Jordyvl
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Er is niks mis met suiker. Al helemaal niet als het gepaard gaat met kwalitatieve eiwitten. Dus als je je calorieën niet kan halen is volle chocomelk een prima bron.
Suiker is de duivel right?
Maar waarom zijn die snelle suikers uit chocomel zo goed dan? Dat havermout en rijst goed zijn begrijp ik, maar ik heb nog nooit gehoord dat het goed is om snelle suikers binnen te krijgen tijdens een bulk.. behalve dan misschien de dextrose/banaan die voor tijdens of na het trainen pakt..
Maar voor de rest lijken snelle suikers me gewoon een kcal overschot waar je vrij weinig aan hebt, als dat niet zo is kun je toch net zo goed een bak ben en Jerry ijs + een eiwit shake pakken.. Dan heb je ook snelle suikers en goede eiwitten.

. Voor zover ik weet zijn er weinig studies die suiker linken aan verhoogde kans op CVD, diabetes, etc en dat zal jij zelf ook wel weten maar dat hoeft voor mij nog niet te betekenen dat je suiker moet promoten. Het is slechts de laatste honderd jaar dat suikerinname zo hard is toegenomen en ik stel mij daar toch vragen bij.