Fitness Seller

Honger gevoel is vandaag flink gegroeid

kensha

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
13%
Goede dag DBB,

Een tijdje geleden had ik een post geplaatst over het toevoegen van de weight gainer en ik heb besloten om die niet toe te voegen.
Het om de 2 uur eten blijkt te helpen, alhoewel mijn gewicht nog niet echt toe neemt.

Vanaf vandaag heb ik best wel een extremere eetlust dan normaal en ik vraag mij af of die kwa honger gevoel normaal hoort te zijn zeker met mijn gewicht.

Daarnaast, merk ik ook dat ik veel sneller zwaardere gewichten op kan pakken.

Wtf?

Goede dag DBB,

Een tijdje geleden had ik een post geplaatst over het toevoegen van de weight gainer en ik heb besloten om die niet toe te voegen.
Het om de 2 uur eten blijkt te helpen, alhoewel mijn gewicht nog niet echt toe neemt.

Vanaf vandaag heb ik best wel een extremere eetlust dan normaal en ik vraag mij af of die kwa honger gevoel normaal hoort te zijn zeker met mijn gewicht.

Dat is erg vervelend.
En de toegenomen honger is toch niet zo erg? Je raakt gewoon gewend aan meer eten en krijgt niet meer de voldoening voor dezelfde hoeveelheid vergeleken met een tijd terug. Wees blij, anders ga je het nog zwaar krijgen als je steeds meer moet gaan eten ;)

**** man! Je hebt meer honger omdat je lift? Ik denk niet dat normaal is zou snel naar de dokter gaan..

Terug
Naar boven