MuscleMeat

Hoezo skinny benen?

keys

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m92
mooie fysiek 41 jaar oud:cool:
deanm_big3.jpg
Iemand postte deze foto. In mijn ogen een goede fysiek, maar mijn grote vraag. Waarom zegt iedereen altijd zo snel 'veel te dunne benen, zeker in
vergelijking met zijn bovenlijf'. Arnold dan? Hij heeft geen godzilla benen? Zie bijvoorbeeld deze foto: klik (niet die k*tfoto rechts dus).

Ga eens weg met Arnold. Vergelijk hem eerder met Jay Cutler of kijk je altijd naar het verleden in plaats van de toekomst. ''Wie kijkt naar het verleden staat met zijn rug naar de toekomst'' ;)

Ga eens weg met Arnold. Vergelijk hem eerder met Jay Cutler of kijk je altijd naar het verleden in plaats van de toekomst. ''Wie kijkt naar het verleden staat met zijn rug naar de toekomst'' ;)

wijze woorden ;)

pk zei in de tijd nog tegen me dat hij even grote poten had dan arnold back in the days :D

tegenwoordig moet alles bigger ;)

Dus volgens jou is t ook 'mode' in principe. Ik vind 't zelf niet mooi, zulke grote benen, vandaar dat ik het me af vroeg.

mn benen mogen goed gespierd zijn, maar ik zie me nog niet ala cutler of coleman rondlopen hoor

al mag het wel massief zijn ;)

Iemand postte deze foto. In mijn ogen een goede fysiek, maar mijn grote vraag. Waarom zegt iedereen altijd zo snel 'veel te dunne benen, zeker in
vergelijking met zijn bovenlijf'. Arnold dan? Hij heeft geen godzilla benen? Zie bijvoorbeeld deze foto: klik (niet die k*tfoto rechts dus).

Zal mischien aan de stand liggen, maar eerste wat mij opvalt aan de persoon op de foto is

- geen Vastus lateralis (dus slechte bovenbenen)
- geen kuiten (zowel gastrocnemius als soleus)

Eerste wat bij mij dus op zou komen is idd. dat het iemand is met in verhouding te dunne benen.

En wat Arnie aangaat. Hij kan als excuse aanvoeren dat benen toen niet zo belangrijk waren. Nu zijn benen minstens net zo belangrijk als het bovenlichaam.

mn benen mogen goed gespierd zijn, maar ik zie me nog niet ala cutler of coleman rondlopen hoor

al mag het wel massief zijn ;)

Maar dat geld waarschijnlijk voor de rest van je lichaam ook. Of zou je wel RC bovenlichaam willen hebben maar dan je benen zoals ze nu zijn?

Bij het gros van de mensen die bb- gericht trainen lopen kuiten achter.

Arnold heeft estetisch gezien het perfect geproportioneerde lichaam. De persoon op de foto heeft gewoon pech met de 'bouw' van zijn benen, zoals 3XL zei, maar heeft ze wel hard getraind.

Die grote benen ala Coleman en Cutler vind ik afschuwelijk. Gewoon gespierd met een goeie aftekening van je quads vind ik voldoende voor benen.

+ als je te gote benen hebt lijkt je lul kleiner :)

Arnold heeft estetisch gezien het perfect geproportioneerde lichaam. De persoon op de foto heeft gewoon pech met de 'bouw' van zijn benen, zoals 3XL zei, maar heeft ze wel hard getraind.

Die grote benen ala Coleman en Cutler vind ik afschuwelijk. Gewoon gespierd met een goeie aftekening van je quads vind ik voldoende voor benen.

+ als je te gote benen hebt lijkt je lul kleiner :)
Mijn probleem is dat m'n lul zo groot is dat m'n benen klein lijken.

Die man hierboven mist breedte(?) in z'n poten. Ze zijn wel goed gespierd maar hij mist die dingen aan de zijkant.

Vind je?

Dan vind ik uit zijn tijd mensen zoals Mentzer en Oliva beter geproportioneerd (wel benen die in verhouding zijn met hun romp).

Ik vind van wel. Voor zijn lengte (1m90) geweldige borst, schouders, armen en een taille en V-shape waar Coleman en Cutler enkel van kunnen dromen.

Komt mss omdat ik precies even groot ben als Arnold en voor grote mensen is het nu eenmaal moelijker om massief te lijken dan voor een drolletje van 1m70. :)

Ik vind van wel. Voor zijn lengte (1m90) geweldige borst, schouders, armen en een taille en V-shape waar Coleman en Cutler enkel van kunnen dromen.

Komt mss omdat ik precies even groot ben als Arnold en voor grote mensen is het nu eenmaal moelijker om massief te lijken dan voor een drolletje van 1m70. :)

???

Zeker sarcastisch bedoeld ?

Tsja, ieder z'n eigen mening (gelukkig)

Terug
Naar boven