Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

11309124065_dc9a922e28_z.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Weet je niet zeker of het whey is of ander poeder?? [emoji57]

Jij denkt alleen maar aan seks en drugs he, marq :p

---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

28/10/14

Beetje en socialize train gehad. Veel praten en niet heel veel doen. Ach af en toe moeten die er ook bij zitten ^^

OHP
8x20kg
5x30kg
3x32,5kg
5x5x35kg Easy, over 2 trainings zit ik op m'n oude 5x5 PR. Ben benieuwd ^^

Bench
Beetje stretchen met banden
3x8x20kg
5x40kg
3x45kg
5x5x47,5kg Easy, goed leg drive gebruiken. Begin nu ook in de buurt te komen van oude gewichten.

Lateral raises
3x8x8kg
8x10kg
2x8x9kg

Tricep pushdowns
3x8x43kg met laatste set als dropset.
En nog wat cable extensions.

DB row
8x20kg
8x22kg
2x10x24kg PR

DB curls
3x8x14kg

:)

3x45 is al bijna een werkset, tenzij je de warming up echt nodig hebt zou ik de 42.5kg 1x drukkeren :)

Over een paar weken weer PR's hnng

Top! volgende keer dus 5x5x50 benzen? :cool:

die 45 gewoon skippen. Wrist wraps uitproberen en techniek verbeteren kan ook met 40kg. Je oude pr's waren op een hoger bw?

30/10/14

Beetje in doubt of ik wel zal trainen, ben ziek.. Heel kortademig en kreeg in de avond koorts.
Toch maar gegaan, beetje pwo en 800mg ibru.
Moest eigelijk LB doen, maar squatten met heel kortademig is niet te doen.

OHP
Denk dat ik Bench en OHP ga verdelen op m'n 2 UB dagen nu het wat zwaarder wordt.

2x8x20kg
5x30kg
5x5x37,5kg Laatste 2 setjes daarvan de laatste 2 reps gingen wat moeilijker omhoog, maar geen grinders.
Ademhaling ging ook echt moeilijk. Elk setje pausde ik boven in even om wat adem te happen.

Bench
Beetje wat stretchen met banden. Geen idee wat ik doe maar het is vast wel goed :o
2x8x20kg
3x40kg
1x45kg paused. Doe dit niet omdat ik het nodig heb voor ''warming up'' Maar gewoon techniek en gewicht aan te voelen
5x5x50kg Easy as fuark. Bij het eerste setje kreeg ik wel een dikke steek in m'n onderrug door arch. Maar trok rond derde setje wel weg :D

Dumbell row
3x10x20kg

Behind neck press
2x15x20kg
1x12x20kg

Close grip chest press
Niet voor chest maar tricep proberen te pakken.
8x50kg?
15x57kg denk ik,laatste 6 a 7 reps wel met beetje forced spot.
5x57kg dropset x 3

Hammer curls
8x14kg
6x14kg
8x12kg
7x12kg

Toen vond ik het wel best voor een zieke workout.
Koorts nu weg, adem ietsjes beter ^^. Hopelijk morgen m'n adem weer oke voor squats. Anders misschien 3 reps doen ipv 5...

Beterschap :)

Beterschap toopie

Beterschap bro, squatten is inderdaad kut als je ziekjes bent. Ik word dan echt snel dizzy:nut:

Beterschap bro, squatten is inderdaad kut als je ziekjes bent. Ik word dan echt snel dizzy:nut:

Bij de dumbell rows moest ik al naar adem happen ;p

---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

31/10/14

Meh niet echt heel ziek meer, maar nog wel heer kortademig... Vandaar ook een tren van niks gehad..

Deadlift
6x60kg
5x60kg. Hier gestopt. Coan al gehad deze week en wou energie besparen voor squats, viel hier al haast dood neer door adem...

Squat
5x20kg
5x40kg
1x45kg
5x5x47,5kg. Niet echt heel zwaar, maar door ademhaling voelde het wel zo.. Heb ook mezelf gefilmd en zie dat ik nu wel met booty zak ipv knien, maar leun wel heel erg naar voren..

Paar frontsquats geprobeerd.
Paar lunges geprobeerd, rip balans lol. Viel de de hele tijd haast om :o

Leg extension
15x
12x
12x

Leg curl
10x
10x oid..

Toen maar naar huis gegaan omdat ik geen zin meer had. Hoop echt dat m'n adem snel weer beter wordt.
Heb heel erg zin in volgende week om lekker zwaar te deadliften, maar met deze adem zit dat er niet in.
.

Komt wel weer goed ff lekker uitzieken[emoji11]

a6b2624700.jpg

Niet heel duidelijk te zien door safety bars. Maar komt wel goed over denk ik hoe ver ik voorover lean.

Ik zie het niet helemaal goed, maar squat je low of high bar?

Met high bar heb ik zelf ook wat formproblemen, maar met low bar totaal niet. Misschien ligt het aan het gewicht wat je daar erop hebt liggen? Ik kom bijvoorbeeld niet eens goed diep als ik minder dan 60 kg erop heb liggen en dan ga ik automatisch met mijn bovenlichaam naar voren hangen.
En naar mijn idee staan je benen wat ver uit elkaar.

Squat beginnen vanuit je heupen (eerst naar achter, dan naar benee). En inderdaad iets smaller staan kan werken :)

Terug
Naar boven