Fitness Seller

Hoxyz - Reversing out of the ecto zone.

Still going steady @ 3500kcal. Tussen de 80 en 82kg nu. Volgende week, of die week er na squat pr. Wordt wel weer eens tijd, de rest gaat ook gestaag. Alleen erg weinig tijd de laatste tijd. Upper, lower en een fullbody. Probeer wel wat extra volume weg te zetten tijdens de sessies.

schouder
18560ac19e883cd95dcbd066e16e58a9.png
voeding
f3372eb51676b4c275bf8c966e4516ad.png

Sup bro

Nothing much bro.
Looking good btw:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.982
Zou niet naar de gym, toch last minute gegaan om random training te doen. Had zin in squat singles.
160kg squat is binnen, 20kg pr :D

Hierna nog 170 gefaald helaas, eerste keer ooit dat ik een squat faal.

Laatst bewerkt:
Nicenice gaat goed hier!

• #5.984
Bench vandaag nog even gedaan. Weinig energie en geen zin, maar toch nog wel leuk geworden.
110kg +10kg pr

115kg +15kg pr

Niet de cleanste rep, kont misschien klein beetje van de bank. Voor alsnog wel tevreden, vooral omdat ik deze grip nog maar anderhalf maand oid hanteer. Nu weer lekker doorbouwen op de compounds met 5 reppers. Hoofd doel is nog steeds hypertrofie, maar af en toe is 1rm testen wel leuk.

En nog twee rug fotot'jes post workout.
761c7d0462bd00a9eb42f08340ccb9c8.png

b49b63ec92796bc6ba6d31555ae26f2d.png

Latspread blijft moeilijk als ik mezelf niet kan zien in de spiegel.

I'm trying.

PR's for days!

Pittig rugje ook jonge, not bad!

Die lat spread is echt bruut man!
Tell us your secret... :rolleyes:

Goddomme zeg wat een gewichten worden er verplaatst.

• #5.988
PR's for days!

Pittig rugje ook jonge, not bad!
Danku mijn vriend, hoe gaat het bij jou?
Die lat spread is echt bruut man!
Tell us your secret... :rolleyes:
Bulk, goeie programmering en TRENBOLONEAAAAAAAAAAAAA
not srs
Goddomme zeg wat een gewichten worden er verplaatst.
Valt wel mee toch :emo: Begint ergens op te lijken. Nog wel decent voor m'n gammele 83kg bodyweight tho.

Niet echt PL-approved maar mooie PR man! Die spotter mogen ze wel echt afschieten imo

• #5.990
Niet echt PL-approved maar mooie PR man! Die spotter mogen ze wel echt afschieten imo
I know, maar heb dan ook geen powerlift ambities dus maakt me verder iet echt uit. Vanwaar haat naar de spotter? Is juist een van de betere in m'n gym :p

• #5.992
Weet ik :)

Sowieso met één hand spotten en dan zo over die barbell hangen, vreselijk.

Dit is spotten imo;

Ah ja. Nouja ben hier eeeeeeeeeerg tevreden mee als ik het vergelijk met de andere bro's in m'n gym :roflol: Deze guy is ook de enige die aan pl doet in m'n gym

Hoe heb je die 170 skwot kunnen missen eigenlijk? Die 160 was een rpe 8 in my books.

• #5.995
Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. (Sinds je van de Stunna steroidz af bent)

Je gaat wel lekker he? Mooie pr's :)

Hier ook maar eens kijken, die squat zit veel meer in lijkt me?

• #5.998
Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. (Sinds je van de Stunna steroidz af bent)

Je gaat wel lekker he? Mooie pr's :)
Gaat wel redelijk ja, wanneer komt dat dozijn ace nou eens aan :( Kan ik eindelijk eens gainz maken. Die kut stunna ook!!

Hier ook maar eens kijken, die squat zit veel meer in lijkt me?

Zou kunnen, voelde ram zwaar aan. Wie weet volgende keer als ik weer eens ga maxen. Ik log niet echt actief meer, thanks voor het volgen tho.

• #5.999
Niks speciaals te melden hier. Trainen op semi laag pitje, stap ook van m'n autistische programmering af. Bench, squat en unilat pulldown (main compound voor rug) houd ik nog bij en de rest lkkr pompen. Weinig nocht meer om te gaan microloaden op een oefening zoals bayesian curl. Ook misschien wat meer delts gaan trainen, een borst oefening op 1 upper dag minder inruilen voor ohp oid.

Magere 84kg
707bcc02b0d0d1a7db6e2066f1c2ca89.png

Succes bro.

Terug
Naar boven