Fitness Seller

Gestopt Hox contest log - Wordt die ecto nou eindelijk eens serieus?

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Monster en dbb, that's life after school :p

• Topic Starter Topic Starter
Welcome 2 the monsteraddicts:D

Monster en dbb, that's life after school :p
Shit gaat te ver man..... CALL THE CLINIC
upload_2017-5-30_16-56-21.png

School vorige week vrijdag afgerond brah :cool:

Je steekt de naald verkeerd. Nu krijg je mr gr33n praktijken. Rip gains.

Ik ook bijna klaar, deze week of volgende week. Hangt af van mn stage verslag :D

Je steekt de naald verkeerd. Nu krijg je mr gr33n praktijken. Rip gains.

Ik ook bijna klaar, deze week of volgende week. Hangt af van mn stage verslag :D
Hoezo? Gewoon intraveneus voor die ekte gainz.

Congrats man, eindelijk diehard chillen :cool: niet dat ik veel deed op school.

Echt maar twee rondes sushi, en wel dikke desert gehad.

pro-tip; nooit eten bij sushi today, echt niet te vreten gewoon :roflol:

Hoezo? Gewoon intraveneus voor die ekte gainz.

Congrats man, eindelijk diehard chillen :cool: niet dat ik veel deed op school.
Thanks mate. En jaman ik kan ook wel bevestigen dat ik letterlijk 10% moeite heb gedaan voor school. Troep :p

Ga jij verder in IT wereld? Wat zijn je plannen?

Ja denk niet dat ik heel erg boven m'n onderhoud ben gegaan
Thanks mate. En jaman ik kan ook wel bevestigen dat ik letterlijk 10% moeite heb gedaan voor school. Troep :p

Ga jij verder in IT wereld? Wat zijn je plannen?
Het liefst zou ik iets in de sport doen, maarja wat :P Heb 2 daag werk in de week bij m'n stage momenteel dus blijf daar, kijken of ik kan uitgroeien.

In! Succes Hoxyz!

Het liefst zou ik iets in de sport doen, maarja wat :P Heb 2 daag werk in de week bij m'n stage momenteel dus blijf daar, kijken of ik kan uitgroeien
Dit is srs eng gewoon. Ik zit ook in IT wereld, en kan evt hier bij stage blijven werken maar ik ga het alleen afslaan is srs niks voormij... 3x raden wat ik eigenlijk wil doen.. Juist jaa dat dus.. Lol

Dit is srs eng gewoon. Ik zit ook in IT wereld, en kan evt hier bij stage blijven werken maar ik ga het alleen afslaan is srs niks voormij... 3x raden wat ik eigenlijk wil doen.. Juist jaa dat dus.. Lol
Maarja idk wat ik anders moet doen. M'n werk is opzich wel leuk en zie het ook niet echt zitten om door te studeren. Zou wel zoiets als voeding en dietiek willen doen alleen heb geen wiskunde, natuurkunde of biologie gehad.

Volgens mij ben ik afgestudeerd op het vmbo met economie en lo2, en daarnaast nog de basis vakken. Zie het niet echt zitten om al die shit dan nog bij te leren op havo niveau :emo:

afgestudeerd
vmbo
???

Maarja idk wat ik anders moet doen. M'n werk is opzich wel leuk en zie het ook niet echt zitten om door te studeren. Zou wel zoiets als voeding en dietiek willen doen alleen heb geen wiskunde, natuurkunde of biologie gehad.

Volgens mij ben ik afgestudeerd op het vmbo met economie en lo2, en daarnaast nog de basis vakken. Zie het niet echt zitten om al die shit dan nog bij te leren op havo niveau :emo:
Zou je niet willen gaan werken-leren dan? 4 dagen werk 1 avond school? Meestal duren die opleidingen ook maar 1-2 jaar en focus je je puur op je je werkgebied en krijg je geen andere vakken er naast.

Dat is mijn planning iig voor volgend jaar.

Zou je niet willen gaan werken-leren dan? 4 dagen werk 1 avond school? Meestal duren die opleidingen ook maar 1-2 jaar en focus je je puur op je je werkgebied en krijg je geen andere vakken er naast.

Dat is mijn planning iig voor volgend jaar.
wat voor soort opleiding dan? klinkt intredasting

In! Succes Hendrik ik volg je. Je kunt me altijd om tips vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven