MuscleMeat

Hoi

FitGirl

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben de vriendin van Luca , hij heeft hier wel al eens wat foto's van me gepost en over me verteld.

Ik doe fitnesscompetities en ben personal trainer/aerobics instructor.

Omdat hier enkele meisjes op het board zitten met vragen over voeding en training, dacht ik ook maar even een account te maken zodat ik een vrouwelijke kijk op de zaken kan geven....beetje tegengas geven tegen het mannelijke geweld hier :D

Groetjes !!

Luca?

is dat niet die vriend van FitGirl?

:D

welkom op het forum!

:wave:

FitGirl zei:
Hallo allemaal,

Ik ben de vriendin van Luca , hij heeft hier wel al eens wat foto's van me gepost en over me verteld.

Omdat hier enkele meisjes op het board zitten met vragen over voeding en training, dacht ik ook maar even een account te maken zodat ik een vrouwelijke kijk op de zaken kan geven....beetje tegengas geven tegen het mannelijke geweld hier :D

Groetjes !!

Of gewoon lekker meegassen!? :D

FitGirl zei:
Hallo allemaal,

Groetjes !!

Nou, hier is er een!! kan wel wat hulp gebruiken.... voor een goed voedingsadvies. :p Enja, om af te vallen...

Wat heeft jouw het meest geholpen? en hoe ben je ooit begonnen? Zie dat je nu super ver bent:D.

Kan wel een 'personal trainer' gebruiken, haha

WOW!! Fitgirl, ik heb net ff wat fotos van je gezien, en ik moet zeggen, (ook al ben ik een vrouw) wat zie je er goed uit! Zwaar mooi! pffff..das toch wel een lichaam om van te dromen...

Welkom fitgirl!

percentage dames neemt weer toe , welkom hier :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks dudes en dudette :)
Angel, ik heb net ge-replied op jouw thread.

Welkom.

hey fitgirl, welkom hier..heeft luca de uitslag al??

• Topic Starter Topic Starter
Pumpieeeee!

Nee, nog steeds niet! Waaaaa !!!
Gefeliciteerd met je slagen trouwens! :thumbs:

welkom fitgirl.

je fotos spreken boekdelen hier. een echt aanwinst voor t forum:thumb:

Welkom, leuk dat je ons team komt versterken :)

Gezien we nu meer ECHTE dames hebben dan ECHTE gare hanen hebben misschien toch een damessectie openen...

Ja een kakelende kippenhok :D

Yep, goed idee! alleen zijn de meeste vrouwen hier al zwaar vergevorderd zal ik maar zeggeh..

Komen hier toch langzaam wat meer meiden.. Leuk hoor.

Welkom..

Terug
Naar boven