XXL Nutrition

Gestopt Hox contest log - Wordt die ecto nou eindelijk eens serieus?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: Eerlijkheid duurt het langst:o
:emo:
Slechte g heb je als je zoveel moet pakken
Mwhoa heb g van twee verschillende sources gehad en altijd 4,5-5ml gestart. Iedereen die ik ken start ook 4+. Al moet ik zeggen dat het rond 20:00 wel even knikken was.
Nice die PR op je weight! Hoe ga je het met de foto's doen?
Thanks. En niet, zie niet echt het nut er van in. Doe mee voor spek en bonen :P
Hij had al 4FA op hè..met uppers in je mik kun je gerust wat meer pakken..
Dit.
om 14:30 ook al wiet he gap
18:00 mobiel uitgevallen dus heb het even bijgewerkt. Zal ook wel wat meer pep tussen hebben gezeten aangezien het zakje eind van de avond leeg was :roflol:
 
81.8kg vanochtend. Mag toch hopen dat ik niet weer stagneer.

paused bonks
3x*x20kg
3x60kg
4x6x72,5kg decent

lat pulldown
15x**
3x10x80,75

ohp
kleine reset
3x5x40kg

machine row
3x10x72,5kg

weighted pushup
1xbw
3x12x15kg

bayesian curl
nieuwe pulley
3x10x14kg

pushdowns
ipv skullcrusher
15x
3x10x

35 min incline loop

rope crunch
3x12x50kg
 
Stevige paused benches hoor!

Je houdt die incline wandelingen nog goed vol!:woot:
 
Geen foto's aan het einde?:(
 
Oh wat jammer dat je geen foto's maakt! Denk dat je een behoorlijke progressie hebt gemaakt!
 
Waarom lever je geen progressie foto in? Van begin tot eind contest..?
 
81.2kg new low. Dagje werken, eindelijk weekend gelukkig. Rustig muziekje er bij, en goan

rdl
10x20kg
5x60kg
3x100kg
4x10x120kg

paused lowbar
zyzz xxl broekje aan wat squats echt kut maakt :emo:
2x5x20kg
1x60kg
4x5x82,5kg

standing smith calf raise
10x20kg
10x60kg
3x15x92,5kg

unilat ham curl
3x15x23kg

smith seated calf raise
10x60kg
3x13x130kg

unilat leg extension
5x20x23kg

35 min cardio. Voor de laatste minuutjes agonie:

30 min zonnebank hnnnnnnnng



Stevige paused benches hoor!

Je houdt die incline wandelingen nog goed vol!:woot:
Thanks, ja bench blijft goed gaan. Was voor paused ook pr denk ik. Komt sowieso weer aardig naar pr niveau. Incline blijft makkelijkste cardio imo
Geen foto's aan het einde?:(
idk man
Oh wat jammer dat je geen foto's maakt! Denk dat je een behoorlijke progressie hebt gemaakt!
Wie weet als ik nog wat leuk licht zie dat ik wat post. Of progressie foto's inderdaad. Maar heb geen zin om in de collage te staan met huidige shape.
Waarom lever je geen progressie foto in? Van begin tot eind contest..?
Goed idee wel
doe gewoon foto's pussy :D
Idk, hou liever de eer aan mezelf lol.
Zelfs ik doe fotos en zal waarschijnlijk laatste eindigen:P, sta wel in mn beste shape tot nu toe.
Mwhoa zo'n gekke shape heb jij niet imo.
pics voor de chicks
Krijg je al vaak genoeg prive x
Dat is toch ook een moooi prestatie!
Inderdaad :D
 
7kg eraf is toch een erg mooi resultaat! Toch ook wel benieuwd naar je eindfoto's :)
 
Jammer dat je geen foto's neemt.

Nummertje hierboven is trouwens van Drokz & Tails (i.i.g. niet van Neophyte), als ik het mij goed herinner.
 
7kg eraf is toch een erg mooi resultaat! Toch ook wel benieuwd naar je eindfoto's :)
Zit inderdaad wel wat verschil tussen, wie weet post ik wel wat.
Jammer dat je geen foto's neemt.

Nummertje hierboven is trouwens van Drokz & Tails (i.i.g. niet van Neophyte), als ik het mij goed herinner.
En Noisekick inderdaad, kon ik alleen niet vinden op Soundcloud
 
Die kg's die je eraf hebt zie je zeker wel terug in foto's. Vaak zie je t zelf niet goed en heb je er ander beeld van. Uiteraard doen als je er zelf achter staat en anders lekker voor je er houden. Succes nog even, zo te zien ga je erg goed!
 
80.8kg low weigh.

Die kg's die je eraf hebt zie je zeker wel terug in foto's. Vaak zie je t zelf niet goed en heb je er ander beeld van. Uiteraard doen als je er zelf achter staat en anders lekker voor je er houden. Succes nog even, zo te zien ga je erg goed!
Je ziet het zeker wel terug hoor, foto hieronder is net en begin cut. Uiteraard niet hetzelfde licht etc maar geeft wel beetje beeld.
bb81f6eb3dd4882e3fde093e63ba9483.png


Morgen weer centimeters meten :)

Moet overigens zeggen verloopt tot nu toe easy. Maar low kcal beginnen me wel wat tegen te werken, denk echt veel aan eten en energie is vrij laag. Zonder monster en shitload aan cola light kom ik de dag ook echt niet meer door. Vrij geïrriteerd ook.

Misschien wil ik wel een dieet break aangezien ik denk ik al 15 week ofzo bezig ben. Maar Dan duurt het alleen nog maar langer voordat ik klaar ben.
 
Laatst bewerkt:
Flinke progressieheb je gemaakt, of het nou ander licht is of niet :)

Je kan best even een weekje op onderhoud eten en daarna lekker verder gaan. Mentaal is dat wel even nodig als ik het zo lees.
 
Zelfde hier, denk ook constant aan lekker eten, drink me ook de pleures ook cola zero, ben er eigenlijk ook wel klaar mee haha.
 
Pillz kom er maar in! hoxyz heeft wat motivational talk nodig geloof ik..:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven