XXL Nutrition

Hotel kamer met Jaccuzi

de mexicosuite bij van dr valk op de a4 hoofddorp....140 euro dacht ik mooie kamer... is mn vaste kamer hahah

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de reacties.. khou jullie op de hoogte.. :D maar goed.. het gebeurd pas in maart. is dus nog ff weg...

119752.jpg

10 sec ;) :google:

welke is het dan?

Als je nogeens een TOPkamer wilt, en er wat voor over hebt, en het leuk vindt om met vriendinnnen de boel op stelten te zetten en te genieten van een koningskamer met jacuzzi, zwembad XXL etc dan hoor ik het wel.
Moet ik even terugzoeken maar is niet zoveel moeite.

Kost wel 5 meiertjes :D

Of je leest de openingspost gewoon ;), geen sport om voor € 500,- zo'n kamer te vinden natuurlijk.

Er is één verschil met 'andere' kamers Eric.

Deze kamer wordt vooral gebruikt als toplokatie om een gezellig privéfeestje te houden, het personeel van het hotel weet dat ook en er wordt aan speciale wensen voldaan. Ook is de afmeting van het zwembad nou niet bepaald wat je doorgaans voor 500 euro krijgt. Maar ik zal het netjes houden en er niet uitgebreid op ingaan, snappie? :)

Alleen is dat niet de vraag van Monroe, snappie? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als je nogeens een TOPkamer wilt, en er wat voor over hebt, en het leuk vindt om met vriendinnnen de boel op stelten te zetten en te genieten van een koningskamer met jacuzzi, zwembad XXL etc dan hoor ik het wel.

kzal hem onthouden, maar voor dit keer heb ik helaas geen 500 te besteden, maar wie weet in het voorjaar :rolleyes: thnx

Dat is allemaal heel leuk, maar denk je nou echt dat je daar lekker zal zwemmen als je weet dat er een heleboel mannen in het zwembad klaargekomen zijn. Denk het niet.
Je kunt bij A4 hotel van de Valk ook een zwembadkamer voor 400 euro per nacht boeken, ik heb vorige keer gewoon een kamer met Sauna, stoomcabine, Grote ronde Jacuzzi. Gelukkig niet de kamer met het zwembad. :D

En de jacuzzi daar ejaculeren ze zeker niet CCNP? Kom op zeg! :roflol:

haha heb ook een keer bij akersloot in zo´n thema kamer een nachtje "geslapen" sauna,turks stoombad, grote douche, jacuzzie, groot rond bed met spiegel er boven..:D helemaal top!

Terug
Naar boven