XXL Nutrition

Houston mode : Wereldoorlog 3 komt er aan!! Ze smelten de kazen!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laat je niet hersenspoelen door dat sooort propaganda
Ik zie ook liever een complete moslimwereld, maar ervoor strijden is een stap te ver

En nu wachten we vol ongeduld op dutchvince reactie of die van Big-T

Als jij al zo denkt, hoeveel 'soortgenoten' van u niet hetzelfde (positief bedoeld).

@arnoldfan: jij bent vooral een grote moslim-vriend :rolleyes:
Geef eerlijk toe dat je liever ook een wereld zag zonder moslims ?
Ik ook, of beter gezegd, geen enkel religie. Maar daarover moet je ook niet veel achter zoeken. Het is gewoon een wenselijk 'utopie' in je kop.
(en het valt me zo op hoe vaak dezelfde shit hier weer terugkomt:D)
 
En nu wachten we vol ongeduld op dutchvince reactie of die van Big-T

Als jij al zo denkt, hoeveel 'soortgenoten' van u niet hetzelfde (positief bedoeld).

@arnoldfan: jij bent vooral een grote moslim-vriend :rolleyes:
Geef eerlijk toe dat je liever ook een wereld zag zonder moslims ?
Ik ook, of beter gezegd, geen enkel religie. Maar daarover moet je ook niet veel achter zoeken. Het is gewoon een wenselijk 'utopie' in je kop.
(en het valt me zo op hoe vaak dezelfde shit hier weer terugkomt:D)

nou,ik zie liever een wereld met moslims die zich gedragen.hoe god het echt zou willen hebben.en niet hoe ze denken dat god het wilt.dan zou ik helemaal niet een wereld willen zien zonder moslims.
 
Dat is juist het probleem van alle religies man! Iedereen vindt van zichzelf dat ze 'juist' handelen. Ze zijn zo zeker van hunzelf, terwijl ze allemaal zo verschillend leven. Dat is juist het ****ing probleem!
Jij denkt dat ze fout bezig zijn, zij vinden van zichzelf niet. Wat maakt dan uw denkwijzer 'beter' dan hen ? Want zij denken juist hetzelfde als u.
 
Huh wat is dat voor kaart? Groen is armoede en oorlog zeker? En geel vrijheid? En paars Hoop? :dunno:
 
En nu wachten we vol ongeduld op dutchvince reactie of die van Big-T

Als jij al zo denkt, hoeveel 'soortgenoten' van u niet hetzelfde (positief bedoeld).

@arnoldfan: jij bent vooral een grote moslim-vriend :rolleyes:
Geef eerlijk toe dat je liever ook een wereld zag zonder moslims ?
Ik ook, of beter gezegd, geen enkel religie. Maar daarover moet je ook niet veel achter zoeken. Het is gewoon een wenselijk 'utopie' in je kop.
(en het valt me zo op hoe vaak dezelfde shit hier weer terugkomt:D)

Religie moeten mensen zelf weten, maar ze moeten niet andere mensen ermee indoctrineren. Als diegene denkt dat ik naar de hel ga, so be it. Ik bepaal zelf wel of ik naar de hemel of hel ga, hoef jij niet voor me te doen. Ik vind al die jihad-shit zo kansloos, zelfde voor alle religieus getint geweld. Je vecht voor niks. Er zit echt geen kerel daarboven die bepaald of wat jij doet goed of slecht is en of je daarvoor naar de hemel of hel gaat.

Is een beetje hetzelfde als kinderen nog in sinterklaas laten geloven vind ik. Verder is het morale verhaal van de bijbel en de koran grotendeels wel gewoon goed.

Nogmaals, als ze beginnen moeten ze gelijk alles in een keer afmaken/vernietigen zodat we niet zo'n nasleep krijgen met guerilla-strijders en dat soort ongein.
 
Dat is juist het probleem van alle religies man! Iedereen vindt van zichzelf dat ze 'juist' handelen. Ze zijn zo zeker van hunzelf, terwijl ze allemaal zo verschillend leven. Dat is juist het ****ing probleem!
Jij denkt dat ze fout bezig zijn, zij vinden van zichzelf niet. Wat maakt dan uw denkwijzer 'beter' dan hen ? Want zij denken juist hetzelfde als u.

iedereen heeft het recht om te leven.vandaar dat ik niet kan zeggen dat ik een wereld wil zien zonder moslims.ik hoop dat jij wel inziet wat goed is en wat niet goed is.maar niemand heeft het recht om 1000den levens kapot te maken.dus is mijn denkwijze wel beter.natuurlijk worden er wel meer mensen vermoord ook hier en op andere plekken maar je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan.
 
iedereen heeft het recht om te leven.vandaar dat ik niet kan zeggen dat ik een wereld wil zien zonder moslims.ik hoop dat jij wel inziet wat goed is en wat niet goed is.maar niemand heeft het recht om 1000den levens kapot te maken.dus is mijn denkwijze wel beter.natuurlijk worden er wel meer mensen vermoord ook hier en op andere plekken maar je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan.

Ze kunnen ook leven zonder een God hé :D
 
world-religion-map.jpg


democrac.gif


;)
 
Dit laat iets heel anders zien: Major Religions Ranked by Size

Islam maar 12% achter op christendom, terwijl op die map bijna heel de wereld geel gekleurd is. Met leidend ben je dus niet veel, gezien er in die landen nog steeds een grote mengeling is (ook de VS dus).

Leidende godsdienst hoeft natuurlijk geen meerderheid te zijn, in de USA is echter het Christendom toch zeker wel in de meerderheid.

Dat de islam in % niet zover achterloopt op het christendom is ook wel logisch. Met Indonesie, Pakistan, Bangladesh en Nigeria heb je al zo'n 600-650 miljoen volgelingen.
 
Wat heeft democratie met multi religion te maken... iedereen mag vrij geloven wat ie wil in de VS, er zijn daar nu eenmaal veel christenen door cultuur/gewoonten etc. Vermenging van religies leidt trouwens vaak genoeg tot problemen dus of dat zo gewenst is?
 
Wat heeft democratie met multi religion te maken... iedereen mag vrij geloven wat ie wil in de VS, er zijn daar nu eenmaal veel christenen door cultuur/gewoonten etc. Vermenging van religies leidt trouwens vaak genoeg tot problemen dus of dat zo gewenst is?
niks van T, je bent duidelijk nooit in bombay geweest :p
 
niks van T, je bent duidelijk nooit in bombay geweest :p

Other incidents include the 1992 Bombay Riots that followed the demolition of the Babri Mosque as a result of the Ayodhya debate, and the 2002 Gujarat violence that followed the Godhra Train Burning—in the latter, more than 2,000 Muslims were killed.[57]
Religion in India - Wikipedia, the free encyclopedia

Met wikipedia hoef je tegenwoordig niet ergens geweest te zijn om veel te weten :D
 
ah shit happens :o
 
ja de us is het het lichtend voorbeeld van een democratie :')

en zie ik daar turkije & india in het blauw? :p

Turkije in het blauw ? Tis toch duidelijk in groen ingegeven ?
ben jij niet eens onlangs naar Antalya geweest ? En je weet niet waar Turkije ligt:D
 
Laat je niet hersenspoelen door dat sooort propaganda
Ik zie ook liever een complete moslimwereld, maar ervoor strijden is een stap te ver

Strijden kan ook met woorden. Lijkt me dat daar weing op tegen is...
In die zin vind ik bijv. dat we moeten strijden tegen de indoctrinatie van kinderen met vagevuren e.d.
De homobeweging heeft jarenlang moet 'strijden' voor erkenning. Als ze ineens hetero's in elkaar waren gaan timmeren hadden ze wss weinig voet aan de grond gekregen.
Maar ze hebben het toch maar mooi voor elkaar gekregen dat op het einde van de twintigste eeuw homocoïtusualiteit uit de strafboeken in Europa is geschrapt. (<- mis cynisme in zin niet)
Strijden met woorden brengt wel met zich mee dat woorden makkelijker te weerleggen zijn dan kogels, bommen en granaten. Die voeren nauwelijks discussie. Bijgevolg is een bepaalde vorm van kennis (op welk gebied dan ook) die uit te drukken is in woorden een enorme barrière aan het worden voor het geloof om de bijbehorende ideeën op een rationele manier woordelijk te verdedigen.
Religies kunnen moeilijk anders dan het strijden met woorden opgeven, want dat is een verloren zaak. Een jaar hobby-verdieping in filosofie en wetenschap levert al genoeg materiaal op om zelfs doorgewinterde apologisten het vuur aan de schenen te leggen.

waarom ? mogen er geen andere mensen op de wereld leven?wat is dit voor een onzin.ik denk ook wel dat ze ervoor willen strijden.een complete moslimswereld zou van de wereld een hell maken.:D

Mwa, als iedereen overtuigd moslim was, is dat ook nog maar de vraag. Blijkt dat geloven redelijk makkelijk slechte gebeurtenissen omtovert in 'goede' De moeder die bij haar verminkte kind trots vertelt dat 'hij wel een strijder voor god is'... In de world press photo 2007 staat een 'prachtige' foto van een soldaat die gruwelijk verminkt terug is gekomen van 'het slagveld'. Ze hebben toch maar mooi gestreden voor vrijheid en democratie...
 
In die zin vind ik bijv. dat we moeten strijden tegen de indoctrinatie van kinderen met vagevuren e.d.

Hoe zie jij dit concreet in ?
 
Turkije in het blauw ? Tis toch duidelijk in groen ingegeven ?
ben jij niet eens onlangs naar Antalya geweest ? En je weet niet waar Turkije ligt:D
democrac.gif


:mad:

woops turkije in het lichtblauw
 
Ik ben toch blij dat ik in dat mooie donkerblauwe gebied zit.
 
Ik ben toch blij dat ik in dat mooie donkerblauwe gebied zit.
:orly: belgie? waar we het ondemocratie cordon sannitaire hebben? waar een miljoen stemmers genegeerd word? :p
 
Back
Naar boven