Fitness Seller

Stelling hoeveel weet jij van voeding? ( quiz )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals je moet onderscheidt maken tussen vegetatiers er zijn vegeatriers die grote hoeveelheden groente en fruit innemen en vegetariers die dat niet doen. In die studies bleek dat een aantal deelnemers die grote hoeveelheden groente en fruit inname dat die wel ouder werden alleen dat wordt constant uit zijn verband gehaald door isdatzo.

Ik zal het simpel uitdrukken zodat er geen ruimte overblijft voor misverstanden: JE LIEGT OVER DE RESULTATEN IN DIE STUDIES!

Als je nou eens gewoon inhoudelijk reageert, dan hoef ik je misschien niet langer uit te maken voor leugenaar. Quote gewoon even waar in die artikelen staat dat de auteurs in hun onderzoeksgroep hebben onderzocht wat jij zegt, zodat ik mijn woorden terug kan nemen.

Steeds duidelijker komt vast te staan dat verse plantaardige voeding het gezondst is en dat dierlijke voeding in hoge mate bijdraagt aan al onze welvaartsziektes. En dat de chemicaliën die wij aan onze voeding toevoegen slecht voor ons zijn, hoeft eigenlijk al helemaal geen uitleg.

Nonsens, in de jaren 90 waren er verschillende studies die lieten zien dat dierlijke producten slecht zouden zijn. Deze effecten werden gevonden in zgn. case-control studies, die zeer gevoelig zijn voor allerlei verkeerde interpretaties. Prospectieve cohort studies zijn hier minder gevoelig voor en naarmate meer resultaten uit prospectieve studies werden gepubliceerd, kwamen hier behoorlijke tegenstrijdige resultaten in naar voren. Meestal laten prospectieve studies geen (negatieve) effecten zien van dierlijke producten op kanker, hart- en vaatziekten en overlijden.

Dank je wel, zo had ik mezelf nog niet gezien. :D Ik verzamel alleen informatie en maak daar overzichten van.

zoals Isdatzo die nu nog beweren dat (rauwe) plantaardige voeding niet gezond zou zijn en beschermend tegen kanker, hebben dus gewoon hun huiswerk niet gedaan.

Je moet mijn woorden niet verdraaien, want ik heb nooit gezegd dat plantaardige voeding niet gezond zou zijn!

Ook heb ik niet gezegd dat plantaardige voeding niet zou beschermen tegen kanker. Ik zei dat er geen bewijs is dat groenten en fruit beschermen tegen kanker (met uitzondering van mogelijk een licht beschermend effect bij rokers, moet ik daarbij vermelden).

Ik dacht ook voordat ik mijzelf begon met inlezen dat het eten van magere kip relatief ongevaarlijk is tegen kanker. Dit is mij behoorlijk tegen gevallen.

Op basis van maar liefst één enkele studie een conclusie trekken heeft niets meer met wetenschap te maken.

Mager rood vlees behoeft inmiddels geen verdere uitleg daar zijn neem ik aan genoeg onderzoeken over bekend.

En wat laten die onderzoeken zien? Laat me raden..............

1) Sing, P. N., and G.E. Fraser. 1998. Dietary risk factors for colon cancer in a low-risk population. Am. J. epidem. 148: 761-74

2) Sinha R.,N. Rothmann, E.D. Brown, et al. 1995. High concentration of the carcinogen 2-amino-1-methyl-6-penylimidazo-(4,5-b) pyridine (Phip)
Cancer Res. 55 (20) : 4516-19

3) Thomson, B. 1999. Heterocyclic amine levels in cooked meat and the implication for New Zealanders. Eur J. Cancer Prev. 8 (3): 201-06

4) Davidson, M.H., D. Hunnighake, K.C. Maki, et al. 1999. Comparison of the effects of lean red meat VS lean white meat on serum lipid levels among free-living person with hypercholestrolemia: a long-term, randomized clinical trial. Arch. Intern. Med.159 (12) : 1331-38
[/COLOR]

Wat wil je hier nou mee laten zien?

Ik ben op de site van Isdatzo gaan kijken en zijn meningen en stelling nader gaan bestuderen omdat hij zo ageert en mij aanvalt op mijn "speurtocht" naar agressive health. Hij verwijst notabene naar aanleiding van mijn gelezen onderzoeken naar de mening van 1 man en wie is dat? Uhmm, ja hij zelf.

Ik verwijs niet naar de mening van één man. Ik verwijs naar een site waarop een uitgebreid overzicht staat van de bestaande literatuur. Als je er kritiek op hebt mag je deze uiten. Laat maar zien welke studies over het hoofd zijn gezien bij het tot stand komen van de resultaten. 100% zeker dat jij dat niet kunt!

Nou meneer Isdatzo ageert in mijn thread tegen het leggen van verbanden die niet te staven vallen d.m.v. bewijs? Zijn eigen website staan vol met case control studies en ook nog de zwakste vorm daarvan. Over de Gerson therapie is het heel makkelijk iemand onderuit te halen omdat er meer bewijs tegen is dan voor. Noem het complot noem het kwakzalverij, geloof wat jij wil geloven.

Ben je nou echt zo dom, of ben je gewoon een troll?
De titel zegt nog niet genoeg zeker: Cancer & Diet. A systematic review of prospective studies.

Misschien is het handig om een constructieve bijdrage leveren in plaats van een aanvallende instelling. Hopelijk neem tmeneer isdatzo vandaag iets van mij aan want je bent nooit te oud om te leren. Ik zal zijn qoute nog een keer herhalen want als hij het hier niet mee eens kan hij beter zijn site uit de lucht halen voordat mensen nog werkelijk gaan geloven wat hij allemaal zegt

Je quote helemaal niets. Je quote een aantal referenties, en niet de inhoud van de artikelen uit deze referenties. Hierbij verzin je vervolgens zelf een verhaal. Je leest de studies waar je naar verwijst niet eens. Leuk dat je probeert om op die manier mensen op het verkeerde been te zetten.

Op het moment dat iemand een website maakt die een completer overzicht bevat van de bestaande literatuur, haal ik hem uit de lucht.

Niet verrassend laten fruit en groente de beste correlatie zien bij het langleven van mensen. Dus niet volkoren brood, geen zemelen en zelfs niet alleen een vegetarisch dieet(zonder hoge groente en fruit inname) geeft zo`n hoge correlatie als een hoge inname van vers fruit en rauwe groene salade consumptie.(1*).

Bronnen?

The national cancer institute (USA) heeft recentelijk 337 verschillende studies gepubliceerd wat allemaal dezelfde basis informatie laat zien:

1) Groente en fruit beschermen tegen allle vormen van kanker als ze geconsumeerd worden in grote hoeveelheden.
2) Rauwe groente hebben de hoogste en krachtigste anti kanker eigenschappen van al het voedsel.
3) Sudies die het anti kanker effecten bestuderen van vitaminepillen met daarin verschillende nutrienten ( zoals foliumzuur, Vitamine C en E) krijgen meestal gemixte reviews. Soms laten ze een klein voordeel zien en soms ook helemaal niet. Af en toe laten studies zien dat het nemen van geisoleerde nutrienten zinvol is.
4) Bonen in het algemeen dus niet alleen soja hebben anti-kanker voordelen tegen reproductieve vormen van kanker, zoals borst- en prostaatkanker. (2*)

1) Leugen, ongeacht de geconsumeerde hoeveelheid! Ik zou toch echt even in het rapport van het WCRF kijken. Die zeggen namelijk hetzelfde als ik op mijn Engelstalige site zeg. Groenten en fruit doen niks tegen de meeste vormen van kanker!!!!
2) Nauwelijks onderzocht en voorlopig geen bewijs voor deze stelling.
3) En af en toe laten studies zien dat het nemen van geïsoleerde nutriënten negatieve effecten geeft.
4) Bonen verlagen misschien het risico op prostaatkanker, maar er is geen bewijs dat deze het risico op overlijden aan prostaatkanker beïnvloeden. Er is geen bewijs dat bonen van invloed zijn op borstkanker: http://canceranddiet.nl/breast-cancer/legumes-pulses.html

• Topic Starter Topic Starter
y0

JE LIEGT OVER DE RESULTATEN IN DIE STUDIES!
Grappig stelling dat jij de meningen van vooraanstaande wetenschappers in de wetenschap leugenaars noemt. Welke wetenschappelijke onderzoeken heb je zelf uitgevoerd of je ben alleen aan het bundelen op je websites?

Dank je wel, zo had ik mezelf nog niet gezien. :D Ik verzamel alleen informatie en maak daar overzichten van.

Gekruid en behoorlijk veel ruimte voor je eigen mening hoe onafhankelijk kan je zijn.

Ook heb ik niet gezegd dat plantaardige voeding niet zou beschermen tegen kanker. Ik zei dat er geen bewijs is dat groenten en fruit beschermen tegen kanker (met uitzondering van mogelijk een licht beschermend effect bij rokers, moet ik daarbij vermelden).

Begrijp je het zelf nog?

Ik verwijs niet naar de mening van één man. Ik verwijs naar een site waarop een uitgebreid overzicht staat van de bestaande literatuur. Als je er kritiek op hebt mag je deze uiten. Laat maar zien welke studies over het hoofd zijn gezien bij het tot stand komen van de resultaten. 100% zeker dat jij dat niet kunt!

Ik ben niet geinteresseerd in jouw site wilde alleen weten wie de man was met welk belang naar de mening waar jij steeds naar verwees. Toen heb ik 1 random onderzoek gelezen met de meest zwakste bewijsvoering waar jij hier zo sterk tegen ageert. Maar omdat je zo aandringt hier een voorbeeld:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...erlijden-kanker-vis-kip-verlagen-kans-204472/

En nu mij vier quotes hanteren die hierboven staan over kip.

Ben je nou echt zo dom, of ben je gewoon een troll?
De titel zegt nog niet genoeg zeker: Cancer & Diet. A systematic review of prospective studies
.

Zoals deze?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...anoom-advies-om-zon-blijven-onterecht-215316/

Key, T.J.A., M Thorogood.. P.N. Appleby, and M.L. Burr. 1996. Dietary habits and mortality in 11,000 vegetarians and health conscious people: result of a 17 year folluw up. BMJ 313: 775-79

1) Leugen, ongeacht de geconsumeerde hoeveelheid! Ik zou toch echt even in het rapport van het WCRF kijken. Die zeggen namelijk hetzelfde als ik op mijn Engelstalige site zeg. Groenten en fruit doen niks tegen de meeste vormen van kanker!!!!
2) Nauwelijks onderzocht en voorlopig geen bewijs voor deze stelling.
3) En af en toe laten studies zien dat het nemen van geïsoleerde nutriënten negatieve effecten geeft.
4) Bonen verlagen misschien het risico op prostaatkanker, maar er is geen bewijs dat deze het risico op overlijden aan prostaatkanker beïnvloeden. Er is geen bewijs dat bonen van invloed zijn op borstkanker: http://canceranddiet.nl/breast-cancer/legumes-pulses.html

Ik begrijp dat het vervelend is als stellingen een hoop onjuiste informatie op je website onderuit halen. Maar nee kijk jij nou eens naar mijn bronnen namelijk 337 onderzoeken zijn erover te vinden bij het national cancer institute van Amerika.

Ik denk dat we hier te maken hebben met een student die (nog) niet weet hoe hij met onderzoeksresultaten om moet gaan.

Vooral omdat je de bevolkingsonderzoeken steeds citeert, zoveel factoren spelen mee.

PubMED net ondekt zeker. Toch goed dat je kritisch bent en probeert zelf na te denken. :)

Ik denk dat we hier te maken hebben met een student die (nog) niet weet hoe hij met onderzoeksresultaten om moet gaan.

Vooral omdat je de bevolkingsonderzoeken steeds citeert, zoveel factoren spelen mee.

PubMED net ondekt zeker. Toch goed dat je kritisch bent en probeert zelf na te denken. :)

2nd dat

Verschillende media berichtten over een nieuw grootschalig Europees onderzoek waaruit blijkt dat het eten van groenten en fruit geen bescherming biedt tegen borstkanker. Kort daarvoor had ook al een Amerikaans onderzoek bekendgemaakt dat zij geen verband had gevonden tussen groenten en fruit en kanker.

Toch blijven er voldoende redenen om dagelijks ruimschoots groenten en fruit te eten. Tal van andere onderzoeken hebben immers wel sterke aanwijzingen gevonden dat een ruime consumptie van groenten en fruit het risico op kanker verkleint,

Meneer isdatzo verwijst naar 2 onderzoeken is dat nou wel of geen wetenschappelijk bewijs? Isdatzo ik weet het niet meer en de talloze onderzoeken dan die wel bewijzen dat het effect heeft?:D

---------- Post added do 9 jun 2011 at 13:50 ----------

thanks voor het compliment maar ik ben inmiddels al geruime tijd afgestudeerd Msc

MSc aan de universiteit van McDonalds zeker gehaald?

Wat eet jij dan wel kerel ? Post eens wat je gemiddeld per dag eet.

En waar koop jij je groente en fruit ?

Groente en fruit van een biologische groente- en fruitboer

Hey Jinkza bijvoorbeeld vandaag is dit het in grote lijnen.

0,5 liter smoothie gemaakt van sinaasappelen en aardbeien.
1 liter juice gemaakt van komkommer, bleekselderij.
1 liter juice gemaakt van wortelen, gember, appels
0,5 liter amandelmelk.
2 shotjes vers tarwegras

2 salades met spinazie, krop sla, uien, tomaten, zelf gemaakte hoummous, ongebrande ongezoute macademia-, cashew- of walnoten.

200 gram biologische vis

mixen door shakes
2 eetlepels hennepzaad
2 eetlepels chiazaad
5 eetlepels lijnzaad
2 eetlepels rauwe cacao
1 eetlepel macao
1 scope van een van de beste wheyproteine op de wereld (140 euro per pot)
1 scope van colostrum (valt mij op dat veel mensen dat hier niet nemen? Misschien omdat het kostbaar is? Ik denk dat het goed is voor Bodybuilders)
2 eetlepels goji bessen
2 eetlepels kokosolie
0,5 liter rauwe melk gehaald vers van een boederij die zijn koeien op een bepaalde manier voedt.

Superfood cereals door melk mixen gemaakt van kokos, boekweit en nog vele andere goede ingredienten is erg lekker by the way.
En nog wat visolie en vitamine B waaronder B12.

Het kost wel wat zo`n dieet. Maar de voordelen die ik tot nu toe merk zijn :
- Geen enorme pieken of dalen in energielevel
- minder slaap nodig
- energieker waardoor productiever
- dat al je zintuigen beter gaan werken

---------- Post added do 9 jun 2011 at 14:11 ----------

MSc aan de universiteit van McDonalds zeker gehaald?

Nee, aan de Amsterdam business school.

Laatst bewerkt:
Je hebt dus inderdaad net PubMed ontdekt! :)

140 euro maar? Ik heb nog 'n pot staan, 1 kg, 15.000 euro. Is gefiltreerd bij maanlicht door kaboutertjes en elfjes. Speciale prijs voor jou, 14.000 euro. Jouw economische zintuigen MOETEN dit als 'n koopje zien! Wat zeg je ervan :)?

Laatst bewerkt:
Grappig stelling dat jij de meningen van vooraanstaande wetenschappers in de wetenschap leugenaars noemt. Welke wetenschappelijke onderzoeken heb je zelf uitgevoerd of je ben alleen aan het bundelen op je websites?

Lezen is echt moeilijk voor je. Ik noem jou een leugenaar! Niet de artikelen waaruit jij informatie haalt die er niet in staat.

Gekruid en behoorlijk veel ruimte voor je eigen mening hoe onafhankelijk kan je zijn.

Gekruid met wat? Een duidelijke systematiek en het niet uitsluiten van studies misschien? Als je nou even laat zien dat je een man bent en niet alleen een ventje met een groot mondje, mag je met verbeterpunten komen. Nogmaals: Laat maar zien welke studies zijn uitgesloten uitgesloten in de reviews.

Moet ik jou nou het verschil uitleggen tussen "plantaardige voeding" en "groenten en fruit" :rolleyes:

Ik ben niet geinteresseerd in jouw site wilde alleen weten wie de man was met welk belang naar de mening waar jij steeds naar verwees. Toen heb ik 1 random onderzoek gelezen met de meest zwakste bewijsvoering waar jij hier zo sterk tegen ageert. Maar omdat je zo aandringt hier een voorbeeld:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...erlijden-kanker-vis-kip-verlagen-kans-204472/

En nu mij vier quotes hanteren die hierboven staan over kip.

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en waarom je naar deze link verwijst.

Valt me nog mee dat je deze hebt opgemerkt. Case-control onderzoek was het enige onderzoek wat gedaan was naar de effecten van zonnebrandcrème op het risico op melanomen.

Waar is de rest waar mijn site "vol" mee staat? Overigens heb ik in de discussie met jou alleen prospectief onderzoek aangehaald...........

Niet verrassend laten fruit en groente de beste correlatie zien bij het langleven van mensen. Dus niet volkoren brood, geen zemelen en zelfs niet alleen een vegetarisch dieet(zonder hoge groente en fruit inname) geeft zo`n hoge correlatie als een hoge inname van vers fruit en rauwe groene salade consumptie.(1*).
Bronnen?
Key, T.J.A., M Thorogood.. P.N. Appleby, and M.L. Burr. 1996. Dietary habits and mortality in 11,000 vegetarians and health conscious people: result of a 17 year folluw up. BMJ 313: 775-79

Wederom citeer je verkeert uit onderzoek. In deze kleine onderzoeksgroep werd inderdaad een beschermend effect gevonden tegen overlijden door consumptie van vers fruit (RR = 0.81; 95% CI = 0.71-0.92), maar effecten uit volkorenbrood en rauwe (niet: groene) salade waren praktisch identiek en niet-significant (RR = 0.91; 95% CI = 0.81-1.02, voor volkorenbrood, en RR = 0.91; 95% CI = 0.82-1.02 voor rauwe salade). Overigens is geen rekening gehouden met de leefstijl van de mensen, zoals BMI, lichamelijke activiteit, aanwezigheid van bestaande ziekten, etc.

Waarom kies je er iedere keer voor om je mening te "onderbouwen" met de resultaten uit één enkel willekeurig onderzoek?

Ik begrijp dat het vervelend is als stellingen een hoop onjuiste informatie op je website onderuit halen.

Gezien het groot aantal onderzochte variabelen en het groot aantal studies is het niet uitgesloten dat er ergens incorrecte informatie in is geslopen. Indien dat het geval is, hoor ik dat graag. Maar daar ben jij in ieder geval niet toe in staat. :)

Maar nee kijk jij nou eens naar mijn bronnen namelijk 337 onderzoeken zijn erover te vinden bij het national cancer institute van Amerika.

Bron?

Naar aanleiding van het vorig geopende topic met daarin lachwekkende reacties wordt dit topic geopend met een aantal vragen. Leden zoals isdatzo, gouwetonny, Rob G, Beurt, Endorphin, Holymoly, Cools, Isnogood, Jinsu en overige leden nodig ik uit om op onderstaande vragen te reageren met waar of onwaar en eventuele onderbouwing. Over 4 dagen schrijf ik de antwoorden op met onderbouwing van wetenschappelijke onderzoeken . Veel succes!

Vraag 1) we hebben melk nodig om genoeg calcium binnen te krijgen om onszelf te beschermen tegen osteoporose

Vraag 2) Een dieet hoog in proteine is gezond

Vraag 3) De beste bron voor proteine is dierlijk voedsel zoals vlees, kip, eieren, vis en zuivel.

Vraag 4) Plantaardig voedsel hebben geen compleet opneembare proteines

Vraag 5) We kunnen onszelf beschermen tegen kanker door ons dieet te veranderen door een low fat dierlijk dieet te volgen met kip, vis en magere melk. En rood vlees te verwijderen

Vraag 6) op een groente, fruit en noten gebaseerd dieet moet je ander voedsel toevoegen om een volledig aminozuur profiel binnen te krijgen.

1. We hebben genoeg calcium en vitamine D nodig om te beschermen tegen osteoporose. En melk is een goede bron van calcium. 500ml melk levert 600mg calciumfosfaat op. Probeer t maar eens uit voeding te krijgen.

2. Nee, teveel proteinen kunnen belastend zijn voor de lever.

3. Ja en nee. Het aminozurenprofiel van soja eiwitten is vergelijkbaar en worden even snel opgenomen.

4. Jawel, maar hun aminozuurprofiel verschilt en ze worden trager opgenomen.

5. Echt? Nee. Je hebt gezonde vetten nodig uit vis en noten. Af en toe een stuk rood vlees kan geen kwaad. Maar de voorkeur gaat uit naar mager vlees.

6. Bij groenten fruit en noten mis je nog bepaalde vitaminen en mineralen. Dus je zal altijd moeten toevoegen. Bepaalde aminozuren kunnen er idd ook minder aanwezig zijn of ontbreken.

Laatst bewerkt:
140 euro maar? Ik heb nog 'n pot staan, 1 kg, 15.000 euro. Is gefiltreerd bij maanlicht door kaboutertjes en elfjes. Speciale prijs voor jou, 14.000 euro. Jouw economische zintuigen MOETEN dit als 'n koopje zien! Wat zeg je ervan :)?

Ik had je een stuk intelligenter verwacht met eerst eens te vragen welke eiwit het is. Weet je uberhaupt wel welke stoffen er zitten in de supplementen die jij gebruikt?;) Noem eens het merk op en scan eens het etiket.

Ik had je een stuk intelligenter verwacht met eerst eens te vragen welke eiwit het is. Weet je uberhaupt wel welke stoffen er zitten in de supplementen die jij gebruikt?;) Noem eens het merk op en scan eens het etiket.
Nee, ik heb geen idee wat ik supplementeer.

Ik heb geen scanner en het merk kan ik niet lezen, is in elfentaal helaas. Misschien dat , het kan ontcijferen voor me, hij heeft een tattoo in elfentaal.

Foto van Yammastili:
rj1mh1.png

Tevens had hij kortgeleden nog een Porsche te koop voor een spotprijs. Zie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/porsche-944-a-257426/

En ik noem jou een leugenaar!

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en waarom je naar deze link verwijst.

Volgens mij staan er in dit topic vier onderzoeken over verhoogde kans op kanker bij het eten van kip. Jij zegt dat kip eten de kans verlaagt???? Wat is het nou precies?

Valt me nog mee dat je deze hebt opgemerkt. Case-control onderzoek was het enige onderzoek wat gedaan was naar de effecten van zonnebrandcrème op het risico op melanomen

Leugenaar (mooiste voorbeeld dat je liegt!)
Eerst was er geen 1 onderzoek nu toevallig toch wel eentje. Wat is het nou meneer isdatzo? Wil je je aanzien bewijzen door je uberwetenschappelijke skills te showen?

Laatst bewerkt:

0,5 liter amandelmelk.
2 shotjes vers tarwegras

2 salades met spinazie, krop sla, uien, tomaten, zelf gemaakte hoummous, ongebrande ongezoute macademia-, cashew- of walnoten.

200 gram biologische vis

mixen door shakes
2 eetlepels hennepzaad
2 eetlepels chiazaad
5 eetlepels lijnzaad
2 eetlepels rauwe cacao
1 eetlepel macao
1 scope van colostrum (valt mij op dat veel mensen dat hier niet nemen? Misschien omdat het kostbaar is? Ik denk dat het goed is voor Bodybuilders)
2 eetlepels goji bessen
2 eetlepels kokosolie
0,5 liter rauwe melk gehaald vers van een boederij die zijn koeien op een bepaalde manier voedt.

Superfood cereals door melk mixen gemaakt van kokos, boekweit en nog vele andere goede ingredienten is erg lekker by the way.

- minder slaap nodig

Verklaart een hoop! :)

Volgens mij staan er in dit topic vier onderzoeken over verhoogde kans op kanker bij het eten van kip. Jij zegt dat kip eten de kans verlaagt???? Wat is het nou precies?

Dit is wat er bekend is betreffende kanker in zijn totaliteit. 4 studies (met 10.833 gevallen van kanker) en 4x geen significant effect, ongeacht de geconsumeerde hoeveelheid: http://canceranddiet.nl/total_cancer/poultry.html

Jij kiest alleen die studies uit die je goed uitkomen en je kijkt alleen naar een bepaald type kanker.

Leugenaar (mooiste voorbeeld dat je liegt!)
Eerst was er geen 1 onderzoek nu toevallig toch wel eentje. Wat is het nou meneer isdatzo? Wil je je aanzien bewijzen door je uberwetenschappelijke skills te showen?

Quote me maar waar ik dat heb gezegd. Je lees-skills zijn waardeloos. Volgens mij refereerde ik aan canceranddiet.nl........................

Studies waaruit blijkt dat mensen met een bepaald eetpatroon ouder worden neem ik sowieso al met een korreltje zout omdat dit op geen enkele manier fatsoenlijk te controleren is. Onderzoekers hebben geen tijd om iemand 80 jaar op een bepaald dieet te zetten dus het is allemaal een beetje achterwaards redeneren waardoor daar echt niet zo veel feitelijke conclusies uit te trekken zijn.

Hey, mij niet vergeten he ;) Heb de moeite gedaan om de quiz in te vullen. Hoop dat ik win :D

0,5 liter amandelmelk.
2 shotjes vers tarwegras

200 gram biologische vis

mixen door shakes
2 eetlepels hennepzaad
2 eetlepels chiazaad
5 eetlepels lijnzaad
2 eetlepels rauwe cacao
1 eetlepel macao
2 eetlepels goji bessen
2 eetlepels kokosolie

- minder slaap nodig

Onderzoekers: Geen lijnzaadolie voor mannen
http://www.ergogenics.org/alfalinoleenzuur.html

Constituents ofCannabis sativa L. XXI: Estrogenic activity of a non-cannabinoid constituent
http://www.springerlink.com/content/p182l6g33804535l/

Rest heb ik niet op aan te merken. Walnoten is voldoende om ALA uit te halen, met lijnzaadolie ga je er wat over. En met hennepzaad moet je oppassen vanwege de oestrogene effecten. Gember is nu wel anti-oestrogeen. Rauwe melk zie ik ook niet echt zitten.

---------- Post added do 9 jun 2011 at 15:39 ----------

Hier voor de vegetariers zodat ze binnekort nix meer op te merken hebben over dat vlees niet nodig is.

Scientists 'grow' meat in laboratory
http://www.telegraph.co.uk/foodanddrink/6684854/Scientists-grow-meat-in-laboratory.html

Stem Cell Pork: Scientists Grow Artificial Meat In Lab
[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=WkEr-pAkz8Q

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven