MuscleMeat

Homokoppel loopt over straat in Oekraïne en wordt in elkaar geklopt

Peiling Peiling hand in hand lopen over straat en op elkaar schoot zitten ...

• ja

Stemmen: 40 80,0%
  • neen

Stemmen: 10 20,0%

• Totaal stemmers
    50
Laat iedereen gewoon in hun waarde man. Een betere wereld begint bij jezelf.
En waar ben je bang voor? Dat het zien van twee homo's gevoelens bij je opwekt?

kan iedereen die nee stemt op de poll ook gewoon een ban krijgen

Ik weet niet offie serieus is. Maar in elk geval. Sexualiteit en geslacht wordt bepaald in de baarmoeder door de mate van blootstelling aan geslachtshormonen. Ben je een jongen die aan redelijk veel oestrogeen blootgesteld wordt dan krijg je een meer 'feminine' hersenstructuur waardoor je homo wordt; wordt je als jongen heel veel aan oestrogeen bloodgesteld, kan je 'vrouwlijke' hersenstructuur krijgen, en dus transgender worden.

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Okay, dit kan niet serieus zijn. Nu sta ik voor schut door er in eerste instantie serieus op in te gaan

Het wordt grotendeels bepaald door omgevingsfactoren.
Zelfde verhaal met pedofielen/criminelen etc., worden grotendeels in de jeugd gevormd, maar voor een klein percentage geldt het genetisch verhaal.

Het verbaasd me iedere dag weer hoe druk sommige zich kunnen maken om andere mensen.
Al Helemaal omdat ze echt niemand tot last zijn. Stuk voor stuk kansloze reacties in de filmpjes.

Het wordt grotendeels bepaald door omgevingsfactoren.
Zelfde verhaal met pedofielen/criminelen etc., worden grotendeels in de jeugd gevormd, maar voor een klein percentage geldt het genetisch verhaal.

Pedofielen en criminelen met homosexualiteit vergelijken :rolleyes:

Terug
Naar boven