AndroidHealthClinic

Hoeveel verdient EricR?

Peiling Peiling Hoeveel verdient EricR met DBB?

• Totaal stemmers
    37
  • Peiling gesloten .

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
De man die elk uur, elke dag de topics afgaat om te kijken of er kaarten uit te delen valt.
En de vraag is natuurlijk: hoeveel krijgt hij hiermee? Gezien stijgende populariteit van DBB..

En dan ben ik ook wel benieuwd wat hij naast zijn hobby doet [of is dit zijn werk?]

So.... wat do you think???

bout threefiddy

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

goeie sectie ook

• Topic Starter Topic Starter
edit: verplaatst naar humor & geouwehoer ?;s

Verplaatst.

De man die elk uur, elke dag de topics afgaat om te kijken of er kaarten uit te delen valt.
En de vraag is natuurlijk: hoeveel krijgt hij hiermee? Gezien stijgende populariteit van DBB..

En dan ben ik ook wel benieuwd wat hij naast zijn hobby doet [of is dit zijn werk?]

So.... wat do you think???

Solliciteer jij naar rood? :trollfacex:

Niks.

Een abonnement in de DBB darkroom.

Ik vraag me af wat jouw full-time brood verdiener is. Ik kan me niet voorstellen dat DBB zoveel omzet genereert dat meerdere mensen er van kunnen leven.

388 topics in de persoonlijke begeleiding sectie met minimum van 60. Toch lekker hoor.

Dit is zijn bijbaantje, in het echt verkoopt hij zijn lichaam.

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Want hij is fotomodel.

Volgensmij verdient hij er niks aan. Een moeilijkere vraag is: Hoeveel spel- en grammaticafouten maakt op per zin?

Eric is medewerker informatievoorziening.

Denk dat eric wel wat shares heeft in DBB, lijkt me sterk dat T alleen met de winst opstrijkt?

Wat brengt DBB eigenlijk zoal per maand op? Toch aardig wat leden en advertenties verdienen goed. Daarbij nog persoonlijke begeleiding etc. en andere promoties.

Onderhoud aan de website oid daarentegen kost waarschijnlijk geen drol, dus lekkere max return on investment.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben overdag niet veel online, daar ligt het niet aan dus. Maar ik heb nog werk, alleen andere rol.

Oh en wat ik heb overgehouden aan DBB is 1 T-shirt, maar mij hoor je niet klagen.
Ach, je verdient zeker wel meer! AL lid sinds 2002 wtf! Oudste lid dus:eek:

Eric is Mossad agent, let maar op jullie.

Terug
Naar boven