walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet offie serieus is. Maar in elk geval. Sexualiteit en geslacht wordt bepaald in de baarmoeder door de mate van blootstelling aan geslachtshormonen. Ben je een jongen die aan redelijk veel oestrogeen blootgesteld wordt dan krijg je een meer 'feminine' hersenstructuur waardoor je homo wordt; wordt je als jongen heel veel aan oestrogeen bloodgesteld, kan je 'vrouwlijke' hersenstructuur krijgen, en dus transgender worden.
---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------
Okay, dit kan niet serieus zijn. Nu sta ik voor schut door er in eerste instantie serieus op in te gaan
Het wordt grotendeels bepaald door omgevingsfactoren.
Zelfde verhaal met pedofielen/criminelen etc., worden grotendeels in de jeugd gevormd, maar voor een klein percentage geldt het genetisch verhaal.
Wanneer boeken we onze tickets naar Oekraine?Denk je dat als ik hand in hand liep met Galen dat ze ons ook sloegen?
Het wordt grotendeels bepaald door omgevingsfactoren.
Zelfde verhaal met pedofielen/criminelen etc., worden grotendeels in de jeugd gevormd, maar voor een klein percentage geldt het genetisch verhaal.

Ticket? We gaan een roadtrip ervan maken, gezellig samen in de auto. Romantisch muziekje op![]()

Pedofielen en criminelen met homosexualiteit vergelijken![]()
Jammer dat Gameboy gebanned is.
Zijn gedachtegang was srs dit:
Honden > nurture
(criminele) Marrokanen > nature
![]()
Met een automaat toch wel? Kunnen we de hele rit elkaars handje vasthoudenTicket? We gaan een roadtrip ervan maken, gezellig samen in de auto. Romantisch muziekje op![]()

Met een automaat toch wel? Kunnen we de hele rit elkaars handje vasthouden![]()

Is al af, ik heb er hier een paar naast me liggen.

Zijn gratis voor alle DBB members, wel aardig van Galen.
Galen 
Kan nog niet, pas als ik terug ben van vakantie (ergens eind augustus). Link verschijnt hier.

Er kan niet betaalt worden, wel betaald.