Wist niet dat mijn nek/rug zo een krakend geluid kon makenDaarna wel echt verlichting van de pijn (ok, ok..op de hoofdpijn na..
). Ik ga nu een intensief behandel traject in waarbij ik de komende 2 weken, 3 behandelingen per week krijg. Daarna 3 weken lang 2 behandeligen per week.
Na deze periode worden er weer foto's gemaakt en is het de bedoeling dat ik minder last heb en mijn houding beter is. Dan krijg ik mogelijk wat oefeningen mee en is het de bedoeling enkel 'onderhouds afspraken' te hebben om de 4-8 weken.
Gister dus de hele dag echt mobieler geweest en minder pijn..helaas nu na het trainen weer wat last, maar is niks in vergelijk met hoe het weleens eerder was..
De training (samen met mijn collega)..
Rehab + Push 1:
Dumbbell row:
20kg: 12 (warmup)
32kg: 12 (best ok qua uitvoering), 12, 12 (top
), 12 (2 licht forced..)
f**k it, het wordt tijd deze weer wat te verhogen!
Dumbbell press:
16kg: 12 (warmup)
20kg: 12, 12, 12, 12 (jeej, dat ik zo blij kamn zijn met fucking 4x12x20kg
)
Verhogen naar 22kg
Straight arm pullover:
12.5kg: 12 (warmup)
24.5kg: 12, 12 (2 licht forced..), 12 (idem), 12 (3 na hele korte pauze)
De snelheid/strictheid is er wel een beetje uit, dus nog even zo laten
Dual cable pulldown (midden in kabelstation):
15kg: 12 (warmup)
24.5kg: 12, 12 (rammen), 12, 12 (2f.
)
Dit mag ook wel wat netter..
External shoulder rotation ss Low weight cable rows:
2.5kg: 10, 10, 10 (leek iets meer controle te hebben..) ss 5kg: 12, 12, 10
Incline benchpress:
30kg: 8
50kg: 8, 8 (prima MMC), 8, 8 (niet van harte, maar gehaald!)
Proberen 4x9 voordat ik weer ga verzwaren..?
Lying dumbbell tricep extension:
3kg: 12 (warmup)
6kg: 12, 12 (MMC = ok), 12 (ok'ish..), 12 (paar alternate)
Verzwaren? (+1kg)
Seated side raise (alternate):
4kg: 12 (warmup)
6kg: 10 (prima), 9, 8+4 slingerreps met 2 armen.., 8+2 slingerreps..
Verzwaren (+1kg)
Reverse pushdown:
10kg: 15 (warmup)
15kg: 12, 12, 12 (close grip)
5kg (single arm): 12
Nog steeds weinig controle over triceps..(mijn linkertricep kwam ook zwak uit de testjes bij de chiropractor)
Rating:(Tevreden! Pijntjes wel een beetje aanwezig, maar mag de pret niet drukken!)
Dus eerste indruk: hoopvol?Gister dus de hele dag echt mobieler geweest en minder pijn..helaas nu na het trainen weer wat last, maar is niks in vergelijk met hoe het weleens eerder was..
Gelukkig maarHaal jezelf niet zo naar beneden Marv. Dat doen wij wel voor jou.![]()

Ik hoop het ook!!
Ja, best wel eigenlijk..maar dat ben ik wel vaker geweest! Gelukkig ben ik flink aanvullend verzekerd..anders had ik het niet gedaan denk

Je hebt toch altijd eerst eigen risiko? Of zijn er jaren dat je dat opmaakt?Ja, best wel eigenlijk..maar dat ben ik wel vaker geweest! Gelukkig ben ik flink aanvullend verzekerd..anders had ik het niet gedaan denk![]()
Eerst je enkel mobiliteits oef. doen lijkt me, dan zal FSQ zonder hakken wel lukken toch? Ik heb geen idee wat die sleeves zouden moeten bijdragen. Maar veel mensen zweren erbijDe planning voor vandaag! Toch maar proberen om gewoon FSQ te doen ipv heel elevated..Mijn knieen voelen sinds gister al kut, dus ben benieuwd.
Misschien ondanks de p*ssy weights toch maar mijn knee sleeves om doen?

Ik ben verzekerd bij Zilverenkruis en heb 2 sterren aanvullend:Je hebt toch altijd eerst eigen risiko? Of zijn er jaren dat je dat opmaakt?
Eerst je enkel mobiliteits oef. doen lijkt me, dan zal FSQ zonder hakken wel lukken toch? Ik heb geen idee wat die sleeves zouden moeten bijdragen. Maar veel mensen zweren erbij![]()
Dan ben je flink aanvullend verzekerd of niet?! Ik heb er zelf 12.. (allemaal opHet valt tegenwoordig geloof ik niet meer onder fysio of wel? Ik heb in elk geval gewoon 22 fysio behandelingen per jaar in mijn aanvullende pakket![]()
)Dan ben je flink aanvullend verzekerd of niet?! Ik heb er zelf 12.. (allemaal op)
Chiropractie valt onder alternatieve geneeswijzen..
Gelijk aan de volgende type behandelingen:
![]()

Daar heb je helemaal gelijk in hoor! Beter inderdaad gespreid wat meer betalen.. dan steeds grote bedragen af tikken..Valt wel mee, maar goedkoop is het inderdaad niet
Betaal liever elke maand een gelijk bedrag dan veel variabele uitgaven te hebben. En wat je zegt, vandaag de 22e behandeling van dit jaar; ik maak ze wel op hoor! Mijn fysio masseert ook gewoon nog ouderwets, dus er is altijd wat te doen voor haar![]()
Aah that sucks! Wat dan..Goed dat bij jullie blessures een fysio hulp kan bieden. Bij mij niet echt
Min of meer syndroom tietze, al jaren eigenlijk nooit echt los gezeten. Bedoel altijd wel stram of stijfheid borst en tussen schouderbladen rug. Al osteopaat,chiropractor en kini bezocht helpt tijdelijk.. tjaDaar heb je helemaal gelijk in hoor! Beter inderdaad gespreid wat meer betalen.. dan steeds grote bedragen af tikken..
Aah that sucks! Wat dan..