1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Hoofdpijn na training

Topic in 'Vrouwen Bodybuilding en Fitness' gestart door Crosswoman, 13 aug 2019 om 17:53.

XXL Nutrition Vrouwen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. HillR

HillR Freaky Bodybuilder Elite Member Karmaslet Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    12.916
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m50
    Vetpercentage:
    23%
    Ik sla het niet in één keer achterover :P over de dag verspreid, laten we zeggen dat dat zo'n 12 uren zijn, dan is het "maar" een halve liter per uur gemiddeld genomen. Alleen tijdens mijn training drink ik al bijna anderhalve liter. Ik snap echt niet hoe mensen kunnen leven op zo weinig drinken :O Ik zou instant kramp hebben overal.

Ik ben er idd niet misselijk van, als ik minder drink heb ik dorst. Ik heb het mezelf wel moeten aanleren om meer te drinken. Ik heb wel eens dagen dat ik minder drink, voel me dan gelijk minder energiek / fit.

2. pikachu

pikachu Cool Novice

Leuk Bevonden:
    99
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m72
    Massa:
    65kg
    Vetpercentage:
    20%
    Als je het zo uitrekent dan valt het best mee eigenlijk :D

Mijn vriend drinkt ook veel, die zegt ook dat hij altijd dorst heeft, maar ik heb zelden echt dorst.
    Dus ik dwing mezelf te drinken, 1,5 tot 2 liter en dan ben ik tevreden.
    het is iig al beter dan het was.

HillR vindt dit leuk.
  3. HillR

HillR Freaky Bodybuilder Elite Member Karmaslet Foto Contest Winner

Leuk Bevonden:
    12.916
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m50
    Vetpercentage:
    23%
    Ja toch :D

Zolang jij er mee toe kunt is het prima toch, zo heeft ieder zijn eigen behoeften. Bij mij is het zo gekomen omdat ik ging afvallen en dan steeds zo'n honger had, dus als "opvulling" dan maar meer dronk.. en tegenwoordig kan ik niet meer zonder haha.

pikachu vindt dit leuk.
  4. MitchellB

MitchellB Novice

Leuk Bevonden:
    7
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Massa:
    79kg
    Vetpercentage:
    16%
    Wanneer ik iets te enthousiast had gedeadlift kreeg ik meestal ook last van hoofdpijn. Ik deed DL altijd als laatste oefening, nu start ik ermee en heb eigenlijk nooit meer hoofdpijn. Heb jij het altijd na elke training? Zo niet kan je eens nagaan wanneer je het hebt en welke oefening je die dag hebt gedaan. Wellicht dat er een verband in te vinden is.

5. Crosswoman

Crosswoman Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    4
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    61kg
    Vetpercentage:
    32%
    Vandaag naar de huisarts geweest.

Ze heeft me geadviseerd tijdens en vlak na de workout m'n bloeddruk te meten.
    Wellicht dat dat het probleem is.

Verder had ze niet echt een idee..
    Mijn trainer zei hem morgen te gaan meten en anders me door te sturen naar een sport fysio, die wellicht wat meer ideeën heeft erover.

Vooralsnog dus even afwachten, maar in ieder geval bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie