Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pannenkoeken dus!Overigens zei ik dat ik even een diet break wou. Dat ga ik niet doen, maar zit er wel over na te denken om een soort van refeed dacht te doen. Al heb ik geen idee hoe het te werk gaat. Highcarb low fat en low(moderate??) protein. Zal eens op onderzoek uit gaan, als jullie tips/gedachtes hebben hoor ik het graag.

Zo lang niet? Dan zeg ik helemaal; minimaal 1 volledige cheatdag inlassen. Die dag gaat je echt geen schade geven

Haha voelt altijd zo slecht.Zo lang niet? Dan zeg ik helemaal; minimaal 1 volledige cheatdag inlassen. Die dag gaat je echt geen schade geven
Ik eet nu 2150 icm 3x35 min cardio. Heb er deze week al 3x35 min er op zitten dus denk dat ik vanavond nog een keer 35 min doe en dan zaterdag tussen de 2700-3000 zitten.Stel je eet nu 2300, zal ik lekker een dagje op de 3k gaan zitten. Macros niet te druk om maken. Kan je wel hebben na zo'n lange rit cutten achter elkaar.
Daar dacht ik ook aan, wel kant en klare. Moet nog even goeie high carb low fat vindenPannenkoeken dus!
Wat je ook kunt doen is wat er al is voor gesteld. Gewoon een dagje circa 3000kcals aan waar je maar zin in hebt. Even die focus van protein af![]()
Welcome back bro, dacht al where u atEindelijk terug van vakantie en heb het een en ander gemist zie ik..
Gewoon ff refeed day houden man. Ik deed dat elke 2 weken 1 cheatday. En dan niet tellen. (niet overdrijven in kcals tho) Maar dat geeft wel een motivatie boost. Daarbij ben je geen wedstrijdatleet dus is de schade 0,0%.
Qua motivatie, die dip krijgt iedereen wel, wacht maar tot je een goede basis hebt voor je bulk. Dan krijg je zin jonge niet normaal.
Jammer van je foto's was echt benieuwd naar je shape omdat je toch richting de kuur wilt gaan.
. Elke 2 weken gaat me te ver maar ben er wel aan toen.Ik crave echt cereal hahaha.Helemaal mee eens. Gewoon een dag rond de 3K eten. Idealiter zoveel mogelijk carbs.
Wat dat betreft is cereal een goed idee!![]()
Dat ga ik zeker doen, want anders gaat het mis plus hit ik amper protein.Zou toch kcal telken voordat je full r*tard gaat en een hele week cutten teniet doet.
Zelf bakken dus!Daar dacht ik ook aan, wel kant en klare. Moet nog even goeie high carb low fat vinden
Heb toch kant en klare gekopcht

80,3kg.
Dit is denk ik de moeilijkste training die ik heb gehad deze cut. Energie was echt nergens. Alles voelde ook echt extreem zwaar. Ik voelde me echt de hele training alsof er 250mg mdma aan het inslaan was. Trillen als een motherfucker ook. Na een halfuurtje kwam er iemand binnen die ik lang niet had gezien en ook pull had dus was wat afleiding.
lat pulldown
10x30kg
10x50kg
3x10x93,5kg pr
machine row
10x50kg
3x10x72,25kg
bb shrug
10x60kg
3x8x95kg vpr
straight arm pulldown
3x15x32kg
face pull
3x14x33.75kg
seated db side raise
ipv. bayesian side raise
15x6kg
3x12x8kg
bayesian curl
3x15x14kg
bayesian hammer curl
3x12x7,5kg
15 min incline loop, kon echt niet meer viel haast van de loopband af. Maar opzich niet erg want ik heb m'n cardio al gehad deze week. Was gewoon extra om schade van refeed morgen te beperken.
3 setjes rope crunch // knee raise aangezien iemand mij vroeg hoe je een rope crunch precies uitvoert. Even mee gedaan.
![]()
Heb toch kant en klare gekopcht![]()

Ik voelde me echt de hele training alsof er 250mg mdma
veeg me op hoor!!Gelukkig, stukje amusement maakt het log leuk.hele training alsof er 250mg mdma aan het inslaan was
Ik moet echt vaak om je posts lachen![]()

Classic

Dat is ook de reden dat ik pr's heb gezet gister. Wil wel gewoon doorgaan, einde training ging het ook al een stuk beter.Dat zijn de beste trainingen man.
Niet qua kracht o.i.d. maar wel mentaal.
Om met zo'n kut gevoel te gaan trainen en dan nog alles te geven is iets wat maar weinigen doen
Als je hierdoor komt wordt het alleen maar makkelijker de volgende keer.
Pain is growth.

Thanks hehe.Geniet van de carbs vandaag man! Morgen in ieder geval weer 80+
Ik doe met je mee..![]()
Thanks. Dacht eerst op 85 wel shredded te zijn haha
Stuur gewoon een collage in van die 4 foto's. Mooi verhaal erbij en je gaat IMO niet slecht scoren. Winnen ook niet natuurlijk, maar de progressie is natuurlijk top!Well aangezien deadline morgen of overmogen is. Heb ik even een paar foto's pre contest en foto's van deze week naast elkaar gezet. Ik lever geen echte foto's in omdat ik nog lang niet ben waar ik wil zijn. Ahwell, hier de vergelijking foto's.
![]()
![]()
Benen zijn helaas nog steeds geen lijnen op te zien, behalve hamstring separatie.
![]()
En dan nog hoogtepuntje van deze log. TL-licht on trenbolone.
![]()
Ik ga gewoon verder cutten, geen idee hoeveel kg nog. Ga gewoon door tot ik shredded ben
Thanks hehe.
Dat denken alle powerlifters op DBB ook..Thanks. Dacht eerst op 85 wel shredded te zijn haha