Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
de overheid moet is lekker stoppen met zich te bemoeien met andermans zaken en hun zogenaamde goede wil door de strot douwe.
+1000,6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de overheid moet is lekker stoppen met zich te bemoeien met andermans zaken en hun zogenaamde goede wil door de strot douwe.
AAS zijn in verhouding tot andere middelen (die minder aandacht krijgen) over het algemeen gewoon minder schadelijk.Is kuren nu werkelijk zo ongevaarlijk? Dat AAS zich ook bindt aan de hersenen vind ik toch wel angstaanwekkend. Of valt dat in de praktijk mee (maw je hebt niet zomaar een tumor te pakken)?
Niet louter fysiek en psychisch, maar ook wat het teweeg brengt in de maatschappij zeg maar. De indirecte schade van een drug is vaak vele malen erger dan de directe.Dat grafiekje gaat over schadelijkheid?
Wel apart.. GHB is nauwelijks schadelijk en staat nog hoger dan XTC
De sportschool, welke de kosten uiteraard weer doorberekend naar de klant toe.![]()
..Niet louter fysiek en psychisch, maar ook wat het teweeg brengt in de maatschappij zeg maar. De indirecte schade van een drug is vaak vele malen erger dan de directe.
Deze is ook wel interessant:Ik ben ook wel benieuwd naar een grafiek van de invloeden op de persoon zelf.
ik vind ook dat ze meer 30km zones moeten maken rondom sportscholen en dat er meer matrix borden met beperking op en rondom snelwegen moeten komen. Verder is het ook een goed id om iedereen DigiD te verplichten zodat er duidelijk overzicht komt wie wat waar en wanneer doet 
Waar gaat het overrr......
Consequenties van dopinggebruik op korte en lange termijn voor
ziektelast en zorgconsumptie
De commissie heeft diverse databestanden geraadpleegd. Daarbij bleek dat er
weliswaar gegevens beschikbaar zijn over de verschillende ziektebeelden, maar
dat niet duidelijk is in hoeverre deze veroorzaakt worden door dopinggebruik.
Ook wordt in veel registraties het middelen- c.q. medicatiegebruik vastgelegd,
maar dan niet de indicatie waarom een bepaald middel wordt gebruikt.