AndroidHealthClinic

Honger?

Paranoid

Novice
Waardering
0
Hallo,

Vorig jaar toen ik de cut in ging had ik het gevoel dat mijn voeding gewoon voldoende is. Maar nu na me training eet mijn bakje kwark op in de avond en ik heb nog steeds honger als een paard. Ik vreet me overdags ook de pl**ris omdat ik het gevoel heb dat ik gewoon honger heb.. Is dat normaal?

Ik heb precies 'tzelfde :(

Na de training altijd een shake, banaan en een cracker... en nog steeds gruwelijke honger...

Ik probeer overdag te matigen met juist TEVEEL gezond voedsel te nuttigen, maar ik loop heel de dag met een honger gevoel rond :S

Het is normaal dat je veel honger hebt als je aan KT doet. Je lichaam heeft namelijk voedingsstoffen nodig om spieren te onderhouden/op te bouwen. Ik merk nu, na een halve week niet te hebben getraind, dat ik toekom met wat 'gewone' mensen eten op een dag. Als ik veel honger heb eet ik wortelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer juist gewicht kwijt te raken.. naja BF.. Maar dit is dus niet heel raar :P Ik zet dan wel ff een ander voedings ding in elkaar

Cutten en bulken is = Hongerlijden! :D voor mij toch....

Eet eens wat meer na je krachttraining. Krachttraining is zo katabool als de pest.

nog meer eten, eet rozijnen.. wil ook goed vullen :)

Rozijnen zijn gruwelijk lekker! Die dingen ga ik dan maar eens halen. :P

ja ok, maar je kunt ook eten met mate.. en crackers zou wel weer kunnen volgens mij.

Crackers voor een cut? Wat voor crackers dan? of maakt het da niet ?

lekkere naturel crackertjes :).

Na je training dus? Ok dat dus toevoegen.

ja.. is een mogelijkheid :)

Terug
Naar boven