- Waardering
- 15.910
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ze gwn hand in hand lopen who cares maar als ze elkaar staan aflebberen vind ik ook ranzig,
ik vraag me vooral af wat het voor invloed heeft op jonge kinderen die het zien en denken dat het normaal is om met een andere jongen samen te kussen etc..
straks komen er nog kinderfilms waar de prins zijn geliefde homo prinsje gaat redden van de draak.
Denk je dat als ik hand in hand liep met Galen dat ze ons ook sloegen?

Denk je dat als ik hand in hand liep met Galen dat ze ons ook sloegen?
true maar 2 mannen is nog iets ranziger, een kind doet na wat het ziet![]()
dus dan zeg je bij deze dat homo zijn slechter is dan hetero zijn?
volwassenen doen wat ze willen maar het kan kinderen wel aanzetten om homo te worden omdat ze het gezien hebben en denken dat het zo moet.

en ze weten dat er in die landen homos niet geaccepteerd worden maar toch heen gaan en zeggen kijk homo haters beetje aandacht trekken
Ik weet niet offie serieus is. Maar in elk geval. Sexualiteit en geslacht wordt bepaald in de baarmoeder door de mate van blootstelling aan geslachtshormonen. Ben je een jongen die aan redelijk veel oestrogeen blootgesteld wordt dan krijg je een meer 'feminine' hersenstructuur waardoor je homo wordt; wordt je als jongen heel veel aan oestrogeen bloodgesteld, kan je 'vrouwlijke' hersenstructuur krijgen, en dus transgender worden.
---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------
Okay, dit kan niet serieus zijn. Nu sta ik voor schut door er in eerste instantie serieus op in te gaan
Ik weet niet offie serieus is. Maar in elk geval. Sexualiteit en geslacht wordt bepaald in de baarmoeder door de mate van blootstelling aan geslachtshormonen. Ben je een jongen die aan redelijk veel oestrogeen blootgesteld wordt dan krijg je een meer 'feminine' hersenstructuur waardoor je homo wordt; wordt je als jongen heel veel aan oestrogeen bloodgesteld, kan je 'vrouwlijke' hersenstructuur krijgen, en dus transgender worden.
---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------
Okay, dit kan niet serieus zijn. Nu sta ik voor schut door er in eerste instantie serieus op in te gaan