XXL Nutrition

Nieuws Hond uitlaten in de buurt van moskee mag misschien niet meer in Amersfoort

Ook wel grappig dat Big T je er uit geluld heeft. Stond de hele tijd in je profiel, Laatste Activiteit: Reageer op topic. En nu staat er Laatste Activiteit: Vandaag 21:06 :roflol:

Dus nu is het ook al de schuld van de allochtonen dat we in een crisis leven?

Ik geloof niet dat ik dat gezegd heb...
Wat ik wel even wil zeggen is dat het vele geld dat nu naar allochtonen gaat (integratiecursussen moeten ze maar eens zelf gaan betalen enz.) beter besteed kan worden.

Gorillor leeft nog in het schoolplein wereldje waarin je zo snel mogelijk anderen de mond moet kunnen snoeren, nadenken een teken van zwakte is en waarin je het nog kan hebben over 'elkaar eruit lullen' zonder jezelf volslagen belachelijk te maken.

Overigens geloof ik niet dat TPH1976 een kloon van Thinkalot is, zover ik me kan herinneren had Thinkalot een heel andere manier van schrijven, niet dat ik zin heb om zijn posts erop na te pluizen.

wel grappig dat je kleding helemaal niet onrein word, lekker onzinnig weer, of een bejaarde moslim of een gek raadslid die dat heeft bedacht. :no:

Gorillor leeft nog in het schoolplein wereldje waarin je zo snel mogelijk anderen de mond moet kunnen snoeren, nadenken een teken van zwakte is en waarin je het nog kan hebben over 'elkaar eruit lullen' zonder jezelf volslagen belachelijk te maken.

Overigens geloof ik niet dat TPH1976 een kloon van Thinkalot is, zover ik me kan herinneren had Thinkalot een heel andere manier van schrijven, niet dat ik zin heb om zijn posts erop na te pluizen.

Dat verklaart het eea.

En inderdaad ben ik niet thinkalot...maar dat heb ik al herhaaldelijk aangegeven. Het wil blijkbaar niet doordringen....schijnt moeilijk te bevatten te zijn.

Nee je zal hier even gaan aangeven dat je een kloontje bent :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Dus als de ouders hier zijn geboren wordt de nieuwe generatie gezien als autochtoon.

Beide ouders hier geboren maar die generatie gaat pas van invloed zijn vanaf 2020 of zo. Tweede generatie zijn hoofdzakelijk zelf jongeren en zullen nog geen kinderen hebben die zich meegenomen worden in de criminaliteitscijfers. Daarbij komt nog dat redelijk veel allochtonen hun partner halen uit het land van herkomst, daardoor worden de kinderen vanzelf ook weer tweede generatie allochtoon. Tweede generatie is niks meer dan 1 ouder geboren in het buitenland. Er kan dus vrij lang een tweede generatie allochtonen blijven bestaan.

Kansloos topic. Jullie denken het allemaal beter te weten. Eindeloze discussie. Nederland is gewoon verpest door al die bavianen. Amen.

als het regent kan je kleding van opspringende honden zeer onrein worden....

Dan ben ik ook geneigd het baasje een tik te geven voor zijn hoofd maar daar ging het hier niet om. Je moet gewoon je hond kunnen uitlaten, ook in de buurt van religieuze gebouwen. Die beesten gaan hun behoefte niet doen in de kerk of moskee dus zoveel ophef hoeven die moskeegangers er niet over te maken.

als het regent kan je kleding van opspringende honden zeer onrein worden....

oke. mijn vraag blijft; van wie is het idee, want je kan ook via de andere kant lopen of rijden als je niet die honden bij je wilt hebben. net alsof daar massa's honden lopen, misschien eens een paar tegelijk, maar die duiken echt niet bovenop je. ach ja, eerste generatie schat ik zo. . .

Dan ben ik ook geneigd het baasje een tik te geven voor zijn hoofd maar daar ging het hier niet om. Je moet gewoon je hond kunnen uitlaten, ook in de buurt van religieuze gebouwen. Die beesten gaan hun behoefte niet doen in de kerk of moskee dus zoveel ophef hoeven die moskeegangers er niet over te maken.

Dat moet ook kunnen.

Maar wat hier speelt is het opspringen tegen mensen en de overschrijding van de vrije losloop plek.

Straks verbieden ze ons nog om honden te hebben, omdat moslims daar niet tegen kunnen.

oke. mijn vraag blijft; van wie is het idee, want je kan ook via de andere kant lopen of rijden als je niet die honden bij je wilt hebben. net alsof daar massa's honden lopen, misschien eens een paar tegelijk, maar die duiken echt niet bovenop je. ach ja, eerste generatie schat ik zo. . .

De fiestenstalling staat blijkbaar aan de achterkant. Komt volgens de raadsverslagen uit op het voetpad. Aan de ene kant van het voetpad is het vrijeloop veld aan de andere kant de achteruitgang van de moskee naar het fietsenhok.

Aan die kant mogen honden vrij niet komen...dat doen ze wel waardoor er dus irritatie ontstaat.

Het idee is om nu naast het het voetpad een fietspadje aan te leggen en duidelijker aan te geven waar de grenzen van het vrijeloopgebied liggen. Dat zou het probleem moeten oplossen.

Eerder wilden ze een hek aanleggen maar zover ik begreep is het zo dat dta niet werd toegestaan.

Het probleem is niet dat de honden daar worden uitgelaten, maar dat ze komen waar het eigenlijk niet mag. Dat is volstrekt logisch.

De klachten komen voort uit het feit dat honden weldegelijk tegen mensen op springen of ze besnuffelen. En dat vinden ook de meeste autochtonen niet prettig...geloof me...heb al jaren honden gehad en bijna niemens vind het leuk als een hond tegen ze opspringt of hun neus plotseling in hun kruis of achterste duuwt.

Vind de ophef hierover dus zwaar overdreven...

Dan gaan ze voortaan toch aan de voorkant de moskee uit, probeem opgelost. Pragmatisch denken, scheelt een hoop kosten.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven