- Waardering
- 52
Met een split schema pak je veel spieren ook min of meer 2 x in de week indirect. Deze manier van trainen is echt niet zo radicaal anders als wordt gesuggereerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:Met een split schema pak je veel spieren ook min of meer 2 x in de week indirect. Deze manier van trainen is echt niet zo radicaal anders als wordt gesuggereerd.
eduardjanssen zei:Waarom niet periodiseren?
Je zegt: Ik merk dat 2x per week niet voor mij werkt op termijn? Ok waarom doe je het dan niet 4 weken on/ 4 weken off. Afwisseling is de key to succes!
wazzup zei:ok, dat heb ik gedaan, wat nu ? Gaat prima hoor (vet worden op 3x squaten in de week)
Adema zei:Hoge proteïneinname en beperkt aantal carbs lijkt bij veel mensen voor VVM-toename te zorgen zonder procentueel merkbaar vetter te worden.
wazzup zei:Dan moet je dat er wel bij zeggen natuurlijk... dat heeft weinig met 3 x squaten in de week of niet te maken. je suggereerde dat als je 3 x in de week squat je niet vet zou worden.
wazzup zei:Dan moet je dat er wel bij zeggen natuurlijk... dat heeft weinig met 3 x squaten in de week of niet te maken. je suggereerde dat als je 3 x in de week squat je niet vet zou worden.
delguy zei:hoe kun je 3 keer per week squatten combineren met deadliften??
dat kunnen mijn hams niet aan
dit is naar adema gericht trouwens
eq_909 zei:Je moet ook spelen met de intensiteit he. Dus bevoorbeeld: maandag zwaar, woensdag licht, vrijdag middel zwaar. En dan doe je maar 1 keer per week deadlifts, meestal op woensdag dan.
En waarom reply je juist met deze smiley?Xtreme_BODY zei: