MuscleMeat

Homokoppel loopt over straat in Oekraïne en wordt in elkaar geklopt

Peiling Peiling hand in hand lopen over straat en op elkaar schoot zitten ...

• ja

Stemmen: 40 80,0%
  • neen

Stemmen: 10 20,0%

• Totaal stemmers
    50
Ik hoop dat jeanpiston flink de t*ring in wordt geslagen.

provocerend gedrag

Al die homofile fl**kers zijn best wel gay vind ik.

als ze gwn hand in hand lopen who cares maar als ze elkaar staan aflebberen vind ik ook ranzig,
ik vraag me vooral af wat het voor invloed heeft op jonge kinderen die het zien en denken dat het normaal is om met een andere jongen samen te kussen etc..

straks komen er nog kinderfilms waar de prins zijn geliefde homo prinsje gaat redden van de draak.

Aldus de man die bewonderend naar gespierde mannen in kleine glimmende broekjes kijkt...

Denk je dat als ik hand in hand liep met Galen dat ze ons ook sloegen?

Kut Marokkanen

• Like
Waarderingen: mat
Homo's zijn cool, vooral Freddie Mercury, dat was een coole homo.

en ze weten dat er in die landen homos niet geaccepteerd worden maar toch heen gaan en zeggen kijk homo haters beetje aandacht trekken

Ik weet niet offie serieus is. Maar in elk geval. Sexualiteit en geslacht wordt bepaald in de baarmoeder door de mate van blootstelling aan geslachtshormonen. Ben je een jongen die aan redelijk veel oestrogeen blootgesteld wordt dan krijg je een meer 'feminine' hersenstructuur waardoor je homo wordt; wordt je als jongen heel veel aan oestrogeen bloodgesteld, kan je 'vrouwlijke' hersenstructuur krijgen, en dus transgender worden.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

en ze weten dat er in die landen homos niet geaccepteerd worden maar toch heen gaan en zeggen kijk homo haters beetje aandacht trekken

Okay, dit kan niet serieus zijn. Nu sta ik voor schut door er in eerste instantie serieus op in te gaan

Ik weet niet offie serieus is. Maar in elk geval. Sexualiteit en geslacht wordt bepaald in de baarmoeder door de mate van blootstelling aan geslachtshormonen. Ben je een jongen die aan redelijk veel oestrogeen blootgesteld wordt dan krijg je een meer 'feminine' hersenstructuur waardoor je homo wordt; wordt je als jongen heel veel aan oestrogeen bloodgesteld, kan je 'vrouwlijke' hersenstructuur krijgen, en dus transgender worden.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Okay, dit kan niet serieus zijn. Nu sta ik voor schut door er in eerste instantie serieus op in te gaan

dus alle jongens adex geven als ze jong zijn problem solved

Je hebt je naam niet gestolen in ieder geval.

jean zeg maar niks meer

Homo's, pedo's, zionisten, allemaal afschieten

Geslacht wordt bepaald zodra het zaadje de eicel bevrucht. Iets met een Y- of X-chromosoom afkomstig van de papa.

Terug
Naar boven