- Waardering
- 30
In hoeverre? Een Marokkaan waarvan de opa naar Nederland is gekomen gaat inmiddels door voor autochtoon.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In hoeverre? Een Marokkaan waarvan de opa naar Nederland is gekomen gaat inmiddels door voor autochtoon.
Met autochtoon (Oud-Grieks: αὐτος autos = "zelf" en χθων chthoon = "land, grond") wordt doorgaans de inheemse bevolking aangeduid; in tegenstelling tot allochtoon dat wordt gebruikt voor hier wonende personen die zelf of wiens ouders niet van hier afkomstig zijn.
Dus nu is het ook al de schuld van de allochtonen dat we in een crisis leven?
Dus als de ouders hier zijn geboren wordt de nieuwe generatie gezien als autochtoon.
Gorillor leeft nog in het schoolplein wereldje waarin je zo snel mogelijk anderen de mond moet kunnen snoeren, nadenken een teken van zwakte is en waarin je het nog kan hebben over 'elkaar eruit lullen' zonder jezelf volslagen belachelijk te maken.
Overigens geloof ik niet dat TPH1976 een kloon van Thinkalot is, zover ik me kan herinneren had Thinkalot een heel andere manier van schrijven, niet dat ik zin heb om zijn posts erop na te pluizen.
Dus als de ouders hier zijn geboren wordt de nieuwe generatie gezien als autochtoon.
wel grappig dat je kleding helemaal niet onrein word, lekker onzinnig weer, of een bejaarde moslim of een gek raadslid die dat heeft bedacht.![]()
als het regent kan je kleding van opspringende honden zeer onrein worden....
als het regent kan je kleding van opspringende honden zeer onrein worden....
Ook wel grappig dat Big T je er uit geluld heeft. Stond de hele tijd in je profiel, Laatste Activiteit: Reageer op topic. En nu staat er Laatste Activiteit: Vandaag 21:06![]()

Dan ben ik ook geneigd het baasje een tik te geven voor zijn hoofd maar daar ging het hier niet om. Je moet gewoon je hond kunnen uitlaten, ook in de buurt van religieuze gebouwen. Die beesten gaan hun behoefte niet doen in de kerk of moskee dus zoveel ophef hoeven die moskeegangers er niet over te maken.
oke. mijn vraag blijft; van wie is het idee, want je kan ook via de andere kant lopen of rijden als je niet die honden bij je wilt hebben. net alsof daar massa's honden lopen, misschien eens een paar tegelijk, maar die duiken echt niet bovenop je. ach ja, eerste generatie schat ik zo. . .